Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z68d75e52n55e55k 89B74e45d64n65a46r 7907806687669

Nepravděpodobné, ale reálné nebezpečí. A pokud nefunguje jeden ze 100 spínačů, tak to prostě riskantní je. Počítám, že nikdo nechce uhořet.

+29/−1
doporučit
16.6.2019 14:46

D73a80v36i26d 19M75a66l44i56n58a 1300103210953

Senzory a spínače snad nejsou od toho, aby zabránily nějaké poruše, nebo požáru, ale aby zapracovaly, když k něčemu takovému dojde! Mechápu tedy výmluvu, že "pravděpodobnost požáru je nízká"!???? Tak proč tam tedy asi tak ty senzory jsou???? Toho, kdo takovou argumentaci vymýšlí bych pověsil za přirození do průvanu, aby nemohl již obohacovat světový genofond. Je to stejný blábol, jako že již tak bezpečný MAX bude ještě bezpečnější, když na jeho palubě zahynulo před tím přes 300 lidí!!!!! "Sorry jako", ale taková firma s takovým vedením si zaslouží krach. Jednoznačně dokazují, že slovo jako "bezpečnost" je pro ně, jen fráze na papíru o které umí jen kecat a hlavní jsou pro ně jen zisky.

+38/−3
doporučit
16.6.2019 14:55

P37e73t84r 86B83a95r88t61ů43n88ě41k 2303235496543

Vypadá to, že Airbus bude čím dál tím víc vytížený a bude rozšiřovat výrobu. Pro Evropu dobře :-)

+31/−3
doporučit
16.6.2019 17:13

R65o68m22a34n 10P59o31l43á35č64e42k 5596429795

Pořád čekám, kdy se začnou ozývat lidé jako to bylo při Dieselgate. :-)

+23/−1
doporučit
16.6.2019 14:58

J87o55s27e85f 44R64i35c93h53t93e80r 9856955407363

“Letět s hořícím křídlem až 3 hodiny”?? Já vám garantuju, že žádný letadlo na světě nevydrží 3 hodiny s hořícím křídlem :-)

+19/−1
doporučit
16.6.2019 17:29

T57o41m77á12š 35P44a79č55e45s 2408682607607

Jj, protože tenhle přístup "to je v pohodě, tohle se nekazí" se ještě nikdy nikomu nevymstil...

+17/−1
doporučit
16.6.2019 15:22

A86l34e74š 55Z35e77l56i80n86k43a 3605970572787

když si společnost certifikuje letadla sama místo FAA?

+14/−1
doporučit
16.6.2019 14:55

V33l57a97d15i15m36i61r 48H68o11l32y 6847476191522

Takže všechno je v pohodě a řešit závadu možná začnou, až spadnou aspoň dva kousky.

+10/0
doporučit
16.6.2019 19:30

K90a50r64e19l 89L63a84n42g30r 2982717640808

Boeing tvrdí, že vady byly zjištěny u necelého jednoho procenta spínačů. „Požáry z motorů jsou velmi nepravděpodobnou událostí a v historii flotily 787 nebyly zaznamenány žádné,“ uvedl.

Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/usa-britanie-svet-letectvi-boeing-dreamliner-bezpecnost-pozar-pilot.A190616_125234_zahranicni_luka

A tohle je asi větříček ;-D;-D :

https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article8649657.ece/ALTERNATES/s615b/Boeing-787s-engine-explodes-on-takeoff-in-Tokyo.jpg

Boeing opět lže. Motor hořel

+9/0
doporučit
16.6.2019 18:51

P31e63t30r 31B48r11e28j56c86h60a 6442139610

Hm, takže to necháme být a vyhnívat. Hodíme to zatím na aerolinky, aby prověřily spínač 1 x za 30 dnů a opravdu to začneme řešit až zařve několik desítek, nebo stovek lidí. To dává smysl. A asi se to i vyplatí. S FAA jsme na jedné lodi. Sem tam nějaká malá domů a je to ošetřený.

+7/0
doporučit
16.6.2019 23:08

K81r28y48š92t86o19f 54L58a12n94í50k 1549660375685

"...pak bychom museli letět s hořícím křídlem až tři hodiny, než bychom mohli bezpečně přistát,“

pokud by opravdu nasledovalo BEZPECNE pristani, nemel bych tim problem, naopak bych uvital mistenku na misto s dobrym vyhledem na kridlo a horici motor.

+7/0
doporučit
16.6.2019 19:23

P47a17v50e30l 92J41e49l95í46n50e63k 5834888318

No co, Boeing čeká až jim zase něco spadne.

+10/−3
doporučit
16.6.2019 18:25

T52o49m45á61š 13T13a49t38í67č27e52k 5260862440538

Boeingům v civilní dopravě zní umíráček.

+10/−4
doporučit
16.6.2019 17:36

S75t71a45n16i76s12l30a32v 75N65o53v40o96t54n61ý 2473226189179

Tak to vypadá, že Boeing má více problémů. ;-D

+6/−1
doporučit
16.6.2019 17:56

Š47t20e61f33a23n 87F32r85i14č47a 7802638723316

To je docela o držku vlézt do takové plechovky, kde je naděje na přežití v případě požáru téměř nulová.

+3/0
doporučit
17.6.2019 1:01

J53a29r63o29s40l22a59v 16K42a67d59l82e79c 5721729232851

Každá nehoda je nepravděpodobná a vždy první, ale zde bohužel i poslední...:-P

+3/0
doporučit
16.6.2019 17:08
Foto

T54o71m35á96š 40B67u63r97a 1943249775165

Příliš přetechnologizovaná technika. Rozumný přístup by byl nabízet ta softwarová a elektronická hejblátka v rozumné míře a to tam, kde znamenají znatelný přínos. Nikoliv pouze uživatelský komfort sám o sobě. Neboť obecně platí přímá úměra mezi složitostí zařízení a výskytem chyb.

Jako laik si sice nejsem jist, zda-li se tato myšlenka vztahuje i na takovou záležitost jako je protipožární systém B 787 ale pokud jde o ty spadlé "maxy", tak tam jsem si tím téměř jist. Tam ta vyšlechtěná technologie mající za úkol vyloučit určitý stav přesně ten zapřičinila. Na tuto situaci to dle mého sedí jako ulité.

Jestli by ono z hlediska bezpečnosti nebylo lepší vrátit se ve vývoji pár kroků zpět, přestat dělat z letadel autonomní počítače s křídly a stavět je jako stroje ovládané především lidmi.

+4/−4
doporučit
17.6.2019 4:57

V43á52c78l49a92v 26S89v87o25b68o87d53a 3281799490730

hmm koukám, že Boeing má bezpečnost celkem na salámu...

+2/0
doporučit
17.6.2019 10:58

T17o54m64á36š 31N66o18v90o59t44n97ý 4570388318987

Já být šéfem Boeingu, tak bych všechny ty systémy s kontrolkama vylágroval ven, a vyráběl bych pouze obří plachťáky, aby si furt někdo nestěžoval. Nad New Yorkem bych to vytáhl lankem do 30k km, podobně jak na našem polním letišti, a nechal bych to sklouznout třeba do Londýna. Problém vyřešen.

+2/0
doporučit
16.6.2019 17:28

J54a94n 18N47a52v80r75á46t29i92l 7737926386805

Mohl by mi prosím Boeing poslat 1% svých zisků, když je to podle nich tak nevýznamné číslo, že je uráží výtky pilotů.

+1/0
doporučit
18.6.2019 14:06

M46i80c71h78a19l 78C24h74a14l98u87p87a 6528270359173

Mohli by lidem z managementu Boeingu a kontrolniho uradu naridit, aby minimalne jednou tydne nejakou beznou linkou leteli. Treba by se to pak vyresilo rychle:-)

+1/0
doporučit
17.6.2019 7:12

P98e38t79r 70B40e25z95s80t93a77r97o17s21t54i 4556300872960

Přepravcům...? Nikoliv, přepravce je člověk, který něco nechá přepravit. Dopravce jen ten, který vykoná přepravu.

+1/−1
doporučit
16.6.2019 19:55

L84u50k68á76š 90K50u36b75a85l39a 2336768766766

To je strasnej blaf ten clanek. Kde na to chodite ? ;-D

+1/−8
doporučit
16.6.2019 18:52

J57u41r49a55j 67Z31e80r17m10e11g48h 8937817427807

Nemáš pravdu, Pri rýchlosti cca 800 km/hod ak by aj ten motor horel - teda nezastaví sa prívod paliva do pokazeného motora a nespustí sa autohasiaci systém, motor môže horieť (palivo doň vtekajúce) kľudne aj tie tri hodiny - nápor vzduchu nedovolí rozšíreniu požiaru. Z motora by šľahali plamene, ale nič fatálneho by sa diať nemuselo - do okamihu pristátia...

+1/−12
doporučit
16.6.2019 17:55

Š36t10e80f75a97n 71F15r29i12č53a 7382118633336

Že Boeingy nejsou spolehlivá letadla, a občas díky šlendriánu spadnou, ví už dnes každé malé dítě. Ostatně ta spartakiáda, kterou předvádějí letušky před zahájením každého letu, není samoúčelná.

+1/−13
doporučit
16.6.2019 19:47

Najdete na iDNES.cz