Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z90d61e64n54e65k 35B55e94d92n62a21r 7897746397629

Nepravděpodobné, ale reálné nebezpečí. A pokud nefunguje jeden ze 100 spínačů, tak to prostě riskantní je. Počítám, že nikdo nechce uhořet.

+29/−1
doporučit
16.6.2019 14:46

D15a66v77i91d 91M14a30l55i38n64a 1890513570453

Senzory a spínače snad nejsou od toho, aby zabránily nějaké poruše, nebo požáru, ale aby zapracovaly, když k něčemu takovému dojde! Mechápu tedy výmluvu, že "pravděpodobnost požáru je nízká"!???? Tak proč tam tedy asi tak ty senzory jsou???? Toho, kdo takovou argumentaci vymýšlí bych pověsil za přirození do průvanu, aby nemohl již obohacovat světový genofond. Je to stejný blábol, jako že již tak bezpečný MAX bude ještě bezpečnější, když na jeho palubě zahynulo před tím přes 300 lidí!!!!! "Sorry jako", ale taková firma s takovým vedením si zaslouží krach. Jednoznačně dokazují, že slovo jako "bezpečnost" je pro ně, jen fráze na papíru o které umí jen kecat a hlavní jsou pro ně jen zisky.

+38/−3
doporučit
16.6.2019 14:55

P94e12t58r 44B34a29r47t57ů19n64ě64k 2373695146173

Vypadá to, že Airbus bude čím dál tím víc vytížený a bude rozšiřovat výrobu. Pro Evropu dobře :-)

+31/−3
doporučit
16.6.2019 17:13

R83o49m50a61n 16P21o18l77á17č13e82k 5856409195

Pořád čekám, kdy se začnou ozývat lidé jako to bylo při Dieselgate. :-)

+23/−1
doporučit
16.6.2019 14:58

J26o11s45e13f 46R56i67c19h41t39e14r 9426665197683

“Letět s hořícím křídlem až 3 hodiny”?? Já vám garantuju, že žádný letadlo na světě nevydrží 3 hodiny s hořícím křídlem :-)

+19/−1
doporučit
16.6.2019 17:29

T36o37m76á60š 51P30a80č50e11s 2958392837927

Jj, protože tenhle přístup "to je v pohodě, tohle se nekazí" se ještě nikdy nikomu nevymstil...

+17/−1
doporučit
16.6.2019 15:22

A79l37e31š 46Z60e27l10i47n63k91a 3655660602267

když si společnost certifikuje letadla sama místo FAA?

+14/−1
doporučit
16.6.2019 14:55

V40l19a31d11i77m51i68r 48H75o55l19y 6797666941302

Takže všechno je v pohodě a řešit závadu možná začnou, až spadnou aspoň dva kousky.

+10/0
doporučit
16.6.2019 19:30

K94a12r50e26l 82L25a60n12g82r 2942157900678

Boeing tvrdí, že vady byly zjištěny u necelého jednoho procenta spínačů. „Požáry z motorů jsou velmi nepravděpodobnou událostí a v historii flotily 787 nebyly zaznamenány žádné,“ uvedl.

Zdroj: https://www.idnes.cz/technet/technika/usa-britanie-svet-letectvi-boeing-dreamliner-bezpecnost-pozar-pilot.A190616_125234_zahranicni_luka

A tohle je asi větříček ;-D;-D :

https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article8649657.ece/ALTERNATES/s615b/Boeing-787s-engine-explodes-on-takeoff-in-Tokyo.jpg

Boeing opět lže. Motor hořel

+9/0
doporučit
16.6.2019 18:51

P87e72t83r 93B83r69e63j19c90h73a 6382169510

Hm, takže to necháme být a vyhnívat. Hodíme to zatím na aerolinky, aby prověřily spínač 1 x za 30 dnů a opravdu to začneme řešit až zařve několik desítek, nebo stovek lidí. To dává smysl. A asi se to i vyplatí. S FAA jsme na jedné lodi. Sem tam nějaká malá domů a je to ošetřený.

+7/0
doporučit
16.6.2019 23:08

K21r88y54š90t50o47f 42L52a43n96í63k 1259430425245

"...pak bychom museli letět s hořícím křídlem až tři hodiny, než bychom mohli bezpečně přistát,“

pokud by opravdu nasledovalo BEZPECNE pristani, nemel bych tim problem, naopak bych uvital mistenku na misto s dobrym vyhledem na kridlo a horici motor.

+7/0
doporučit
16.6.2019 19:23

P58a29v28e81l 45J76e79l87í81n35e84k 5814358658

No co, Boeing čeká až jim zase něco spadne.

+10/−3
doporučit
16.6.2019 18:25

T84o20m76á87š 76T73a48t23í38č14e63k 5530342450398

Boeingům v civilní dopravě zní umíráček.

+10/−4
doporučit
16.6.2019 17:36

S85t40a68n36i31s94l42a54v 20N33o15v43o18t66n19ý 2253616599279

Tak to vypadá, že Boeing má více problémů. ;-D

+6/−1
doporučit
16.6.2019 17:56

Š77t22e52f48a54n 65F50r19i15č88a 7772808333546

To je docela o držku vlézt do takové plechovky, kde je naděje na přežití v případě požáru téměř nulová.

+3/0
doporučit
17.6.2019 1:01

J51a51r48o54s23l97a43v 88K77a31d77l53e67c 5141149712941

Každá nehoda je nepravděpodobná a vždy první, ale zde bohužel i poslední...:-P

+3/0
doporučit
16.6.2019 17:08
Foto

T48o91m74á28š 61B73u86r29a 1803649535325

Příliš přetechnologizovaná technika. Rozumný přístup by byl nabízet ta softwarová a elektronická hejblátka v rozumné míře a to tam, kde znamenají znatelný přínos. Nikoliv pouze uživatelský komfort sám o sobě. Neboť obecně platí přímá úměra mezi složitostí zařízení a výskytem chyb.

Jako laik si sice nejsem jist, zda-li se tato myšlenka vztahuje i na takovou záležitost jako je protipožární systém B 787 ale pokud jde o ty spadlé "maxy", tak tam jsem si tím téměř jist. Tam ta vyšlechtěná technologie mající za úkol vyloučit určitý stav přesně ten zapřičinila. Na tuto situaci to dle mého sedí jako ulité.

Jestli by ono z hlediska bezpečnosti nebylo lepší vrátit se ve vývoji pár kroků zpět, přestat dělat z letadel autonomní počítače s křídly a stavět je jako stroje ovládané především lidmi.

+4/−4
doporučit
17.6.2019 4:57

V48á30c54l33a20v 63S24v66o76b16o46d28a 3431329730260

hmm koukám, že Boeing má bezpečnost celkem na salámu...

+2/0
doporučit
17.6.2019 10:58

T76o22m82á15š 11N27o82v42o40t79n33ý 4890738668937

Já být šéfem Boeingu, tak bych všechny ty systémy s kontrolkama vylágroval ven, a vyráběl bych pouze obří plachťáky, aby si furt někdo nestěžoval. Nad New Yorkem bych to vytáhl lankem do 30k km, podobně jak na našem polním letišti, a nechal bych to sklouznout třeba do Londýna. Problém vyřešen.

+2/0
doporučit
16.6.2019 17:28

J27a78n 45N55a82v56r97á43t92i50l 7567376706845

Mohl by mi prosím Boeing poslat 1% svých zisků, když je to podle nich tak nevýznamné číslo, že je uráží výtky pilotů.

+1/0
doporučit
18.6.2019 14:06

M98i27c51h23a12l 13C52h70a27l47u13p71a 6908780829903

Mohli by lidem z managementu Boeingu a kontrolniho uradu naridit, aby minimalne jednou tydne nejakou beznou linkou leteli. Treba by se to pak vyresilo rychle:-)

+1/0
doporučit
17.6.2019 7:12

P75e12t49r 51B11e64z86s28t42a29r24o48s21t59i 4696540702550

Přepravcům...? Nikoliv, přepravce je člověk, který něco nechá přepravit. Dopravce jen ten, který vykoná přepravu.

+1/−1
doporučit
16.6.2019 19:55

L63u93k69á82š 37K32u16b86a42l27a 2296338416676

To je strasnej blaf ten clanek. Kde na to chodite ? ;-D

+1/−8
doporučit
16.6.2019 18:52

J13u78r94a60j 86Z37e23r89m96e74g88h 8947967917147

Nemáš pravdu, Pri rýchlosti cca 800 km/hod ak by aj ten motor horel - teda nezastaví sa prívod paliva do pokazeného motora a nespustí sa autohasiaci systém, motor môže horieť (palivo doň vtekajúce) kľudne aj tie tri hodiny - nápor vzduchu nedovolí rozšíreniu požiaru. Z motora by šľahali plamene, ale nič fatálneho by sa diať nemuselo - do okamihu pristátia...

+1/−12
doporučit
16.6.2019 17:55

Š91t12e20f65a34n 19F68r58i31č39a 7972508313586

Že Boeingy nejsou spolehlivá letadla, a občas díky šlendriánu spadnou, ví už dnes každé malé dítě. Ostatně ta spartakiáda, kterou předvádějí letušky před zahájením každého letu, není samoúčelná.

+1/−13
doporučit
16.6.2019 19:47

Najdete na iDNES.cz