náhledy
Čmelák v hangáru
Autor: Radek Folprecht
LET Z-37A se zařízením pro postřik
Autor: Radek Folprecht
Čmelák při servisu rozmetacího zařízení
Autor: Radek Folprecht
Kokpit Čmeláka, všimněte si červené signálky pádové rychlosti.
Autor: Radek Folprecht
Letouny Z-37A při postřiku
Autor: Air Special, a.s.
Nahoře je červená spárka Z-37-2, dole je slovenský Z-37A při přeletu u Tater.
Autor: Air Special, a.s.
Letouny Z-37A při rozmetání sypkých látek
Autor: Air Special, a.s.
Z-137T Agro Turbo neboli turbočmelák, zde jako hasicí
Autor: Radek Folprecht
Tento původně zemědělský čmelák byl nejprve přestavěn na cestovní/vyhlídkový (atypická boční okna) a potom mu byl opět vsazen kotel (který tím atypickým oknem vidíme) a vrátil se ke své primární funkci.
Autor: Radek Folprecht
Čmelák s baky (přídavné nádrže) pod křídly. Z těchto nádrží nelze čerpat palivo za letu, to přečerpává mechanik ručně na zemi.
Autor: Radek Folprecht
Čmelák s otevřeným krytem trucovny
Autor: Radek Folprecht
Čmelák přestavěný z práškovacího na cestovní. Za pilotním sedadlem jsou dvě místa pro cestující. Původně tam bylo ještě jedno sedadlo zády ke směru letu. Protože však zájemci při vyhlídkovém letu na tomto místě prý pravidelně zvraceli, nechal majitel toto sedadlo zase vymontovat.
Autor: Radek Folprecht
Nouzové sedadlo pro mechanika při přeletech. Místu se říká trucovna, protože chudák mechanik sedí zády k pilotovi. A aby to nebylo málo, tak mezi pilotem a mechanikem je kotel na chemikálie.
Autor: Radek Folprecht
Slot na náběžné hraně křídla
Autor: Radek Folprecht
Čmelák má maximální dostup kolem 4 000 metrů. Práškování a postřik provádí zpravidla z výšky pouhých pěti až 20 metrů nad zemí.
Autor: Radek Folprecht
Dolnoplošná koncepce zajišťuje pilotovi dobrý výhled v zatáčce i při velikém náklonu.
Autor: Radek Folprecht
LET Z-37A se zařízením pro postřik
Autor: Radek Folprecht