Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P53e33t14r 67Š41r94a80i18e10r 9133522662307

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+60/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D46a93n34i47e41l 67U91r14b95a16n 8364791105131

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+58/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z50d38e69n94ě15k 67D66u86b26e60c55k65ý 3727704380758

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+21/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L23u59k84á22š 20N74o21v65o52t97n79ý 4848973675405

Nezvratný osud...

+15/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D96a13n 29K67u57t25a 6890416918189

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+8/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J79i50ř36í 66K55a68m34i73š 5989134168219

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+5/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L51u87b59o95š 77L85i35b27i40c29h 8699904303914

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+4/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T72o66m31á63š 70M71e34d25e42k 7877858482223

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M77a19x 92D76e74v66a39i80n65e 6964850897739

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J97i13ř32í 41D38v57o57ř61á91k 5595169690328

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V50ě24r64a 97D85r97e73s62s92l87e81r71o18v98á 9705858133448

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K79a48r16e72l 48B27a68r34t91á59k 3399163112936

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J16o87s63e93f 10R26i89c22h50t55e39r 9776405807973

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M51o55j67m84í70r 52V74r31t34o34c51h 2560393672942

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

H32e21r89b39e25r49t 23V10á43c38l22a55v24s63k26ý 4199595721122

Autorovi bych radil vystříhat se snahy dělat z tragédie krásnou literaturu, protože na to nemá dostatečný cit.

"Znetvořený" list vrtule je nonsens, vrtule není tvor. A kufr coby mlčenlivý svědek ... to je stěží kýč.

0/−1
doporučit
30.5.2019 0:47

P79e69t10r 89U60t79ě15k54a34l 9800538128

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−123
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz