Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P52e62t77r 78Š17r84a11i91e84r 9393122562767

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+60/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D63a75n35i67e10l 79U51r17b95a27n 8714861285701

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+58/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z32d91e75n77ě49k 14D82u55b54e53c27k15ý 3707624920918

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+21/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L76u61k39á49š 71N12o22v26o94t27n77ý 4878553445155

Nezvratný osud...

+15/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D90a88n 23K77u10t19a 6600616518939

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+8/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J18i31ř81í 49K94a19m88i24š 5149504208579

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+5/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L77u97b29o78š 58L82i32b36i93c98h 8199474363264

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+4/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T56o83m92á81š 25M10e86d54e63k 7807408752103

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M18a87x 72D51e93v94a43i20n25e 6584300607779

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J38i25ř98í 18D22v43o23ř78á61k 5155309310348

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V19ě69r32a 43D48r48e81s81s24l47e30r57o24v52á 9915158403348

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K72a31r47e71l 71B55a54r68t95á62k 3319553822526

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J29o69s84e73f 87R80i20c80h78t95e23r 9766775607963

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M90o31j73m31í79r 57V98r85t47o96c76h 2880783522292

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

H59e68r64b77e37r53t 66V28á26c59l24a90v52s51k57ý 4939765931702

Autorovi bych radil vystříhat se snahy dělat z tragédie krásnou literaturu, protože na to nemá dostatečný cit.

"Znetvořený" list vrtule je nonsens, vrtule není tvor. A kufr coby mlčenlivý svědek ... to je stěží kýč.

0/−1
doporučit
30.5.2019 0:47

P14e41t57r 34U13t94ě29k83a47l 9750208918

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−123
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz