Do letadel se Richard Santus zamiloval už ve dvanácti letech. Dnes vlastní leteckou společnost Aeropartner.
Autor: Archiv: Aeropartner
Aeropartner si tryskáče pronajímá od soukromých firem.
Autor: Archiv: Aeropartner
Firma Richarda Santuse provozuje i leteckou ambulanci.
Autor: Archiv: Aeropartner
Kokpit tryskáče
Autor: Archiv: Aeropartner
Aeropartner létá s tryskáči pro čtyři až devět lidí
Autor: Archiv: Aeropartner
Firma Richarda Santuse provozuje i leteckou ambulanci.
Autor: Archiv: Aeropartner
Společnost Richarda Santuse se hlásí k odkazu českých letců v Anglii za druhé světové války. Piloti tak mají uniformy podobné té, kterou nosil generál Peřina.
Autor: Archiv: Aeropartner
Firma pořádá různé akce s leteckou tematikou.
Autor: Archiv: Aeropartner
Česká letecká výprava North Pole Exhibition 2008 směřující k severnímu pólu – Piloti Petr Bold (vpravo) a Richard Santus před odletem
Autor: Dan Materna, MF DNES
Česká letecká výprava North Pole Exhibition 2008 směřující k severnímu pólu
Autor: Dan Materna, MF DNES
Česká letecká výprava North Pole Exhibition 2008 směřující k severnímu pólu
Autor: Dan Materna, MF DNES
Česká letecká výprava North Pole Exhibition 2008 směřující k severnímu pólu – Průlet kolem hory Říp
Autor: Dan Materna, MF DNES
Prototyp XL-200 při motorové zkoušce
Autor: Archiv Aircraft Industries
L-200 z ověřovací desetikusové série, tento patřil Leteckému aerotaxovému oddílu ČSA.
Autor: Archiv Aircraft Industries
Montážní hala LETu Kunovice s rozestavěnými L-200D.
Autor: Archiv Aircraft Industries
LET L-200D Morava v barvách aerotaxového oddílu ČSA.
Autor: Archiv Českých aerolinií
LET L-200A Morava ve službách AZNP Mladá Boleslav. Dnes už málokdo ví, že boleslavská Škodovka měla po určitou dobu svoji leteckou dopravu.
Autor: Archiv Aeroklubu Mladá Boleslav
LET L-200A Morava, vzadu přistává Zlin Z-43.
Autor: Radek Folprecht
LET L-200A Morava krátce po startu, podvozek je již zatažen, vztlakové klapky jsou v poloze pro vzlet.
Autor: Radek Folprecht
Tato morava (OK-PLI, výr. č. 170723) byla vyrobena jako L-200A a později přestavěna na L-200D.
Autor: Radek Folprecht
LET L-200D Morava.
Autor: Radek Folprecht
Pohled do kabiny. Charakteristický volant ručního řízení je práce známého průmyslového designéra Otakara Diblíka.
Autor: Radek Folprecht
Na letišti Podhořany na Chrudimsku se uskutečnil první let letadla Miles M14A Magister Mk.I. na území České republiky.
Autor: David Taneček, ČTK
Na letišti Podhořany na Chrudimsku se uskutečnil první let letadla Miles M14A Magister Mk.I. na území České republiky.
Autor: David Taneček, ČTK
Stroj vyrobený v Anglii roku 1938 sloužil za druhé světové války jako cvičný letoun pilotům RAF.
Autor: David Taneček, ČTK
Stroj vyrobený v Anglii roku 1938 sloužil za druhé světové války jako cvičný letoun pilotům RAF.
Autor: David Taneček, ČTK
Letoun pilotoval Richard Santus.
Autor: David Taneček, ČTK
Letoun pilotoval Richard Santus (na snímku).
Autor: David Taneček, ČTK
Letadlo je součástí sbírky historických letadel RAF Station Czechoslovakia, která má v Podhořanech základnu.
Autor: David Taneček, ČTK
Letadlo je součástí sbírky historických letadel RAF Station Czechoslovakia, která má v Podhořanech základnu.
Autor: David Taneček, ČTK
12. května 2018: R-5246 právě přistál ve svém novém působišti na letišti Podhořany a rovnou zaparkoval vedle svého o rok staršího sourozence číslo N-9503. Od té doby mohou být oba letouny často k vidění v těsné letové formaci při vystoupeních nebo vyhlídkových letech.
Autor: Tiger Moth Training Czech