- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásné éro
Dotaz: proč tehdy ztratily aerolinky zájem o Aero 204? Podle fotek také vypadá velmi vyspěle
Kouknul jsem k panu Němečkovi a tam píše, ČSA nepříznivě ovlivnovaly vývoj. Např trvalý na zastaralých motorech. Taky zatahovaci podvozek z Francie vázl.
Naadherne eeo, diky za tip na RC model se zajimavou historii predlohy a ceskoslovenskou imatrikulaci.
Ak v 36-tom dokázala Aerovka vyrobiť niečo tak krásne a moderné, ako tá 204-ka a po svete už lietali dolnoplošníky, prečo si čs. armáda objednala ako stíhačku Aviu B-534?!!! A hlavne, prečo ten kontrakt nezmenila, keď bolo jasné, že tie lietadlá nemôžu konkurovať Luftwaffe?!
Protože Luftwaffe tou dobou stále používala převážně stíhací dvouplošníky, protože byla dost konzervativní, a protože nemůžete objednat něco, co vám nikdo nenabídl.
To Aero vypadá ještě o dost líp. Kdoví, proč se neujalo.
Příjemný článek mezi těmi všemi koronovirodepresivními... jen se, prosím vás, Technete, nenechte uvrtat do té Premium hovadiny...
No to je hezky vsechno tohleto, ale co koronavir?:)
Opäť zaujímavý článok o skutočnostiach, po ktorých bežným "smrteľníkom" nenapadne pátrať
Len dve poznámky:
1. Ako asi reagovali v 30.rokoch v SSSR na názov "Ruský expres" ?
2."Odbočka" do rumunskej Kluže na trati Praha-Moskva sa zdá byť pri existencii "Rumunského expresu" trochu zvláštna...Trasa Praha-Užhorod-Kijev-Moskva by sa bez tej Kluže časovo podstatne skrátila.
Technet NIKDY nezklame. je to skvělé, jak to děláte poděkování redakci.