Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z41d78e13n25e43k 36B79e88d22n95a80r 7137376477609

Nepravděpodobné, ale reálné nebezpečí. A pokud nefunguje jeden ze 100 spínačů, tak to prostě riskantní je. Počítám, že nikdo nechce uhořet.

+29/−1
doporučit
16.6.2019 14:46

D61a96v40i39d 48M83a63l32i48n65a 1740393160583

Senzory a spínače snad nejsou od toho, aby zabránily nějaké poruše, nebo požáru, ale aby zapracovaly, když k něčemu takovému dojde! Mechápu tedy výmluvu, že "pravděpodobnost požáru je nízká"!???? Tak proč tam tedy asi tak ty senzory jsou???? Toho, kdo takovou argumentaci vymýšlí bych pověsil za přirození do průvanu, aby nemohl již obohacovat světový genofond. Je to stejný blábol, jako že již tak bezpečný MAX bude ještě bezpečnější, když na jeho palubě zahynulo před tím přes 300 lidí!!!!! "Sorry jako", ale taková firma s takovým vedením si zaslouží krach. Jednoznačně dokazují, že slovo jako "bezpečnost" je pro ně, jen fráze na papíru o které umí jen kecat a hlavní jsou pro ně jen zisky.

+38/−3
doporučit
16.6.2019 14:55

P81e32t48r 92B84a42r37t74ů93n73ě61k 2763985816603

Vypadá to, že Airbus bude čím dál tím víc vytížený a bude rozšiřovat výrobu. Pro Evropu dobře :-)

+31/−3
doporučit
16.6.2019 17:13

R18o43m74a13n 83P13o63l18á77č38e39k 5776569645

Pořád čekám, kdy se začnou ozývat lidé jako to bylo při Dieselgate. :-)

+23/−1
doporučit
16.6.2019 14:58

J58o67s96e72f 39R39i72c41h19t51e15r 9336855137663

“Letět s hořícím křídlem až 3 hodiny”?? Já vám garantuju, že žádný letadlo na světě nevydrží 3 hodiny s hořícím křídlem :-)

+19/−1
doporučit
16.6.2019 17:29

T76o70m84á80š 71P39a32č10e35s 2318542287247

Jj, protože tenhle přístup "to je v pohodě, tohle se nekazí" se ještě nikdy nikomu nevymstil...

+17/−1
doporučit
16.6.2019 15:22

A70l64e54š 63Z80e19l44i15n63k14a 3685510862757

když si společnost certifikuje letadla sama místo FAA?

+14/−1
doporučit
16.6.2019 14:55

V33l33a96d60i26m59i51r 10H66o54l95y 6837346361672

Takže všechno je v pohodě a řešit závadu možná začnou, až spadnou aspoň dva kousky.

+10/0
doporučit
16.6.2019 19:30

K70a51r84e21l 58L70a54n95g51r 2522767670608

Boeing tvrdí, že vady byly zjištěny u necelého jednoho procenta spínačů. „Požáry z motorů jsou velmi nepravděpodobnou událostí a v historii flotily 787 nebyly zaznamenány žádné,“ uvedl.

Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/usa-britanie-svet-letectvi-boeing-dreamliner-bezpecnost-pozar-pilot.A190616_125234_zahranicni_luka

A tohle je asi větříček ;-D;-D :

https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article8649657.ece/ALTERNATES/s615b/Boeing-787s-engine-explodes-on-takeoff-in-Tokyo.jpg

Boeing opět lže. Motor hořel

+9/0
doporučit
16.6.2019 18:51

P22e66t25r 39B83r62e98j75c38h70a 6372679710

Hm, takže to necháme být a vyhnívat. Hodíme to zatím na aerolinky, aby prověřily spínač 1 x za 30 dnů a opravdu to začneme řešit až zařve několik desítek, nebo stovek lidí. To dává smysl. A asi se to i vyplatí. S FAA jsme na jedné lodi. Sem tam nějaká malá domů a je to ošetřený.

+7/0
doporučit
16.6.2019 23:08

K69r96y10š66t95o83f 18L47a92n62í83k 1399380155775

"...pak bychom museli letět s hořícím křídlem až tři hodiny, než bychom mohli bezpečně přistát,“

pokud by opravdu nasledovalo BEZPECNE pristani, nemel bych tim problem, naopak bych uvital mistenku na misto s dobrym vyhledem na kridlo a horici motor.

+7/0
doporučit
16.6.2019 19:23

P36a55v18e49l 91J89e86l98í39n66e10k 5704368908

No co, Boeing čeká až jim zase něco spadne.

+10/−3
doporučit
16.6.2019 18:25

T42o79m56á53š 85T10a57t95í83č55e91k 5590232290148

Boeingům v civilní dopravě zní umíráček.

+10/−4
doporučit
16.6.2019 17:36

S40t98a55n57i30s49l81a62v 87N75o81v81o96t69n10ý 2943226809559

Tak to vypadá, že Boeing má více problémů. ;-D

+6/−1
doporučit
16.6.2019 17:56

Š60t81e37f85a51n 14F30r40i70č61a 7572428763676

To je docela o držku vlézt do takové plechovky, kde je naděje na přežití v případě požáru téměř nulová.

+3/0
doporučit
17.6.2019 1:01

J93a97r67o54s23l16a51v 59K27a67d77l14e27c 5591359832591

Každá nehoda je nepravděpodobná a vždy první, ale zde bohužel i poslední...:-P

+3/0
doporučit
16.6.2019 17:08
Foto

T78o77m66á68š 32B13u22r13a 1523109195215

Příliš přetechnologizovaná technika. Rozumný přístup by byl nabízet ta softwarová a elektronická hejblátka v rozumné míře a to tam, kde znamenají znatelný přínos. Nikoliv pouze uživatelský komfort sám o sobě. Neboť obecně platí přímá úměra mezi složitostí zařízení a výskytem chyb.

Jako laik si sice nejsem jist, zda-li se tato myšlenka vztahuje i na takovou záležitost jako je protipožární systém B 787 ale pokud jde o ty spadlé "maxy", tak tam jsem si tím téměř jist. Tam ta vyšlechtěná technologie mající za úkol vyloučit určitý stav přesně ten zapřičinila. Na tuto situaci to dle mého sedí jako ulité.

Jestli by ono z hlediska bezpečnosti nebylo lepší vrátit se ve vývoji pár kroků zpět, přestat dělat z letadel autonomní počítače s křídly a stavět je jako stroje ovládané především lidmi.

+4/−4
doporučit
17.6.2019 4:57

V10á39c43l14a24v 13S70v41o50b98o74d14a 3101639680180

hmm koukám, že Boeing má bezpečnost celkem na salámu...

+2/0
doporučit
17.6.2019 10:58

T46o85m69á14š 86N11o78v63o19t98n71ý 4940548508697

Já být šéfem Boeingu, tak bych všechny ty systémy s kontrolkama vylágroval ven, a vyráběl bych pouze obří plachťáky, aby si furt někdo nestěžoval. Nad New Yorkem bych to vytáhl lankem do 30k km, podobně jak na našem polním letišti, a nechal bych to sklouznout třeba do Londýna. Problém vyřešen.

+2/0
doporučit
16.6.2019 17:28

J15a42n 48N27a38v44r98á13t56i64l 7517196786135

Mohl by mi prosím Boeing poslat 1% svých zisků, když je to podle nich tak nevýznamné číslo, že je uráží výtky pilotů.

+1/0
doporučit
18.6.2019 14:06

M62i67c68h43a14l 65C66h39a14l33u97p60a 6788940259403

Mohli by lidem z managementu Boeingu a kontrolniho uradu naridit, aby minimalne jednou tydne nejakou beznou linkou leteli. Treba by se to pak vyresilo rychle:-)

+1/0
doporučit
17.6.2019 7:12

P75e86t98r 39B68e70z61s46t40a73r47o81s23t49i 4446910982600

Přepravcům...? Nikoliv, přepravce je člověk, který něco nechá přepravit. Dopravce jen ten, který vykoná přepravu.

+1/−1
doporučit
16.6.2019 19:55

L40u12k60á49š 84K13u75b37a24l28a 2766648146876

To je strasnej blaf ten clanek. Kde na to chodite ? ;-D

+1/−8
doporučit
16.6.2019 18:52

J25u87r64a19j 49Z43e90r16m32e13g40h 8287837257647

Nemáš pravdu, Pri rýchlosti cca 800 km/hod ak by aj ten motor horel - teda nezastaví sa prívod paliva do pokazeného motora a nespustí sa autohasiaci systém, motor môže horieť (palivo doň vtekajúce) kľudne aj tie tri hodiny - nápor vzduchu nedovolí rozšíreniu požiaru. Z motora by šľahali plamene, ale nič fatálneho by sa diať nemuselo - do okamihu pristátia...

+1/−12
doporučit
16.6.2019 17:55

Š15t61e28f48a83n 38F24r46i24č35a 7922438463276

Že Boeingy nejsou spolehlivá letadla, a občas díky šlendriánu spadnou, ví už dnes každé malé dítě. Ostatně ta spartakiáda, kterou předvádějí letušky před zahájením každého letu, není samoúčelná.

+1/−13
doporučit
16.6.2019 19:47

Najdete na iDNES.cz