Druhý prototyp XL-60/02 budoucího modelu Brigadýr byl postaven v zemědělské verzi.
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Jeden z prvních sériových letounů L-60. Všimněte si jiného průřezu trupu v porovnání s prvními dvěma prototypy XL-60/01 a XL-60/02.
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
K-65 Čáp
Autor: VHÚ
L-60 v barvách ČSLA
Autor: gonzoaviation.com, Martin Vítek
L-60 Brigadýr
Autor: gonzoaviation.com, Jožka Švancarová-Belayová
L-60 Brigadýr
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
L-60 v barvách ČSLA
Autor: gonzoaviation.com
Na letounech L-60 létala i jediná ženská letka u tehdejší ČSLA.
Autor: časopis Vojenská technika 4/1963
Dvě reklamní tiskoviny na letoun L-60 Brigadýr
Autor: podnik zahraničního obchodu Omnipol
L-60 Brigadýr v práškovací verzi při plnění pracovní látkou
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
V roce 1951 vznikl v rámci ČSA odštěpný závod Agrolet, určený primárně pro zemědělské, lesnické a vodohospodářské letecké práce. K 1. 1. 1969 se Agrolet přetransformoval na samostatný podnik SlovAir, a tím byly tyto činnosti z kompetence ČSA vyjmuty. Na fotografii je práškovací L-60 Brigadýr podniku Agrolet.
Autor: Archiv Českých aerolinií
L-60 v barvách Agroletu
Autor: gonzoaviation.com
L-60 Brigadýr
Autor: gonzoaviation.com, Karol Takáč
L-60 Brigadýr
Autor: gonzoaviation.com, Karol Takáč
L-60 Brigadýr
Autor: gonzoaviation.com, Karol Takáč
L-60 Brigadýr
Autor: gonzoaviation.com, Karol Takáč
L-60S Brigadýr
Autor: gonzoaviation.com, Aeroklub Prievidza
L-60S Brigadýr
Autor: gonzoaviation.com
L-60 Brigadýr
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
L-60 Brigadýr
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
L-60 Brigadýr
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
L-60S Brigadýr
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
L-60S Brigadýr
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz