Kolejový autobus Praga M120.001 sloužil od roku 1927 na trati Bakov nad Jizerou - Kopidlno
Autor: ŽSR
Motorový vůz řady M120.2 klasického řešení s řídícími stanovišti na obou koncích vozu (výrobce: Tatra Kopřivnice)
Autor: Technické muzeum Tatra
Unikátní motorový vůz M120.206 v majetku Pardubického spolku historie železniční dopravy v Muzeu MHD a železnice v Rosicích nad Labem
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz řady M130.1
Autor: PSHŽD
Motorový vůz řady M242.0
Autor: public domain
Nákladní motorový vůz řady M 140.1 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1928, vyrobeno kusů: 3)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M 120.3 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1928 - 1930, vyrobeno kusů: 27)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M 120.3 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1928 - 1930, vyrobeno kusů: 27). Za motorákem jsou dva přípojné vozy CDv.
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M 120.3 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1928 - 1930, vyrobeno kusů: 27)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz M 120.301 s přípojným vozem CDv52 na trati mezi Ostravicí a Bílou
Autor: Muzeum Beskyd
Motorový vůz řady M 120.4 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1930 - 1935, vyrobeno kusů: 89)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz M120.417 ze sbírek Národního technického muzea provozují České dráhy. O vůz se starají zaměstnanci z šumperského depa.
Motorový vůz řady M 130.2 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1933 - 1937, vyrobeno kusů: 63)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M 130.3 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1933 - 1946, vyrobeno kusů: 30)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M130.3 s jiným tvarem věže
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz M120.417 ze sbírek Národního technického muzea provozují České dráhy. O vůz se starají zaměstnanci z šumperského depa.
Motorový vůz řady M120.4
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz M120.417 ze sbírek Národního technického muzea provozují České dráhy. O vůz se starají zaměstnanci z šumperského depa.
Motorový vůz M120.417 ze sbírek Národního technického muzea provozují České dráhy. O vůz se starají zaměstnanci z šumperského depa.
Motorový vůz M 130 211 na trati Ostrov - Jáchymov sbírka Jindřicha Nového
Autor: sbírka Jindřicha Nového
Úzkorozchodný motorový vůz řady M 11.0 (výrobce: Tatra, vyráběn v letech: 1928 - 1932, vyrobeno kusů: 9)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M 264.0
Autor: public domain
Motorový vůz řady M220.2
Autor: Zemský archiv v Opavě
Motorový vůz řady M220.2
Autor: Zemský archiv v Opavě
Motorový vůz řady M220.3
Autor: Zemský archiv v Opavě
Motorový vůz řady M251.0
Autor: Zemský archiv v Opavě
Motorový vůz řady M 274.0 Modrý šíp
Autor: Rainer Haufe, CC BY-SA 3.0
Motorový vůz řady M274.0 Modrý šíp
Autor: public domain
Motorový vůz řady M274.0 Modrý šíp
Autor: Trainspotter LGs, CC BY-ND 2.0
Motorový vůz Slovenská strela
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz Slovenská strela
Autor: archiv autora
Motorový vůz Slovenská strela během výroby. Karoserie dostala aerodynamické tvary.
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz Slovenská strela, interiér
Autor: Technické muzeum Tatra
Zrekonstruovaný motorový vůz řady M290.0 Slovenská strela
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zrekonstruovaný motorový vůz řady M290.0 Slovenská strela
Autor: Michal Gregor, CC BY-SA 4.0
Motorový vůz řady M290.0 Slovenská strela
Autor: public domain
Motorový vůz M 290.0 Slovenská strela
Autor: public domain
Josef Sousedík a motorový vůz M 290.0 Slovenská strela
Autor: archiv autora
Zrekonstruovaný motorový vůz řady M 260.0 Stříbrný šíp
Autor: Rainer Haufe, CC BY-SA 4.0
Při jízdě z Prahy do Kolína a zpět přes Nymburk dosáhl Stříbrný šíp rychlosti 126 km/h.
Autor: archiv Depa historických vozidel Lužná
Stříbrný šíp: Při jízdě z Prahy do Kolína a zpět přes Nymburk dosáhl rychlosti 126 kilometrů v hodině.
Autor: Archiv Depa historických vozidel Lužná
Legendární motorové vozy v Lužné u Rakovníka. Zprava M 131.1 Hurvínek, M 290.002 Slovenská strela, M 260.001 Stříbrný šíp, M 274.004 Modrý šíp a M 262.0476 Kredenc
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz