náhledy
Slovenský MiG-29AS
Autor: Wikimedia Commons
Fotografie z vojenské knížky Václava Vaška, datovaná na druhou polovinu 80. nebo začátek 90. let.
Autor: archiv V. Vaška
MiGy-29 ve službách bulharské armády
Autor: Wikimedia Commons
Václav Vašek v kokpitu „svého“ MiGu-29
Autor: Miloš Dermišek, Flying Revue
Cvičný MiG-29UB
Autor: Wikimedia Commons
Ruský MiG-29 odstavený na rampě po přehlídce na Abbotsford Air Show, 1989
Autor: Wikimedia Commons
Vnitřek MiGu-29 Václava Vaška
Autor: Miloš Dermišek, Flying Revue
MiG-29 Václava Vaška
Autor: Miloš Dermišek, Flying Revue
Václav Vašek ve „svém“ MiGu-29
Autor: Miloš Dermišek, Flying Revue
Václav Vašek ve „svém“ MiGu-29
Autor: Miloš Dermišek, Flying Revue
Václav Vašek při rozhovoru Janem Dvořákem
Autor: Miloš Dermišek, Flying Revue
V roce 2019 se po mnoha letech Václav Vašek s Anatolijem Kvočurem opět setkali při příležitosti 70. narozenin českého pilota. Přítomnost plk. Kvočura pro něj byla překvapením, ruský stíhač pak v České republice strávil dva dny. Zde u letounu MiG-29 v Leteckém muzeu Kbely.
Autor: archiv V. Vaška
Václav Vašek se několikrát setkal se slavným sovětským pilotem Anatolijem Kvočurem, testovacím pilotem strojů MiG a Suchoj, který pro letecké souboje objevil manévr „Kolokol“ („Zvon“) a v 90. letech nejen s ním uchvátil západní publikum na mnoha leteckých dnech.
Autor: archiv V. Vaška
Sovětský proudový stíhací letoun Mig-29 ve výzbroji československého letectva
Autor: Vojenský historický ústav
Prvním typem „rodokmenu“ MiG-35 je MiG-29, který sloužil také v Československu. První „devětadvacítky“ začaly k letectvu ČSLA přicházet v průběhu roku 1989, o tři roky později je zasáhlo dělení státu a záhy poté byly české kusy vyměněny do Polska, kde létají dodnes. Přes velmi krátkou službu má v České republice tento letoun dodnes široký okruh příznivců.
Dvoumístný letoun L-159 ALCA
Autor: Armáda ČR
Stíhací letoun JAS-39 Gripen na ploše 21. základny taktického letectva v Čáslavi
Autor: František Vlček, MAFRA