náhledy
Wikov 35
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Wikov 35
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Replika vozu Wikov 35 Kapka. Tato aerodynamická kreace byla vyrobena s největší pravděpodobností pouze ve třech kusech.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Wikov 40
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Wikov 40
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Praga Baby
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Praga Baby
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Praga Lady
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 30
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 30
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 30
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 30 STW (station wagon nebo-li kombík) modelového roku 1939
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 30 modelového roku 1939
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 30
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Aero 50
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Jawa 700
Autor: repro z dobového prospektu Jawa
Závodní speciál Jawa 750 roadster
Autor: archiv Jana Králíka
Závodní speciály Jawa 750
Autor: archiv autora
Exportní Škoda Popular z roku 1937 s volantem na levé straně. Na přání byly populary s volantem vlevo dodávány před válkou i tuzemským zákazníkům.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 932, prototyp z roku 1932. Volant byl vlevo. (Vůz známý také jako boleslavský brouk byl poháněn vzduchem chlazeným čtyřválcovým boxerem umístěným za zadní nápravou.)
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 932, prototyp z roku 1934. Volant byl vlevo. (Vůz byl poháněn kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem umístěným za zadní nápravou, chladič byl vpředu.)
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO