Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P77e50t67r 69Š67r58a16i25e66r 9883842912907

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+60/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D10a67n97i75e72l 45U32r32b17a19n 8534551905101

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+58/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z23d97e30n56ě21k 47D81u72b32e59c90k44ý 3677354100738

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+21/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L24u22k35á85š 98N87o15v63o54t72n63ý 4698693405245

Nezvratný osud...

+15/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D23a76n 58K92u26t45a 6410736548189

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+8/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J37i45ř47í 84K38a76m95i32š 5439944408309

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+5/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L15u10b34o92š 66L12i48b83i22c12h 8909454763674

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+4/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T19o41m82á37š 82M48e79d76e70k 7527668772263

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M94a66x 46D36e45v83a92i71n57e 6684330787399

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J35i70ř95í 35D54v12o18ř69á67k 5645489160218

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V90ě50r38a 39D81r35e87s84s52l26e74r75o54v60á 9835958603728

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K59a58r53e22l 18B79a45r96t64á69k 3569363112966

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J29o34s91e51f 42R28i85c97h89t53e81r 9536315587103

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M50o34j73m16í90r 88V57r67t78o41c57h 2920833692282

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

H38e26r25b76e55r30t 68V41á62c42l85a60v67s98k39ý 4649585851962

Autorovi bych radil vystříhat se snahy dělat z tragédie krásnou literaturu, protože na to nemá dostatečný cit.

"Znetvořený" list vrtule je nonsens, vrtule není tvor. A kufr coby mlčenlivý svědek ... to je stěží kýč.

0/−1
doporučit
30.5.2019 0:47

P24e45t81r 29U20t18ě71k65a23l 9200838348

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−123
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz