náhledy
Boeing 767 společnosti Uzbekistan Cargo transportuje ochranné pomůcky z Číny na mošnovské letiště. Moravskoslezský kraj totiž vládě nabídl skladovací prostory u letiště.
Autor: Adolf Horsinka
Na B-767 umístěna tlačítka TO/GA na spodním vnějším okraji každé páky. Pro aktivaci TO/GA obou motorů stačí palcem stisknout jedno z tlačítek – levé, pokud plynové páky obsluhuje kapitán; pravé, pokud plynové páky obsluhuje první důstojník.
Autor: (archiv autora)
Pohled na plynovou páku B-737. V něm jsou tlačítka TO/GA umístěna před rukojeťmi plynových pák, což značně eliminuje možnost náhodné aktivace.
Autor: (archiv autora)
Na Boeingu 767 jsou tlačítka TO/GA umístěna na spodním vnějším okraji každé páky.
Autor: (archiv autora)
Jak vypadají vláskové buňky ve vnitřním uchu v klidovém stavu a vzpřímenou hlavou a s hlavou zakloněnou. Při záklonu hlavy se buňky ohnou dozadu.
Autor: (archiv autora)
Boeing 767-375 ER registrace N1217A společnosti Prime Air devět dní před osudnou nehodou.
Autor: Nathan Coats, Creative Commons
Snímek ze 3. března 2019 zachycuje vyzvednutí „černé skříňky“ Atlas letu 3591 vyšetřovateli.
Autor: NTSB (volné dílo)
Křídlo Boeingu 767-323ER s částečně vysunutými rušiči tlaku
Autor: CC-BY-SA, Creative Commons
Vyšetřovatelé z úřadu NTSB nad troskami letu GTI3591 v březnu 2019
Autor: NTSB (volné dílo)
Řídicí plochy na křídle letadla: 1- winglet; 2, 3 – křidélko (aileron) pro nízké a vysoké rychlosti; 4 – podpěry vztlakových klapek; 5, 6 - sloty; 7, 8 - vztlakové klapky; 9 – rušiče vztlaku (spoiler); 10 – aerodynamická brzda
Autor: (archiv autora)