náhledy
V 70. letech 20. století se na obloze potkávaly rozmanité typy letadel, jak ukazuje výřez z tehdejšího propagačního materiálu. Velké rozdíly v jejich výkonnostních charakteristikách vytvářely pro řídící letového provozu problémy samy o sobě.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Přední strana letového řádu společnosti Swissair z roku 1954
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Conavair CV-240 ve službách KLM jako PH-TEA
Autor: Aviation-safety.net
Conavair CV-240 již ve službách Swissairu jako HB-IRW, zachycený šest dní před přistáním v Manchestru 13. června 1954
Autor: Wikimedia commons
Letoun Noorduyn Norseman UC-64 A US Army Air Force
Autor: Wikimedia commons
Glenn Miller na propagační fotografii z roku 1942
Autor: Wikimedia commons
Náhrobek se jménem Glenna Millera na hřbitově Grove Street v New Heavenu ve státě Connecticut
Autor: Wikimedia commons
Beechcraft 18 Twinbeech zachycený za letu nad Texasem jako vojenská verze AT-7, která v USA sloužila pro výcvik navigátorů, popřípadě dalších palubních profesí při přechodu na těžká vícemotorová letadla.
Autor: Wikimedia commons
Farman F 60 Goliath O-BLAN byyl registrovaný v Belgii a létal pro společnosti SNETA.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Handley Page W. 10, G-EBBG, který také létal u společnosti Imperial Airways.
Autor: Wikimedia commons