Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A30l32o74i49s 73S89t43a23r91ý 3349569617822

No to asi musí být slušný hardcore, když se rozsvítí varování před klesáním zároveň s varováním před nebezpečným stoupáním.

+42/0
doporučit
27.9.2019 12:53

J38a51n 11M21a62l13ý 1705849714498

Tady by stál za zmínku film Sully: Zázrak na řece Hudson. Zde připomenu scénu ze soudní síně, kde testovací piloti tvrdili, že měl dostatečnou výšku a rychlost, aby bezpečně přistál - vyzkoušeno na simulátoru. A "Sully" jim na to odpověděl "Kde je ta lidská stránka". Testovací piloti předem ví, co budou testovat a mohou tudíž provést bleskurychlé reakce, ale pokud se vám rozsvítí X kontrolek a vy nemáte čas všechny objasnit, je problém na světě.

+41/−1
doporučit
27.9.2019 13:28

Z65d48e28n56ě19k 14F71i36b47i54c50h 4287329304190

Boeing dostal možnost si některé věci testovat a certifikovat sám a to byla velká chyba.

+24/0
doporučit
27.9.2019 13:08

P56e21t73r 73H17a58r44i65p72r86a80s53a87d 24H35a58j37i44č 5591356823340

Pane Kasíku, viděl jsem to video asi 3x. Musím uznat, že váš přispěvek, nejen video, ale i článek, je na hodně vysoké úrovni. Jak formou, tak i obsahem. V

+23/−1
doporučit
27.9.2019 18:38

M71i86l13a86n 61V29o23l37e87k 5329783896529

Ten jejich imbecilní přístup, že počítači stačí jeden senzor, protože je tam ještě člověk, který to zachrání, stál život mnoho dalších lidí, minimálně při katastrofách při přistávání na autopilota. Správně by tam naopak měl být nezávislý systém, který by kontroloval paralelní senzory a v případě rozdílných údajů upozornil posádku, odkud mohou přicházet chybné informace. Dále není možné, aby systém nekontroloval spojitost dat. Jestliže všechno probíhá normálně a údaje si neodporují a radiový výškoměr jim při přistávání (ve vyšších výškách nefunguje z principu) skokem ukáže, že mají zápornou výšku, tak autopilot nemůže vycházet z jeho dat. A nakonec se systém nemůže s piloty prát, jestliže ho opakovaně přetlačili, tak si musí připustit, že někde něco dělá špatně. Bohužel má asi takové povahové vlastnosti, jako jeho tvůrci. Namyšlený blbec.

+18/0
doporučit
27.9.2019 17:00

Š55t58e21f97a42n 17F14r61i82č31a 7322278483336

Kapitán Keller je jiného názoru.

+23/−2
doporučit
27.9.2019 12:11

J29i90ř90í 86P69e83t72e86r12k85a 1138700812465

Tento článek je kvalitní novinařina. Přeji autorovi ať se mu to daří i u dalších témat.

+9/0
doporučit
28.9.2019 10:34
Foto

M59a59g92y 31G19r33e81n12d77e33l 6618912751307

Celkom by ma zaujimalo, ake moznosti maju prevadzkovatelia, ktori si MAX kupili a teraz im hnije niekde odparkovany. Mozu (maju narok) ho vratit? Mozu (maju narok) ziadat kompenzaciu aj za usly zisk alebo naklady? Mozno by to bolo na cely clanok.

+9/0
doporučit
27.9.2019 13:36

V19á13c80l64a44v 79P88a17v96e40l91e30k 1680826716184

Ten samý úřad, co předal některé zkoušky Boeingu, teď Boeing kritizuje? 8-o

Prvně by měl někdo FAA řádně pročistit a učinit jej spoluviníkem...

+8/−10
doporučit
27.9.2019 12:06

L21a38d45i32s25l33a71v 39N95e38k10o47u87ř23i62l 7182909965659

Ruský šlendrián, tohle by se ve vyspělých zemích nestalo.

+5/−5
doporučit
27.9.2019 15:51

D91u81š31a16n 47K65o69t51y95k 2892277121220

jak je zvykem v dnešní době.....vše se musí dělat blbuvzdorné, protože za chvíli budou moci pilotovat i cvičené opice, nebo "to samo" . Bohužel opravdových pilotů co vyrustají od základu na větroních a prokousají se až na dopravní piloty je málo. A takový pilot nepotřebuje letadlo plné senzoru a hlásičů.... škoda...lepší to už nebude....

+5/−14
doporučit
28.9.2019 0:13
Foto

L29e15n25k50a 62M39a97t92o79u19š34k47o51v88á 9690187276389

Sice trochu riskuji, že mi tu opět vynadáte, ale i tak se zeptám, snad to přežijete.

MCAS mají všechna dopravní letadla? Předpokládám, že tento “vyrovnávací systém” mají všechna letadla.

+3/−8
doporučit
27.9.2019 17:14

V22i77l84é15m 26B38a17r38á83k 4596627299436

Možná naivní dotaz. Proč nejde vypnout v kritické situaci všechna varování jako kvílení, blikání, vibrování, syčení, volání a houkání (které stresují a odvádí pozornost) a převzít řízení letadla jen člověkem, který se bude orientovat pouze umělým horizontem a rychloměrem (zde předpokládám, že tyto dva systémy poskytují reálné údaje, pokud ne tak je to jedno).

Tím dostanou čas na identifikaci problému. Co je to za svévolně samořiditelné kraksny?

0/−1
doporučit
30.9.2019 11:48

P15a21v96e34l 68S17o47b67o37t66k67a 5970124

jj, Boeing je jen pro sebevrahy.

0/−5
doporučit
27.9.2019 18:27

Premium

Test kávy v kapslích: Bezpečné, pohodlné, ale drahé potěšení

V kavárně určitě najdete zajímavější druhy kávy, rozpustná je zase levnější. Test jsme zaměřili na kávu v kapslích, z...

Premium

Dějiny čtvrcení v Praze. Nejděsivější případy rozřezaných těl

Děsivé kriminální případy. O těchto čtyřech vraždách mluvila celá republika. Brutální a hrůzostrašné „kouskování“...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Najdete na iDNES.cz