náhledy
MiG-15T. Pod kabinou je vidět součást vlečného zařízení.
Autor: vyšetřovací spis z fondu MNO 1963 VUA Praha
Snímek německý pohraničníků, který vyšel v roce 2003 v německém tisku.
Autor: vyšetřovací spis z fondu MNO 1963 VUA Praha
Snímek hraničních mezníků 26/9 a 26/10, tedy z místa nehody
Autor: vyšetřovací spis z fondu MNO 1963 VUA Praha
Zákres trati letu. Je zřejmé, že roj vedený npor. Dostálem sledoval železniční trať až do Bavorska.
Autor: vyšetřovací spis z fondu MNO 1963 VUA Praha
Detail poslední fáze letu. Červená přerušovaná čára- trať npor. Dostála a por. Šrotíře. Zelená přerušovaná čára je trať letu por. Berana, která přechází v modrou v místě, kde si vyžádal zaměření po vyslání signálu "Tíseň" a nasadil na trať zpět do Dobřan.
Autor: vyšetřovací spis z fondu MNO 1963 VUA Praha
Místo havárie a tehdejší průsek v lese je dodnes zřetelný. Na místě vyrostly mladší stromy, které odolaly kůrovci.
Autor: vyšetřovací spis z fondu MNO 1963 VUA Praha
Ostatky obou letců byly sesbírány a přeneseny na čs. stranu 22.6.1963.
Autor: vyšetřovací spis z fondu MNO 1963 VUA Praha
Havárii zmínil i socialistický tisk, což byl u vojenských nehod jev málo vídaný. Psalo se vždy jen o tom, že Bundesluftwaffe přišla při nehodě o další F-104 Starfighter.
Autor: Letecká badatelna