Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P47e83t72r 26Š10r14a78i45e51r 9933122242647

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+60/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D75a23n53i54e46l 34U66r88b49a87n 8644161275411

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+58/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z75d12e16n16ě80k 90D91u29b28e17c44k94ý 3277604440408

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+21/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L12u93k80á96š 14N62o40v16o69t75n28ý 4808583445835

Nezvratný osud...

+15/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D60a93n 86K46u68t49a 6860946438739

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+8/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J82i93ř34í 47K11a39m49i37š 5159574618229

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+5/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L45u44b71o48š 75L10i20b24i72c47h 8699724603434

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+4/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T32o73m96á70š 62M16e85d63e40k 7797468802323

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M74a88x 41D31e38v36a97i81n50e 6124960107219

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J93i32ř58í 20D55v64o73ř49á95k 5265639180858

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V98ě15r58a 79D40r68e39s29s87l48e83r16o47v43á 9345448503328

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K94a73r62e93l 91B41a80r68t89á25k 3579343922256

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J66o30s49e98f 75R91i31c65h40t81e74r 9436195357493

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M26o40j25m60í74r 41V22r22t45o21c66h 2480593982482

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

H13e40r24b90e90r80t 23V84á44c74l39a72v17s32k22ý 4269965701432

Autorovi bych radil vystříhat se snahy dělat z tragédie krásnou literaturu, protože na to nemá dostatečný cit.

"Znetvořený" list vrtule je nonsens, vrtule není tvor. A kufr coby mlčenlivý svědek ... to je stěží kýč.

0/−1
doporučit
30.5.2019 0:47

P50e97t26r 19U41t49ě34k17a36l 9630648348

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−123
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz