Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P30e11t46r 51Š52r86a17i72e25r 9163372762937

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+59/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D53a10n17i24e47l 41U97r85b74a31n 8594421865731

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+56/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z33d41e10n10ě14k 70D91u94b60e28c84k86ý 3607614790828

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+20/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L90u76k79á37š 13N23o88v73o12t69n40ý 4328433365255

Nezvratný osud...

+14/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D91a19n 10K42u48t82a 6160366728339

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+7/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J61i15ř56í 95K61a54m46i34š 5939474688659

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+4/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L16u46b30o27š 20L35i11b10i60c72h 8269914693934

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T50o61m47á44š 17M70e52d63e78k 7617838272153

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+2/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M18a85x 84D19e41v76a33i53n92e 6954280657959

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J11i70ř33í 10D41v39o14ř90á59k 5955719560138

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V60ě93r63a 81D50r65e35s18s94l91e73r87o16v59á 9925698953688

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K50a25r51e74l 51B91a55r61t51á86k 3119263362876

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J47o83s72e71f 59R39i24c76h98t69e91r 9756405357533

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M33o53j97m88í10r 13V16r86t19o29c21h 2890943142822

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

P31e93t75r 47U98t68ě74k29a96l 9460388368

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−122
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz