Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z22d74e77n57e30k 90B23e37d86n38a66r 7737376597869

Nepravděpodobné, ale reálné nebezpečí. A pokud nefunguje jeden ze 100 spínačů, tak to prostě riskantní je. Počítám, že nikdo nechce uhořet.

+29/−1
doporučit
16.6.2019 14:46

D18a50v59i34d 33M97a89l90i38n68a 1690503880303

Senzory a spínače snad nejsou od toho, aby zabránily nějaké poruše, nebo požáru, ale aby zapracovaly, když k něčemu takovému dojde! Mechápu tedy výmluvu, že "pravděpodobnost požáru je nízká"!???? Tak proč tam tedy asi tak ty senzory jsou???? Toho, kdo takovou argumentaci vymýšlí bych pověsil za přirození do průvanu, aby nemohl již obohacovat světový genofond. Je to stejný blábol, jako že již tak bezpečný MAX bude ještě bezpečnější, když na jeho palubě zahynulo před tím přes 300 lidí!!!!! "Sorry jako", ale taková firma s takovým vedením si zaslouží krach. Jednoznačně dokazují, že slovo jako "bezpečnost" je pro ně, jen fráze na papíru o které umí jen kecat a hlavní jsou pro ně jen zisky.

+38/−3
doporučit
16.6.2019 14:55

P41e88t39r 89B39a80r28t86ů89n53ě87k 2843825476693

Vypadá to, že Airbus bude čím dál tím víc vytížený a bude rozšiřovat výrobu. Pro Evropu dobře :-)

+31/−3
doporučit
16.6.2019 17:13

R31o59m46a62n 96P86o76l12á20č60e64k 5876519785

Pořád čekám, kdy se začnou ozývat lidé jako to bylo při Dieselgate. :-)

+23/−1
doporučit
16.6.2019 14:58

J67o39s62e53f 66R46i48c46h41t48e30r 9966775697403

“Letět s hořícím křídlem až 3 hodiny”?? Já vám garantuju, že žádný letadlo na světě nevydrží 3 hodiny s hořícím křídlem :-)

+19/−1
doporučit
16.6.2019 17:29

T46o43m53á11š 16P55a31č98e28s 2398832787907

Jj, protože tenhle přístup "to je v pohodě, tohle se nekazí" se ještě nikdy nikomu nevymstil...

+17/−1
doporučit
16.6.2019 15:22

A52l22e37š 69Z67e32l12i12n19k26a 3525840262637

když si společnost certifikuje letadla sama místo FAA?

+14/−1
doporučit
16.6.2019 14:55

V22l96a26d64i48m56i15r 42H89o34l50y 6177346651332

Takže všechno je v pohodě a řešit závadu možná začnou, až spadnou aspoň dva kousky.

+10/0
doporučit
16.6.2019 19:30

K16a31r67e28l 18L61a62n56g77r 2832507980728

Boeing tvrdí, že vady byly zjištěny u necelého jednoho procenta spínačů. „Požáry z motorů jsou velmi nepravděpodobnou událostí a v historii flotily 787 nebyly zaznamenány žádné,“ uvedl.

Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/usa-britanie-svet-letectvi-boeing-dreamliner-bezpecnost-pozar-pilot.A190616_125234_zahranicni_luka

A tohle je asi větříček ;-D;-D :

https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article8649657.ece/ALTERNATES/s615b/Boeing-787s-engine-explodes-on-takeoff-in-Tokyo.jpg

Boeing opět lže. Motor hořel

+9/0
doporučit
16.6.2019 18:51

P24e41t51r 90B88r12e46j82c63h26a 6852629350

Hm, takže to necháme být a vyhnívat. Hodíme to zatím na aerolinky, aby prověřily spínač 1 x za 30 dnů a opravdu to začneme řešit až zařve několik desítek, nebo stovek lidí. To dává smysl. A asi se to i vyplatí. S FAA jsme na jedné lodi. Sem tam nějaká malá domů a je to ošetřený.

+7/0
doporučit
16.6.2019 23:08

K14r64y31š37t76o96f 60L93a83n60í29k 1779930955935

"...pak bychom museli letět s hořícím křídlem až tři hodiny, než bychom mohli bezpečně přistát,“

pokud by opravdu nasledovalo BEZPECNE pristani, nemel bych tim problem, naopak bych uvital mistenku na misto s dobrym vyhledem na kridlo a horici motor.

+7/0
doporučit
16.6.2019 19:23

P87a63v12e90l 78J31e90l89í60n35e75k 5824738438

No co, Boeing čeká až jim zase něco spadne.

+10/−3
doporučit
16.6.2019 18:25

T14o84m83á63š 91T74a10t31í73č28e28k 5710952260798

Boeingům v civilní dopravě zní umíráček.

+10/−4
doporučit
16.6.2019 17:36

S56t17a37n81i67s88l66a31v 96N97o33v22o85t10n45ý 2853466359279

Tak to vypadá, že Boeing má více problémů. ;-D

+6/−1
doporučit
16.6.2019 17:56

Š11t85e85f73a18n 22F40r95i87č11a 7692158123716

To je docela o držku vlézt do takové plechovky, kde je naděje na přežití v případě požáru téměř nulová.

+3/0
doporučit
17.6.2019 1:01

J28a63r18o95s35l66a15v 31K27a93d95l69e77c 5121969602421

Každá nehoda je nepravděpodobná a vždy první, ale zde bohužel i poslední...:-P

+3/0
doporučit
16.6.2019 17:08
Foto

T28o35m20á79š 54B39u15r51a 1953929805545

Příliš přetechnologizovaná technika. Rozumný přístup by byl nabízet ta softwarová a elektronická hejblátka v rozumné míře a to tam, kde znamenají znatelný přínos. Nikoliv pouze uživatelský komfort sám o sobě. Neboť obecně platí přímá úměra mezi složitostí zařízení a výskytem chyb.

Jako laik si sice nejsem jist, zda-li se tato myšlenka vztahuje i na takovou záležitost jako je protipožární systém B 787 ale pokud jde o ty spadlé "maxy", tak tam jsem si tím téměř jist. Tam ta vyšlechtěná technologie mající za úkol vyloučit určitý stav přesně ten zapřičinila. Na tuto situaci to dle mého sedí jako ulité.

Jestli by ono z hlediska bezpečnosti nebylo lepší vrátit se ve vývoji pár kroků zpět, přestat dělat z letadel autonomní počítače s křídly a stavět je jako stroje ovládané především lidmi.

+4/−4
doporučit
17.6.2019 4:57

V90á10c19l31a52v 80S96v72o66b81o26d31a 3751289790520

hmm koukám, že Boeing má bezpečnost celkem na salámu...

+2/0
doporučit
17.6.2019 10:58

T90o27m43á36š 20N98o71v53o69t53n92ý 4530388508957

Já být šéfem Boeingu, tak bych všechny ty systémy s kontrolkama vylágroval ven, a vyráběl bych pouze obří plachťáky, aby si furt někdo nestěžoval. Nad New Yorkem bych to vytáhl lankem do 30k km, podobně jak na našem polním letišti, a nechal bych to sklouznout třeba do Londýna. Problém vyřešen.

+2/0
doporučit
16.6.2019 17:28

J60a63n 34N33a23v50r77á76t91i75l 7187616316615

Mohl by mi prosím Boeing poslat 1% svých zisků, když je to podle nich tak nevýznamné číslo, že je uráží výtky pilotů.

+1/0
doporučit
18.6.2019 14:06

M52i96c37h17a39l 32C26h50a88l36u56p73a 6988320799363

Mohli by lidem z managementu Boeingu a kontrolniho uradu naridit, aby minimalne jednou tydne nejakou beznou linkou leteli. Treba by se to pak vyresilo rychle:-)

+1/0
doporučit
17.6.2019 7:12

P37e29t73r 38B87e79z78s67t25a27r66o14s92t57i 4436170952450

Přepravcům...? Nikoliv, přepravce je člověk, který něco nechá přepravit. Dopravce jen ten, který vykoná přepravu.

+1/−1
doporučit
16.6.2019 19:55

L18u31k41á10š 40K23u88b31a40l18a 2816338246316

To je strasnej blaf ten clanek. Kde na to chodite ? ;-D

+1/−8
doporučit
16.6.2019 18:52

J12u92r53a37j 34Z92e41r78m68e49g36h 8607647107337

Nemáš pravdu, Pri rýchlosti cca 800 km/hod ak by aj ten motor horel - teda nezastaví sa prívod paliva do pokazeného motora a nespustí sa autohasiaci systém, motor môže horieť (palivo doň vtekajúce) kľudne aj tie tri hodiny - nápor vzduchu nedovolí rozšíreniu požiaru. Z motora by šľahali plamene, ale nič fatálneho by sa diať nemuselo - do okamihu pristátia...

+1/−12
doporučit
16.6.2019 17:55

Š32t32e63f25a64n 25F83r89i29č97a 7412378563666

Že Boeingy nejsou spolehlivá letadla, a občas díky šlendriánu spadnou, ví už dnes každé malé dítě. Ostatně ta spartakiáda, kterou předvádějí letušky před zahájením každého letu, není samoúčelná.

+1/−13
doporučit
16.6.2019 19:47

Najdete na iDNES.cz