Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z16d44e76n13e15k 27B34e23d26n10a60r 7507826857629

Nepravděpodobné, ale reálné nebezpečí. A pokud nefunguje jeden ze 100 spínačů, tak to prostě riskantní je. Počítám, že nikdo nechce uhořet.

+29/−1
doporučit
16.6.2019 14:46

D56a17v11i21d 75M54a40l69i85n94a 1610143430833

Senzory a spínače snad nejsou od toho, aby zabránily nějaké poruše, nebo požáru, ale aby zapracovaly, když k něčemu takovému dojde! Mechápu tedy výmluvu, že "pravděpodobnost požáru je nízká"!???? Tak proč tam tedy asi tak ty senzory jsou???? Toho, kdo takovou argumentaci vymýšlí bych pověsil za přirození do průvanu, aby nemohl již obohacovat světový genofond. Je to stejný blábol, jako že již tak bezpečný MAX bude ještě bezpečnější, když na jeho palubě zahynulo před tím přes 300 lidí!!!!! "Sorry jako", ale taková firma s takovým vedením si zaslouží krach. Jednoznačně dokazují, že slovo jako "bezpečnost" je pro ně, jen fráze na papíru o které umí jen kecat a hlavní jsou pro ně jen zisky.

+38/−3
doporučit
16.6.2019 14:55

P60e60t77r 91B21a98r80t63ů93n26ě56k 2293905456253

Vypadá to, že Airbus bude čím dál tím víc vytížený a bude rozšiřovat výrobu. Pro Evropu dobře :-)

+31/−3
doporučit
16.6.2019 17:13

R75o56m26a62n 26P83o51l45á85č85e48k 5216819715

Pořád čekám, kdy se začnou ozývat lidé jako to bylo při Dieselgate. :-)

+23/−1
doporučit
16.6.2019 14:58

J69o30s65e72f 45R34i87c61h68t28e91r 9456105867203

“Letět s hořícím křídlem až 3 hodiny”?? Já vám garantuju, že žádný letadlo na světě nevydrží 3 hodiny s hořícím křídlem :-)

+19/−1
doporučit
16.6.2019 17:29

T74o59m78á83š 53P32a78č76e61s 2968962747227

Jj, protože tenhle přístup "to je v pohodě, tohle se nekazí" se ještě nikdy nikomu nevymstil...

+17/−1
doporučit
16.6.2019 15:22

A66l19e49š 39Z60e96l30i80n32k41a 3395760952837

když si společnost certifikuje letadla sama místo FAA?

+14/−1
doporučit
16.6.2019 14:55

V20l26a75d16i19m90i66r 12H41o26l41y 6157196711332

Takže všechno je v pohodě a řešit závadu možná začnou, až spadnou aspoň dva kousky.

+10/0
doporučit
16.6.2019 19:30

K90a60r78e25l 48L32a18n31g70r 2642767550798

Boeing tvrdí, že vady byly zjištěny u necelého jednoho procenta spínačů. „Požáry z motorů jsou velmi nepravděpodobnou událostí a v historii flotily 787 nebyly zaznamenány žádné,“ uvedl.

Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/usa-britanie-svet-letectvi-boeing-dreamliner-bezpecnost-pozar-pilot.A190616_125234_zahranicni_luka

A tohle je asi větříček ;-D;-D :

https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article8649657.ece/ALTERNATES/s615b/Boeing-787s-engine-explodes-on-takeoff-in-Tokyo.jpg

Boeing opět lže. Motor hořel

+9/0
doporučit
16.6.2019 18:51

P97e63t93r 72B37r56e72j67c70h40a 6932429950

Hm, takže to necháme být a vyhnívat. Hodíme to zatím na aerolinky, aby prověřily spínač 1 x za 30 dnů a opravdu to začneme řešit až zařve několik desítek, nebo stovek lidí. To dává smysl. A asi se to i vyplatí. S FAA jsme na jedné lodi. Sem tam nějaká malá domů a je to ošetřený.

+7/0
doporučit
16.6.2019 23:08

K34r13y39š66t37o15f 68L11a16n92í17k 1679740225555

"...pak bychom museli letět s hořícím křídlem až tři hodiny, než bychom mohli bezpečně přistát,“

pokud by opravdu nasledovalo BEZPECNE pristani, nemel bych tim problem, naopak bych uvital mistenku na misto s dobrym vyhledem na kridlo a horici motor.

+7/0
doporučit
16.6.2019 19:23

P48a29v35e20l 37J72e39l14í68n68e47k 5484418388

No co, Boeing čeká až jim zase něco spadne.

+10/−3
doporučit
16.6.2019 18:25

T58o64m53á21š 18T64a80t26í12č62e69k 5620722400888

Boeingům v civilní dopravě zní umíráček.

+10/−4
doporučit
16.6.2019 17:36

S80t27a87n36i46s56l43a66v 64N38o36v65o65t89n35ý 2973556139569

Tak to vypadá, že Boeing má více problémů. ;-D

+6/−1
doporučit
16.6.2019 17:56

Š94t83e52f85a57n 20F91r77i66č62a 7792478903226

To je docela o držku vlézt do takové plechovky, kde je naděje na přežití v případě požáru téměř nulová.

+3/0
doporučit
17.6.2019 1:01

J25a41r31o90s15l73a72v 30K38a87d55l28e38c 5811699972151

Každá nehoda je nepravděpodobná a vždy první, ale zde bohužel i poslední...:-P

+3/0
doporučit
16.6.2019 17:08
Foto

T74o78m29á53š 40B70u34r19a 1693839755945

Příliš přetechnologizovaná technika. Rozumný přístup by byl nabízet ta softwarová a elektronická hejblátka v rozumné míře a to tam, kde znamenají znatelný přínos. Nikoliv pouze uživatelský komfort sám o sobě. Neboť obecně platí přímá úměra mezi složitostí zařízení a výskytem chyb.

Jako laik si sice nejsem jist, zda-li se tato myšlenka vztahuje i na takovou záležitost jako je protipožární systém B 787 ale pokud jde o ty spadlé "maxy", tak tam jsem si tím téměř jist. Tam ta vyšlechtěná technologie mající za úkol vyloučit určitý stav přesně ten zapřičinila. Na tuto situaci to dle mého sedí jako ulité.

Jestli by ono z hlediska bezpečnosti nebylo lepší vrátit se ve vývoji pár kroků zpět, přestat dělat z letadel autonomní počítače s křídly a stavět je jako stroje ovládané především lidmi.

+4/−4
doporučit
17.6.2019 4:57

V74á52c22l93a43v 74S84v61o34b35o74d67a 3491649230140

hmm koukám, že Boeing má bezpečnost celkem na salámu...

+2/0
doporučit
17.6.2019 10:58

T87o21m85á13š 87N42o36v17o30t86n15ý 4710468248197

Já být šéfem Boeingu, tak bych všechny ty systémy s kontrolkama vylágroval ven, a vyráběl bych pouze obří plachťáky, aby si furt někdo nestěžoval. Nad New Yorkem bych to vytáhl lankem do 30k km, podobně jak na našem polním letišti, a nechal bych to sklouznout třeba do Londýna. Problém vyřešen.

+2/0
doporučit
16.6.2019 17:28

J97a30n 18N43a54v80r42á76t56i43l 7337476356235

Mohl by mi prosím Boeing poslat 1% svých zisků, když je to podle nich tak nevýznamné číslo, že je uráží výtky pilotů.

+1/0
doporučit
18.6.2019 14:06

M16i49c51h58a48l 16C81h51a49l87u54p65a 6168320969593

Mohli by lidem z managementu Boeingu a kontrolniho uradu naridit, aby minimalne jednou tydne nejakou beznou linkou leteli. Treba by se to pak vyresilo rychle:-)

+1/0
doporučit
17.6.2019 7:12

P74e62t14r 27B40e23z68s32t46a56r53o87s48t76i 4736360862640

Přepravcům...? Nikoliv, přepravce je člověk, který něco nechá přepravit. Dopravce jen ten, který vykoná přepravu.

+1/−1
doporučit
16.6.2019 19:55

L71u48k98á89š 94K73u31b53a64l11a 2206578306676

To je strasnej blaf ten clanek. Kde na to chodite ? ;-D

+1/−8
doporučit
16.6.2019 18:52

J23u52r26a91j 33Z66e90r68m91e97g70h 8987387177247

Nemáš pravdu, Pri rýchlosti cca 800 km/hod ak by aj ten motor horel - teda nezastaví sa prívod paliva do pokazeného motora a nespustí sa autohasiaci systém, motor môže horieť (palivo doň vtekajúce) kľudne aj tie tri hodiny - nápor vzduchu nedovolí rozšíreniu požiaru. Z motora by šľahali plamene, ale nič fatálneho by sa diať nemuselo - do okamihu pristátia...

+1/−12
doporučit
16.6.2019 17:55

Š62t32e81f27a17n 42F11r85i53č19a 7492258303656

Že Boeingy nejsou spolehlivá letadla, a občas díky šlendriánu spadnou, ví už dnes každé malé dítě. Ostatně ta spartakiáda, kterou předvádějí letušky před zahájením každého letu, není samoúčelná.

+1/−13
doporučit
16.6.2019 19:47

Najdete na iDNES.cz