náhledy
Fotografie uveřejněné v bavorském deníku Passauer Neue Presse dne 24. 9. 1956. V uniformě je por. Vladimír Vrzal, druhým mužem je Ludvík Šebela a vpravo je ukořistěný Z-126, na kterém uprchli na Západ.
Autor: sbírka autora
Fotografie Bezákova stroje Z-226T i s kompletní posádkou v západoněmeckém magazínu Quick exklusiv. Rozmístění osob v letadle během úletu bylo jiné, než jak vidíme na obrázku.
Autor: sbírka autora
Druhý den po úletu L. Bezáka o tom přinesly krátkou zprávu snad všechny americké noviny, informace byla převzatá z agentury UPI (United Press International). V některých denících byl zajímavě popsán Bezákův zlin jako Omipol-226, což asi mělo "správně" být Omnipol (československý podnik zahraničního obchodu tato letadla exportující).
Autor: sbírka autora
Delší článek o dobrodružství L. Bezáka vyšel i ve francouzském týdeníku Paris Match. Chybně je uveden typ stíhačky MiG-17, správně má být MiG-15.
Autor: sbírka autora
Fotografie z 1. MS v letecké akrobacii konaného v Bratislavě v roce 1960. Uprostřed stojí s oděnou horní částí těla Ladislav Bezák
Autor: Tobiáš Fekete, gonzoaviation.com
Fotografie z 1. MS v letecké akrobacii konaného v Bratislavě v roce 1960. Vlevo stojí Ladislav Bezák (1. místo), vpravo Jiří Bláha (2. místo).
Autor: Oľga Kovačičová, gonzoaviation.com
MiG-15bis
Autor: aeroweb.cz
Proti pomalu letícím cílům často zasahovaly cvičné L-29 Delfin, speciálně vyzbrojené německými kulomety MG 17. Tyto zbraně, původem ze 30. let, měly nainstalované v kontejnerech pod křídly. Pro zmiňované úkoly měly L-29 lepší předpoklady než současně sloužící migy (bez rozdílu typu).
Autor: www.valka.cz