náhledy
Soko J-20 Kraguj, první sériový exemplář (sériové číslo 30101, trupová čísla strojů jugoslávského letectva byla odvozena z čísel sériových)
Autor: Soko Vazduhoplovna Industrija
Soko J-20 Kraguj
Autor: Soko Vazduhoplovna Industrija
Soko Kraguj, titulní strana reklamního prospektu z roku 1983. Výroba letounu skončila v roce 1977.
Autor: Soko Vazduhoplovna Industrija
Výzbroj lehkého bitevníku Kraguj (zobrazen stroj ze druhé série). 1 – zaměřovač, 2 – mechanický ovladač pumových závěsníků, 3 – spoušť na řídící páce, 4 – kulomet, 5 – pumový závěsník (slouží k zavěšení pumy nebo raketnice), 6 – závěsníky neřízených raketových střel, 7 – puma, 8 – neřízená raketová střela ráže 57 mm, 9 – neřízená raketová střela ráže 127 mm, 10 – raketnice na dvanáct střel.
Autor: Soko Vazduhoplovna Industrija
Soko J-20 Kraguj
Autor: Ministerstvo obrany Srbské republiky
Soko J-20 Kraguj
Autor: Ministerstvo obrany Srbské republiky
Soko J-20 Kraguj v leteckém muzeu v Bělehradu
Autor: Belgrade Aviation Museum Photo Archive, CC BY 3.0
Soko J-20 Kraguj v leteckém muzeu v Bělehradu
Autor: Eric Bannwarth, CC BY-NC-SA 2.0
Soko J-20 Kraguj v soukromém vlastnictví ve Velké Británii
Autor: Alan Wilson, CC BY-SA 2.0
Soko J-20 Kraguj v soukromém vlastnictví ve Velké Británii
Autor: Alan Wilson, CC BY-SA 2.0
Soko J-20 Kraguj soukromého provozovatele s civilní srbskou imatrikulací YU-YAA (Srbsko zdědilo původní jugoslávskou imatrikulaci YU-). Kraguj znamená česky krahujec, proto ten namalovaný pták na trupu.
Autor: Eric Bannwarth, CC BY-NC-SA 2.0