Čtyřvozová patrová jednotka řady Bp (později přeznačené na Bpjo) tažená „Bobinou“ při jedné z nostalgických jízd Českých drah.
Autor: Trainspotter LGs, CC BY-NC-ND 2.0
Východoněmecký podnik VEB Waggonbau Görlitz navázal se svými poválečnými patrovými jednotkami na vydařenou konstrukci podobného prostředku z poloviny 30. let pro soukromou dráhu Lübeck-Büchener Eisenbahn.
Autor: Oscar August Dosda, public domain
Čtyřvozová patrová jednotka východoněmeckých železnic (DR, Deutsche Reichsbahn) tažená parní lokomotivou
Autor: Michel Huhardeaux, CC BY-SA 2.0
Čtyřvozová patrová jednotka východoněmeckých železnic (DR, Deutsche Reichsbahn) tažená dieselovou lokomotivou
Autor: Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Čtyřvozová patrová jednotka východoněmeckých železnic (DR, Deutsche Reichsbahn) tažená dieselovou lokomotivou
Autor: Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Čtyřvozová patrová jednotka východoněmeckých železnic (DR, Deutsche Reichsbahn) tažená dieselovou lokomotivou
Autor: Phil Richards, CC BY-SA 2.0
V NDR byly čtyřvozové patrové jednotky velice rozšířené
Autor: Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Jeden z krajních vozů východoněmecké čtyřvozové patrové soupravy řady DB13 (DBv)
Autor: Sludge G, CC BY-SA 2.0
Dieselová lokomotiva řady 112 se čtyřvozovou patrovou jednotkou stojí u rozestavěné jaderné elektrárny Stendal. Dnes už tam nestojí ani jedna z těchto věcí. Po sjednocení Německa se elektrárna samozřejmě nedokončovala, v její lokalitě vznikla průmyslová zóna (např. chladící věže byly demontovány za pomocí výbušnin) a také vlaky tam už dávno jezdí jiné.
Autor: Mef.ellingen, CC BY-SA 3.0
Čtyřvozová patrová jednotka německé výroby ve službách Polských státních drah
Autor: Sludge G, CC BY-SA 2.0
Čtyřvozová patrová jednotka německé výroby ve službách Polských státních drah
Autor: Phil Richards, CC BY-SA 2.0
Čtyřvozová patrová jednotka německé výroby ve službách Polských státních drah
Autor: Phil Richards, CC BY-SA 2.0
První východoněmecké čtyřvozové patrové jednotky se exportovaly i do Československa.
Autor: Transportmaschinen Export-Import, dobový prospekt
Vnitřní podvozky první východoněmecké čtyřvozové patrové jednotky byly tříosé, oba krajní dvouosé.
Autor: Transportmaschinen Export-Import, dobový prospekt
První východoněmecké patrové jednotky se nedlouho po svém uvedení začaly vyrábět i jako dvouvozové.
Autor: Transportmaschinen Export-Import, dobový prospekt
„Brejlovec“ se čtyřvozovou patrovou jednotkou řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
„Brejlovec“ se čtyřvozovou patrovou jednotkou řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Čtyřvozová patrová jednotka řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Interiér vozu patrové jednotky řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Interiér vozu patrové jednotky řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Interiér vozu patrové jednotky řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Interiér vozu patrové jednotky řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Interiér vozu patrové jednotky řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Interiér vozu patrové jednotky řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Čtyřvozová patrová jednotka řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
„Brejlovec“ se čtyřvozovou patrovou jednotkou řady Bp (Bpjo)
Autor: České dráhy
Patrové vozy původní řady Bap ze 70. let, dodané k nám z NDR, používají po rozdělení republiky České dráhy. Vozy prošly během dlouhých let služby modernizací.
Autor: VS + ŠJů, CC BY-SA 3.0
Čtyřvozová patrová jednotka řady Bp (Bpjo) tažená „Papouškem“ (soupravu esteticky narušuje vložený vůz) při jedné z nostalgických jízd Českých drah.
Autor: Herbert Ortner, CC BY 4.0