náhledy
Avia B.21
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Nové československé letectvo používalo stíhačky Spad dodané z Francie.
Autor: public domain
Avia B.3
Autor: sbírka Václava Šorela
Aero A.18
Autor: public domain
Letov Š.20
Autor: sbírka VHÚ Praha
Avia B.21
Autor: public domain
Avia B.21
Autor: National Advisory Committee for Aeronautics (NACA)
Závodní speciál Avia B.H.21R
Autor: sbírka Václava Šorela
František Malkovský a jeho červená Avia B.21, zvaná Rudý ďábel, s částečně odkrytovaným motorem
Autor: public domain
První československý král vzduchu František Malkovský
Autor: časopis Salon z roku 1929 / public domain
František Malkovský v červené Avii B.21, zvané Rudý ďábel, před startem na leteckém dnu v Brně (25. května1930)
Autor: public domain
Avia B.H.21 belgického letectva
Autor: public domain
Avia B.H.21J s hvězdicovým motorem Jupiter
Autor: public domain
Avia B.H.21J s hvězdicovým motorem Jupiter
Autor: public domain
Přímo ze stíhačky B.21 vycházel vojenský cvičný akrobatický typ B.22, ten samozřejmě postrádal výzbroj.
Autor: Technické muzeum v Brně; gonzoaviation.com
Avia B.22 s označením leteckého učiliště v Prostějově (písmeno "c")
Autor: Technické muzeum v Brně; gonzoaviation.com
Avia B.22 používaná výrobcem nesla imatrikulaci L-BONL
Autor: Technické muzeum v Brně; gonzoaviation.com
Některé Avie B.22 se po vyřazení od letectva ocitly u civilních uživatelů.
Autor: Technické muzeum v Brně; gonzoaviation.com