náhledy
Trojice elektrických jednotek EMU 89.0 (vlevo jsou dvě spojené) na nádraží Starý Smokovec
Autor: Olaf1541, CC BY-SA 3.0
Elektrická jednotka EMU 89.0, Tatranské elektrické železnice (TEŽ), rok 1977
Autor: FORTEPAN / Varga János, CC BY-SA 3.0
Elektrické jednotky EMU 89.0 (podle nového značení řada 420.95), Štrbské Pleso, rok 1993
Autor: Felix O, CC BY-SA 2.0
Elektrická jednotka řady EMU 89.0, respektive řady 420.95 (podle značení platného od roku 1988). Tatranské elektrické železnice (TEŽ), rok 1993
Autor: Felix O, CC BY-SA 2.0
Starý Smokovec, Tatranské elektrické železnice (TEŽ), rok 1993, zprava vykukuje elektrická jednotka EMU 89.0 (podle nového značení řada 420.95)
Autor: Felix O, CC BY-SA 2.0
Elektrické jednotky EMU 89.0 (podle nového značení řada 420.95), Tatranské elektrické železnice (TEŽ), Starý Smokovec, rok 1993
Autor: Felix O, CC BY-SA 2.0
Železniční stanice Štrbské Pleso, rok 1993, vlevo kolejiště TEŽ s jednotkou řady EMU 89.0 (od roku 1988 řada 420.95), vpravo kolejiště zubačky s jednotkou řady EMU 29.0 + R 29.0 (od roku 1988 řada 405.95 + 905.95)
Autor: Felix O, CC BY-SA 2.0
Železniční stanice Štrbské Pleso, rok 1993, vlevo kolejiště TEŽ s jednotkami řady EMU 89.0 (od roku 1988 řada 420.95), vpravo kolejiště zubačky s jednotkou řady EMU 29.0 + R 29.0 (od roku 1988 řada 405.95 + 905.95)
Autor: Felix O, CC BY-SA 2.0
Tatranské elektrické železnice (TEŽ), elektrická jednotka EMU 89.0 používaná dnes jako historické vozidlo pro zvláštní jízdy
Autor: Michal Gregor, CC BY-SA 4.0
Tatranské elektrické železnice (TEŽ), elektrická jednotka EMU 89.0 používaná dnes jako historické vozidlo pro zvláštní jízdy
Autor: Michal Gregor, CC BY-SA 4.0
Vysoké Tatry, nádraží ve Starém Smokovci. Vidíme historické vozy, vlevo je trojdílna jednotka EMU 89.0, vpravo je vlak vedený původně poštovním vozem TVED 22, později zvaným Kometa (v zimě jezdil se sněžným pluhem a chvost tvořený rozvířeným sněhem připomínal při troše fantazie kometu).
Autor: Ján Sabaka, CC BY-SA 4.0
Tatranské elektrické železnice (TEŽ), elektrická jednotka EMU 89.0 používaná dnes jako historické vozidlo pro zvláštní jízdy
Autor: Ján Sabaka, CC BY-SA 4.0