náhledy
Brandrethův Cycloped
Autor: public domain
Bruntonova lokomotiva
Autor: archiv autora
Heilmannova lokomotiva, první exemplář z roku 1894
Autor: public domain
Heilmannova lokomotiva z roku 1897
Autor: public domain
Heilmannova lokomotiva z roku 1897
Autor: public domain
Pruská parní lokomotiva S 9 Altona 562 z roku 1904 s kabinou strojvedoucího vpředu. S topičem ve standardní budce mezi topeništěm kotle a tendrem s uhlím a vodou byla těžká komunikace. Lokomotiva se neosvědčila, v sérii se nestavěla.
Autor: public domain
Americká parní lokomotiva s kabinou strojvůdce i topiče vpředu. Jako palivo sloužil mazut dopravovaný pod tlakem z tendru do hořáků, podobně se do kotle dostávala voda. Jak vidíme na podvozku, lokomotiva má článkové uspořádání (tzn. větší počet hnacích částí než jedna).
Autor: public domain
Americká parní lokomotiva s kabinou strojvůdce i topiče vpředu. Jako palivo sloužil mazut dopravovaný pod tlakem z tendru do hořáků, podobně se do kotle dostávala voda. Jak vidíme na podvozku, lokomotiva má článkové uspořádání (tzn. větší počet hnacích částí než jedna).
Autor: public domain
Americká parní lokomotiva s kabinou strojvůdce i topiče vpředu. Jako palivo sloužil mazut dopravovaný pod tlakem z tendru do hořáků, podobně se do kotle dostávala voda. Jak vidíme na podvozku, lokomotiva má článkové uspořádání (tzn. větší počet hnacích částí než jedna).
Autor: public domain
Švýcarská parní lokomotivy řady E 3/3 po modifikaci na elektrické vytápění kotle
Autor: public domain