Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P81e81t56r 55Š13r48a40i14e15r 9473532392387

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+59/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D41a31n14i29e15l 47U67r46b55a38n 8314191685791

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+56/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z50d38e87n18ě34k 50D15u67b43e12c17k79ý 3297604450658

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+20/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L22u51k51á48š 98N84o32v31o21t19n69ý 4608223115155

Nezvratný osud...

+14/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D26a24n 40K15u63t98a 6790206368319

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+7/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J61i12ř52í 83K48a34m26i93š 5179394468859

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+4/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L47u68b41o68š 37L94i32b44i88c52h 8129954523794

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T49o49m19á43š 59M49e98d63e59k 7597168362133

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+2/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M79a33x 73D73e42v73a57i86n45e 6824280207369

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J18i39ř78í 80D61v13o74ř14á73k 5765949530788

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V85ě79r21a 65D61r45e62s30s89l69e40r65o66v23á 9335698233408

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K78a64r78e86l 94B88a55r84t39á40k 3589103462936

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J62o76s22e21f 33R24i92c58h78t69e51r 9266545217473

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M71o94j48m94í88r 10V63r33t10o49c79h 2160603972682

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

P67e23t57r 28U41t51ě30k74a89l 9520888618

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−122
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz