náhledy
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
Autor: Archiv Českých aerolinií
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
Autor: public domain
Reklama ČSA v tisku
Autor: public domain
Šéfpilot ČSA Karel Brabenec (vlevo) a šéfradiotelegrafista ČSA Bedřich Soukup u letounu Airspeed Envoy. Oba muži zahynuli 13. srpna 1938 při havárii letounu Savoia-Marchetti SM.73, ze sedmnácti lidí na palubě tenkrát nikdo nepřežil.
Autor: public domain
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
Autor: public domain
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
Autor: gonzoaviation.com
Příď letounu Airspeed AS.6 Envoy a větší třímotorová Savoia-Marchetti SM.73
Autor: gonzoaviation.com
Reklama výrobce na letoun Airspeed AS.6 Envoy, vyobrazeny jsou i dva stroje dodané zákazníkům z Československa (OK-BAL a OK-VIT).
Autor: public domain
Reklama výrobce na letoun Airspeed AS.6 Envoy, vyobrazen je letoun dodaný koncernu Vítkovické horní a hutní těžířstvo.
Autor: public domain
Aero A.204, připravovaný expresní stroj tuzemské konstrukce pro osm cestujících zůstal pouze v prototypovém stadiu, neboť ČSA o něj ztratily zájem.
Autor: sbírka VHÚ
Aero A.204 na letišti Kbely
Autor: public domain
Airspeed AS.6 Envoy, Československé státní aerolinie
Autor: public domain
Airspeed AS.6 Envoy na novém letišti Ruzyně, Československé státní aerolinie
Autor: Sbírka VHÚ Praha
Airspeed AS.6 Envoy s imatrikulací OK-VIT provozoval koncern Vítkovické horní a hutní těžířstvo.
Autor: public domain
Airspeed AS.6 Envoy ve slovenských barvách během leteckého dne, ve vzduchu vidíme akrobatický speciál Avia Ba.122.
Autor: public domain