Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P40e82t46r 47Š36r80a35i37e74r 9353752952877

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+59/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D73a79n69i69e41l 50U14r56b34a26n 8664511455721

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+57/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z10d78e38n60ě84k 33D80u66b72e27c80k57ý 3277294300288

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+20/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L56u26k85á52š 90N13o34v75o16t91n88ý 4588163655785

Nezvratný osud...

+14/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D89a18n 34K58u46t73a 6900716168179

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+7/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J17i51ř87í 82K33a83m35i15š 5699504648929

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+4/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L80u96b53o62š 53L91i44b32i59c16h 8479834663194

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T94o70m81á81š 34M23e46d83e94k 7817868322683

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+2/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M10a95x 38D40e96v36a37i15n83e 6304970377829

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J56i10ř14í 13D26v24o88ř64á33k 5865269500558

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V62ě36r94a 77D82r16e53s25s67l75e18r21o89v51á 9395358443188

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K98a73r96e83l 96B89a93r59t56á41k 3319983352356

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J88o63s92e70f 16R91i91c24h78t24e41r 9826105967633

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M27o51j40m30í88r 61V61r88t78o38c14h 2820333592212

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

H92e67r49b81e32r35t 58V68á29c51l26a83v93s82k52ý 4239895961952

Autorovi bych radil vystříhat se snahy dělat z tragédie krásnou literaturu, protože na to nemá dostatečný cit.

"Znetvořený" list vrtule je nonsens, vrtule není tvor. A kufr coby mlčenlivý svědek ... to je stěží kýč.

0/−1
doporučit
30.5.2019 0:47

P38e89t89r 78U46t73ě37k74a23l 9410128188

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−123
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz