náhledy
Implementace MCAS nevzala v úvahu zátěž pilotů, tvrdí předběžná zpráva NTSB.
Autor: montáž: Pavel Kasík, Technet.cz
Piloti Craig Bomben (vlevo) a Ed Wilson krátce po přistání prvního testovacího letu Boeingu 737 Max na letišti v Seattlu. (29. ledna 2016)
Autor: ČTK
Odstavené letouny 737 MAX na odstavné letištní ploše Boeingu v Seattlu
Autor: Reuters
Tarek Milleron protestuje před sídlem firmy Boeing v Chicagu (29. dubna 2019). V rukou drží fotografie dvou ze 189 obětí havárie letu EA302.
Autor: Profimedia.cz
Dennis Muilenburg, šéf společnosti Boeing
Autor: Profimedia.cz
Předběžné závěry NTSB a doporučení pro zlepšení procesů týkajících se testování efektivity vícečetných alarmů v kokpitu
Autor: NTSB
Boeing se podle NTSB neřídil existujícími předpisy.
Autor: NTSB
NTSB vydalo sérii doporučení pro FAA, jak lépe testovat reálné hrozby.
Autor: NTSB
Piloty Ethiopian Air 302 zaplavilo v rychlém sledu několik varování a alarmů: varování před klesáním, varování před možným nebezpečným stoupáním, roztočila se trimovací kola, klepal se knipl a přístroje udávaly rozcházející se hodnoty.
Autor: montáž: Pavel Kasík, Technet.cz
Právník Frank Pitre zastupuje rodinu Samya Stuma, který zemřel při havárii letu ET 302. Na tiskové konferenci oznámil žalobu Boeingu, Etiopských aerolinií a firmy Rosemount Aerospace (dodavatel Boeingu).
Autor: Profimedia.cz
Senzor úhlu náběhu (Angle of Attack, AoA)
Autor: Profimedia.cz