náhledy
Umělá inteligence se učí hrát na schovávanou.
Autor: OpenAI
Umělá inteligence se učí hrát na schovávanou.
Autor: OpenAI
Umělá inteligence se učí hrát na schovávanou.
Autor: OpenAI
Umělá inteligence se učí hrát na schovávanou.
Autor: OpenAI
Tvorba úkrytu
Autor: OpenAI
Opakování je matkou strojového učení s posílenou zpětnou vazbou.
Autor: OpenAI
Schovávání ramp
Autor: OpenAI
Využívání ramp
Autor: OpenAI
Blokování více vchodů
Autor: OpenAI
Blokování vchodu
Autor: OpenAI
Šest strategií, které se postupně během učení vynořily: utíkání, barikádování, využití ramp, schovávání ramp, surfování po krabicích a schovávání krabic
Autor: OpenAI
Jak se algoritmy učí spolupracovat a používat nástroje.
Autor: OpenAI
Rozhodovací algoritmus bere v úvahu: polohu, polohu okolních předmětů, polohu ostatních postaviček, polohu ramp a krabic, zorný úhel atd.
Autor: OpenAI
Ukázka jednoduché neuronové sítě se čtyřmi vrstvami po šesti neuronech. Spojnice mezi neurony ukazují „dráhy“, kudy nejčastěji proudí komunikace. Tyto dráhy se posilují nebo oslabují na základě zpětné vazby. Tedy neuron, který dává neužitečný výstup, se buď poučí, nebo zůstane nevyužit.
Autor: TensorFlow Playground