náhledy
SPAD S.A s motorem a vrtulí mezi stanovištěm střelce a kokpitem pilota
Autor: Raoul Berthelé, Archives municipales de Toulouse, public domain
SPAD S.A
Autor: public domain
SPAD S.A s motorem a vrtulí mezi stanovištěm střelce a kokpitem pilota. Střelec měl za sebou alespoň drátěnou zábranu proti nechtěnému kontaktu s vrtulí, přesto bylo jeho místo nezáviděníhodné.
Autor: public domain
V Rusku dostaly letouny SPAD S.A v zimním období místo kol lyže.
Autor: public domain
Motor letounu SPAD S.A byl přístupný po sklopení příďové gondoly.
Autor: public domain
Bombardér Gotha G.I měl hlavňovou výzbroj v podobě jednoho nebo dvou pohyblivých kulometů.
Autor: public domain
Dvouplošník Gotha G.I měl trup netradičně připevněn k hornímu křídlu.
Autor: San Diego Air & Space Museum
Bombardéry Gotha G.I
Autor: San Diego Air & Space Museum
Gotha G.I
Autor: San Diego Air & Space Museum
Gotha G.I v letu
Autor: public domain
Francouzský třímístný průzkumný dvouplošník Salmson-Moineau S.M.1 měl zajímavě a zároveň neprakticky řešený pohon. Jeden vodou chlazený hvězdicový motor poháněl dálkovým náhonem dvě vrtule.
Autor: San Diego Air & Space Museum
Salmson-Moineau S.M.1
Autor: public domain
Hvězdicový motor letounu Salmson-Moineau S.M.1 byl umístěn uvnitř trupu a otočen o 90°.
Autor: Raoul Berthelé, Archives municipales de Toulouse, public domain
Italský bombardér Caproni Ca.4 byl největší sériově vyráběný a operačně nasazený trojplošník.
Autor: public domain
Caproni Ca.4
Autor: public domain
Caproni Ca.4 se specifickým tělesem pro zavěšování pum
Autor: public domain
Caproni Ca.4 v britských barvách se skříňovou pumovnicí
Autor: public domain
Bombardéry Caproni Ca.4 v britských barvách
Autor: public domain
Jeden Caproni Ca.4 byl modifikován jako hydroplán
Autor: public domain
Caproni Ca.4 upravený k dopravě osob
Autor: public domain