Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

L49e79o63š 16P34a22l21u77z98g43a 9176772825711

Jsem opravdu zvědavý, co k tomu tentokrát řekne kapitán Keller.

A výjimečně to nemyslím jako sarkasmus...

A ty lži, kterými nás už čtyři dny Smartwings krmí, těm ještě někdo věří?

+168/−2
doporučit
28.8.2019 0:15

M80a21r40c40e94l65a 76H95o57r14á46č60k78o59v66á 7817882373928

"Dost to podle meho vypovida o te aerolince" rekl madarsky dispecer. Ano to hovori za vse

+156/−3
doporučit
28.8.2019 6:31

F56i17l95i75p 97S11i60r88o14t58e84k 9682509902561

Nabízí se otázka, jak potom dodržují bezpečnostní předpisy v oblastech, které nejsou veřejně vidět.

+115/−1
doporučit
28.8.2019 6:46
Foto

J21a40k12u46b 34B33e28z60n51o70s59k26a 9257453796

Řídícím letového provozu to oznámit měli...Ale je dobře, že to neoznámili pasažérům;-D

+129/−2
doporučit
28.8.2019 0:24

P96e82t27r 73S34t86e21j70s49k82a83l 6341746587

Kluci usetrili Smartwingsu tim, ze to na jeden motor dotahli az do Prahy na oprave vadneho motoru a mimoradnem nouzovem pristani na cizim letisti nemale finance, urcite za to dostanou premie a vy je tu smejdi jedni novinarsky hanite za to, ze tech 180 lidi, co se s nimi svezlo mohlo byt ohrozeno na zivotech? No ze vas hanba nefackuje...;-)

+204/−7
doporučit
28.8.2019 4:19

D33a79n28i98e36l 88H17o64r72á91k 1235598349776

"Dost to podle mého vypovídá o té aerolince."

Přesně tak, stát se tohle u normálních aerolinek, pilotův poslední let by byl ze dveří.

Ale u normalnich aerolinek by se to samozřejmě nestalo...

+160/−6
doporučit
28.8.2019 0:14
Foto

J12i73n24d49ř28i63c74h 11L43n75ě41n32i40č22k12a 5203441259

Aneb ukázka, jak si ve Smartwings váží bezpečnosti pasažérů. Člověk by doufal, že takové jednání by odradilo další případné zákazníky a přinutilo dopravce se z celé situace poučit.

+82/−1
doporučit
28.8.2019 1:38

E62v87ž58e56n 98K91v46a43s15n81i42č97k19a 2581845764933

Hazardovali s životy cestujících. Ten druhý motor mohl vysadit ze stejného, podobného, nebo úplně jiného důvodu. Kukuřičné pole v nedohlednu a Hudson ještě dál. Pokud nedoletíte vy, je vám již jedno jestli pravděpodobnost byla 99% nebo 0,0001%.

+94/−2
doporučit
28.8.2019 6:31
Foto

T17o60m52á22š 71A48n87d64e64r21l76e 2412171724357

Jestli se potvrdí, že s tím letěl šéfpilot aerolinky, tak je tam něco vážně v nepořádku...

+76/−1
doporučit
28.8.2019 3:24

J58a18k76u90b 78V91a25t38r71t 8336564249577

kapitan chapal "financne" vhodne najblizsie letisko to v Prahe, nakolko odstavenie v Atenach by dost nastrbilo uz aj tak blby rozpocet

+68/−1
doporučit
28.8.2019 0:49

R31o13b92e44r75t 56M89á42s13l18o 1881611107487

.... a nejednou nám asi 20 minut po startu chcípnul jeden motor. A co jste dělali? No, vylezl palubní opravář a natřel ho na červeno a ten druhej na zeleno ;-).

+66/−1
doporučit
28.8.2019 2:44

M32i10l66o50š 89K52r70u74m61p 2434377554

Nová politika nízkonákladovek - let na jeden motor ušetří 50% paliva R^

+198/−13
doporučit
28.8.2019 0:13

L89e23o26š 76P65a80l15u84z56g74a 9596762925841

"Posádka postupovala v souladu s bezpečnostními a provozními postupy pro tyto případy a letadlo bezpečně přistálo".

Mluvčí Dufková, 24.8.

"Netváříme se, že se nic nestalo, vyhodnocují se postupy posádky".

Jiří Šimáně, 27.8.

Pane Šimáně, pokud posádka postupovala v souladu s bezpečnostními a provozními postupy, co přesně potom vyhodnocujete?

+63/−1
doporučit
28.8.2019 0:21

R72o67s18t27i33s30l14a40v 80M11e26i42s42n97e80r 6641319864

...pokud vysadí bezdůvodně jeden motor, tak za chvíli to může udělat i druhý,, nebo ne? ---rozum velí co nejrychleji přistát,--alespoň tak si představuji normálního duševně zdravého pilota. vše ostatní jsou jen kecy a okecávání. 8-o

+71/−2
doporučit
28.8.2019 7:42

J58a29n 81W40i65m19m32e26r 8927915306979

Maďarský dispečer: "Mimochodem, od Smartwings jsem měl ten den dvě další letadla, která letěla v letové hladině 250, takže to nebylo nijak neobvyklé,“ vysvětluje, proč byl on i jeho kolegové překvapeni, když se z Prahy později dozvěděli o neoznámeném letu na jeden motor."

...a nelétají Smartwings běžně s jedním motorem, aby ušetřili pár kapek paliva a těmhle se jim ten druhý jen před Prahou nepovedlo znovu nahodit? ;-D

+68/−2
doporučit
28.8.2019 7:06

P79a62v20e19l 50M53a41ř29í45k 3552890670364

Docela pohodar ten kapitan. Podle me je to na obecne ohrozeni minimalne.

+87/−4
doporučit
28.8.2019 2:08

S66t56a82n50i49s74l33a58v 65F83a71n85t92a 9159967187811

Chápu ekonomické důvody, které k tomu společnost a piloty vedly. V silniční a železniční dopravě se s tím setkávám dnes a denně. Ale to jde o dopravu po zemi a když to chcípne, tak se to jen zastaví. Ve vzduchu by si tohle neměli dovolit. Riskli to a vyšlo to. Zatím a naštěstí. Pokud by jim chcípl u druhý motor, s poměrně slušnou pravděpodobností jsou všichni po smrti. Přistávat že 7 km výšky s dopravním letadlem styl kluzák, to není žádná sranda... Já myslím, že by to spravila pro leteckou společnost velmi mastná pokuta, pro pilota na nějaký čas zákaz řízení (ztráta licence), aby si všichni velmi dobře zapamatovali, že takhle prostě ne.

+64/−2
doporučit
28.8.2019 6:34

V75l72a20d44i55m36í74r 16M40a34l81ý

Můj celkový dojem je ten, že piloti sice trestuhodně ohrozili bezpečnost cestujících, svou a možná i lidi na zemi, ale trest bude nanejvýš jen symbolický, protože mají ty správné kámoše, jsme v ČR a všechno se tu okecá a zbagatelizuje.

+51/−1
doporučit
28.8.2019 7:23

M80i46c82h95a33l 73N80o47v45á33k 6876930225259

Nechápu tu kratkozrakost. Stejně se to provali, následně ztráta důvěry, image, lidi s nimi nebudou chtít létat a ztráta ve finále mnohonásobně vyšší než přistát na nejbližším letišti.

+45/−1
doporučit
28.8.2019 7:11

P13e88t98r 73Š94t27ě66p22á14n31e18k 9862887825601

Tak a je to venku, je to jak jsem si myslel, kapitán rozhodl správně, dle svojí úvahy vybral nejvhodnější letiště Prahu. V Athénách mají hnusný pivo, v Makedonii nebo Srbsku přistává jen sebevrah a ve Vídni je pivo předražený. Slovensko prý nezná a nikdy o takové zemi neslyšel. Drnovice mají letiště moc veliké. Tak proto Praha. ;-DR^V!!

+35/0
doporučit
28.8.2019 13:23

J59a76n 67M37a86l34ý 1775899594708

ÚCL tvrdí, že to ok není, zahraniční piloti tvrdí, že to ok není, řídící letového provozu říkají, že to ok není, ale borci tady na diskuzi ví, že to ok bylo. Takže ti všichni předchozí jsou vlastně pitomci, kteří se měli zeptat borců tady.

+49/−2
doporučit
28.8.2019 9:08

R88a25d97k44a 86K58o16v97á40ř34o27v86á 2263563723316

Samozřejmě, že neexistuje žádný absolutní požadavek přistát na nejbližším vhodném letišti, jak se vyjádřila EASA. To proto, že existuje spoustu proměnných, které je potřeba vzít v potaz při určení toho, které letiště je nejbližší vhodné.

Jedná se o velmi obecné vyjádření. Vyjádřením EASA nedává za pravdu Smartwings, nehovoří nic o tom, že je standardní letět s jedním motorem 2,5 hodiny do cílové destinace.

+36/−1
doporučit
28.8.2019 6:36

R14o78m55a18n 97P95o90l87á74č43e71k 5946769375

Obětního beránka máme... Ale pokud to maji nastavené ve firmě jako ok, tak je něco špatně... A to by se mělo řešit velmi důrazně...

+39/−2
doporučit
28.8.2019 0:11

L54a82d11i42s69l10a78v 94K56o57l86a82č20k37o51v61s80k76ý 5493211899161

Moc nechapu ty debaty kolem, pilotum odebrat opravneni létat a spolecnost citelná pokuta. Tečka.

+38/−2
doporučit
28.8.2019 6:59

J93í81ř42í 43N42o96v11o27t58n36ý 2122825764409

Tohle je lumparna a hazard. Proste pro tuhle leteckou spolecnost jsou lide pouze cisla neboli kusy na sedacce. Za tohle bych jim na pul roku pozastavil litat, at si uzijou na zemi.

+37/−2
doporučit
28.8.2019 5:16

Najdete na iDNES.cz