Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P70e35t60r 49Š19r24a23i14e24r 9873212172987

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+60/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D38a63n53i67e21l 13U98r81b24a90n 8504561205581

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+58/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z10d31e69n85ě24k 22D19u90b39e11c20k14ý 3307644170298

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+21/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L28u33k70á95š 72N13o78v68o75t46n44ý 4228553445205

Nezvratný osud...

+15/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D92a97n 64K23u81t53a 6120966948889

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+8/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J47i34ř51í 56K16a81m44i74š 5939714268859

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+5/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L23u84b95o52š 11L19i76b77i96c45h 8939894273164

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+4/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T64o50m34á75š 26M36e74d16e35k 7787368212693

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M64a98x 47D60e71v92a17i83n79e 6264390527919

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J29i27ř91í 12D39v61o38ř10á27k 5925499280558

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V89ě20r17a 58D26r25e88s49s22l77e58r83o32v95á 9205318843338

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K93a32r33e16l 57B23a33r49t74á81k 3689463152966

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J42o25s13e95f 76R30i98c24h62t52e16r 9486435277163

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M64o28j78m42í69r 55V94r32t82o61c92h 2350763502172

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

H79e74r72b61e50r16t 92V23á54c63l34a79v69s80k10ý 4199795151422

Autorovi bych radil vystříhat se snahy dělat z tragédie krásnou literaturu, protože na to nemá dostatečný cit.

"Znetvořený" list vrtule je nonsens, vrtule není tvor. A kufr coby mlčenlivý svědek ... to je stěží kýč.

0/−1
doporučit
30.5.2019 0:47

P19e63t89r 14U45t51ě46k92a29l 9440828938

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−123
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz