Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e12t80r 44V33e18s81e16l24ý 6486502585313

Mně to prostě hlava nebere. Upozornění na chybnou funkci senzorů je nadstandardní výbava za příplatek. A školení pilotů na nový systém není potřeba.

+77/0
doporučit
30.5.2019 20:10

J18a79n 58B32a49b20j13a13k 5405515749802

To mi připomnělo:

RIMMER: Nikdy jsem nedostal ani upomínku z knihovny. Vražda druhého stupně? Tisíc lidí? To bych si pamatoval!

SPRAVEDLNOST: Vaše vědomá nedbalost při opravě tepelného štítu způsobila smrt celé posádky kosmické lodi Jupiterské důlní společnosti Červeného trpaslíka.

RIMMER: (Pauza) Jo tohle.

+86/−1
doporučit
30.5.2019 21:15

P28e34t32r 68M93a49r83e34č91e28k 1123541409168

"Naše komunikace nebyla taková jaká by měla být" :-P jinak řečeno "snažili jsme se to ututlat. A nečekejte že někdo kvůli pár set mrtvým rezignuje na koryto." Nechutné ;-€Rv

+79/−1
doporučit
30.5.2019 20:17

R61i74c55h15a51r49d 40T60o70m28e62č10e46k 7276975456161

"Byla to chyba, ale neodstoupím z funkce, firma potřebuje silné vedení.... " Sebestředný narcis k pohledání.

+55/0
doporučit
30.5.2019 20:18

P70e38t69r 52V88e56s83e54l53ý 6116742955263

Tomu se říká hroší kůže. “Neodstoupím, Boeing potřebuje kvalitní vedení.”

+44/0
doporučit
30.5.2019 20:31

M61i55c77h19a14l 50S37e84d45m32í41k 3869725616501

Šéf ale pořád mlží jako naši politici. MCAS měl být od počátku zařazen mezi zařízení s potenciálně katastrofickými následky, které musí být odolné vůči poruše jakéhokoli svého prvku. Jenže takto by letadlo dostali na trh podstatně později. Vedení se ale nechtělo čekat a šetřili, ať to stojí, co to stojí. Rv

+29/0
doporučit
30.5.2019 21:04

P41e49t46r 16Š92t81ě94c82h 3112461198843

Mají kliku, že nespadlo americké letadlo. Protože kdyby je pozůstalí žalovali u amerických soudů, tak ta by se řádně prohli. Takhle budou platit akorát nějaké ušlé zisky a pár drobných pošlou do Afriky

+46/−3
doporučit
30.5.2019 20:09

I98v31o 96H94l39o85u73s11e10k 7533688180936

Zajímavé, že americká administrativa nikoho nežene před soudy... Proč by? Je to jejich vlastní firma,že? Tak nač si kálet do vlastního hnízda... Ale když kdysi VW podváděl s emisemi, nikdo nezemřel, tak šli šéfové před soud a vW musel cálovat jak mourovatej... je vidět dvojí metr amíků....;-D

+49/−5
doporučit
30.5.2019 20:48

Š93t77e85f92a46n 20F12r82i32č13a 7222618373896

To je drsný. Omluva pozůstalým po tak dlouhé době od havárie prvního z letadel? Koneckonců docela dlouho i po havárii toho druhého druhého? Na co čekali? Že je z toho vysekají letečtí nadšenci a fanoušci Boeingu v internetových diskusích?

+24/0
doporučit
30.5.2019 20:26

J32i78n59d93ř18i66c41h 52L84a24i35t45n57e86r 8862481409949

Takže alespon budou sakra solit až zčernaj, ne? Ty sales manažeři jsou úplně zaslepení a na nic jiného neslyší, bohužel... Takové VW, evropská firma, zaplatilo miliardy aniž by kvůli jejich pochybení někdo napřímo zemřel...

+23/0
doporučit
30.5.2019 21:47

P77e97t97r 87Š27i95m17e10k 3978824252984

Takže očekávám, že se pan odborník Keller za svoje tvrzení, že za nehodu mohou piloti, veřejně omluví.

Plivat na mrtvého, co se nemůže bránit, navíc bez jakýchkoli podrobnějších informací o nehodě, je mimo práh slušnosti.

+65/−9
doporučit
30.5.2019 20:18

P92e81t76r 57H83á77l31a 6924736985366

Takže:

1) Podvod s certifikací - zavedli nový kritický systém a předstírali že ne.

2) Kritický systém neměl žádnou zálohu - to je proti všem zásadám bezpečnosti a člověk co tohle vymyslel buď neprošel ani minutou školení o bezpečnosti letového provozu, nebo kvůli pár dolarům za 3. čidlo vědomě riskoval životy cestujících.

3) Jak může být upozornění na selhání kritického systému za příplatek?

4) Kterého idiota napadlo že ten systém bude pilotovat letadlo i když zjevně dostává rozporuplné informace?

5) Počítač má prioritu před pokyny pilotů? WTF?

Nemůžu si pomoct, když koukám na to co všechno udělali blbě, tak si v podstatě nedokážu představit, že by to všechno byl jen omyl.

Prostě implementovat na tajňačku kritický systém bez jediného jištění co navíc v případě selhání ignoruje pokyny pilotů je v lepším případě sabotáž, v horším vražda.

+22/0
doporučit
31.5.2019 5:11

L61a35d10i77s20l74a53v 94Z44e63m81á65n59e90k 4331906426968

Funkcia, ktorá v konečnom dôsledku môže rozhodnúť medzi životom a smrťou len za príplatok. To je hnus...

+21/0
doporučit
30.5.2019 21:35

M10a66r43t69i69n 25K41l62u80v39á13n69e18k 9112138983703

Boeing už v roce 2017 věděl o problému se systémem MCAS. Nabídli aerolinkám přídavnou funkci, která pilota textovým upozorněním na displeji informovala o tom, že data ze senzorů náběhu (AoA, Angle of Attack) nesedí. Šlo ovšem o nadstandardní funkci za příplatek. „O téhle chybě jste věděli, ale neřekli jste to certifikační autoritě FAA,“ upozornila redaktorka. „Proč?“

A pozrite na ten obrázok. To nieje kontrolka, to je len blbý text. A v stroji za 120mil USD to Boeing považuje za nadštandard? Neuveriteľné...

To už je kriminálny čin. Neuveriteľná nenažranosť. V kombinácii s podvodom ako obísť recertifikáciu by si zaslúžili aby z nich rodiny vysúdili všetko až na kosť.

Je mi z nich blivno.

+24/−1
doporučit
30.5.2019 21:53

J35i90r94k38a 88N32o38v29á64k 6382105205979

ale jděte, vážně? vždyť podle vyjádření výkonného ředitele Dennise Muilenburga společnost v systému nenašla žádný technický problém či mezeru, uvádí agentura APTN. Systém splnil veškerá bezpečnostní kritéria.

to jste asi moc nehledali co?

+18/0
doporučit
30.5.2019 20:07

M91i54l39a60n 75Z98e69i28d64l40e62r 2772211726659

No jeste pred necelym mesicem sef Boeingu vinu firmy popiral. Nynejsi uznani chyby spusti retez zalob o odskodneni a negativni publicitu. Dve veci ktere se investori vyhybaji jak cert krize. Pan Muilenberg v rozhovoru tvrdi, ze by v Maxu letel i s celou svou rodinou. Zrejme poleti, v tomto letadle to ale nejspis nebude.

+17/0
doporučit
30.5.2019 20:17

P40a92v72e64l 55S91o61b64o50t11k70a 5760204

Postih bude zajisté daleko tvrdší, než v případě Dieselgate.

Doufám, že i EU bude jedna z těch, kdo na to dohlédne.

+16/0
doporučit
30.5.2019 22:31

J41o50z60e12f 62K69o41s21t25e78l50a36n10s11k17ý 8365642759206

A potom, že "konšpiračné teórie" o tom, že veľkým firmám ide hlavne o prachy, a až niekde na konci o ľudí, sú výmyslami...

+15/0
doporučit
30.5.2019 21:35

J21i64r62k33a 45D37o55l51e10ž91a73l 5205745371919

By ti pozůstalí měli tu firmu zruinovat.

+15/0
doporučit
30.5.2019 21:03

J17a33n 89B12l74a58n13a 3346285764

Jde jen o peníze, lidí je dost

+15/0
doporučit
30.5.2019 20:47

A93n23t28o91n60í57n 24S46v94o66b98o75d86a 3364663359232

Nehlásit pilotovi chybu na čidle byl zločin, to jim již nikdo neodpáře :-(

+15/0
doporučit
30.5.2019 20:25

D88a21v33i14d 39C61h71m19e10l12í74č72e44k 3629619384144

Konstrukcni odlisnosti tohoto letadla. V prekladu, letadlo neni stabilni, proto ho musime elektronicky vyvazovat.

+26/−4
doporučit
30.5.2019 20:38

V67ě42r41a 32K18a40b26í94č37k42o35v18á 7574136750187

Pro mě,jako obyčejného cestujícího,je toto přiznání poněkud děsivé.

Smrt lidí je “chyba”?

+13/0
doporučit
30.5.2019 21:48

R33o88b44e17r53t 89V82r66a29b51e57l 6218708329313

Podľa mňa je celé vedenie firmy zrelé na tepláky...samozrejme okrem pár miliard USD na odškodnenie. Keď si spomeniem, čo v USA vyvádzali kvôli emisiám, tak by to mali byť stovky miliárd USD, hoci v tom prípade sa jednalo o európsku firmu, takže tu to môže byť všetko inak.

+12/0
doporučit
31.5.2019 6:32

Š46t24e57f31a98n 91F81r66i13č91a 7862448333396

Ten pán by tím letadlem klidně letěl i s celou rodinou. Ale já bych do toho rodinu nepustil a ani nikdy nepustím. A svého života si také vážím, takže děkuji - NE!

+11/0
doporučit
30.5.2019 22:10

Najdete na iDNES.cz