Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P90e29t11r 32Š64r87a67i60e86r 9753272832467

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+59/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D65a39n23i59e56l 23U26r60b15a81n 8404541245441

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+56/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z57d92e28n64ě35k 48D36u22b39e52c32k92ý 3307934360578

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+20/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L58u45k13á94š 21N88o84v57o57t63n57ý 4968193875555

Nezvratný osud...

+14/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D17a29n 39K73u41t31a 6500786578339

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+7/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J35i86ř90í 66K36a28m89i13š 5559454378589

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+4/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L12u54b71o44š 70L11i76b51i26c34h 8829444123624

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T61o14m16á79š 87M79e68d34e96k 7287318382723

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+2/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M53a51x 73D60e95v15a74i67n39e 6704300727379

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J97i52ř51í 88D14v79o65ř84á95k 5755569560898

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V77ě56r53a 22D42r37e32s98s52l72e86r39o36v94á 9265908823428

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K80a26r82e18l 24B51a72r86t57á74k 3279133162376

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J27o23s26e38f 92R50i37c87h35t64e22r 9616185637733

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M11o63j33m98í75r 72V94r48t39o70c68h 2490743342342

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

P69e79t11r 18U80t98ě62k89a91l 9240688558

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−122
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz