Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P80e70t20r 78Š73r36a91i52e92r 9613902122257

Pan Am měly za komoušů zastoupení v Pařížské ulici na levé straně ulice směrem od Staroměstského náměstí, v Pařížské ulici č. 11... A k tomu modely letadel ve výloze a zeměkoule v logu, která symbolizovala, že "za dráty" je jen na vás, kam poletíte. Koukal jsem smutně do výlohy a Pan Am pro mě ztělesňovaly velvyslanectví svobodného světa v našem lágru ... Byl jsem kluk. :-/ http://www.pilotinfo.cz/z-historie/stripky-z-historie-spolecnosti-pan-american-world-airways

+59/0
doporučit
23.5.2019 9:36

D20a82n67i50e21l 27U49r29b71a71n 8964331195111

Opět výborný článek s až encyklopedickou přesností, viz zmínění výrobního čísla hlasového záznamníku

+57/−1
doporučit
23.5.2019 7:26

Z81d15e64n32ě12k 36D97u12b41e41c79k42ý 3517734120588

Jestli pán Richmond ještě létá,tak pro jistotu k němu nesednu.

Jeden nikdy neví. :-))

+20/0
doporučit
23.5.2019 8:57

L58u57k96á16š 30N82o13v20o65t28n36ý 4908153935775

Nezvratný osud...

+14/0
doporučit
23.5.2019 8:21

D67a65n 97K45u47t23a 6500446148399

Ale stejně mi moc nejde na rozum, jak mohl kus listu rotoru takovou silou vrazit zboku do patra té samé budovy, na jejíž střeše k havárii došlo. Zajímavé.

+7/0
doporučit
23.5.2019 9:20

J18i51ř36í 70K77a75m74i26š 5229234498359

příšerná nehoda, tu hrůzu po zastavení stroje si neumím představit...osud dokáže být někdy neuvěřitelně krutý

+4/0
doporučit
23.5.2019 11:20

L12u80b97o12š 54L66i83b98i16c95h 8469634223754

Dobrý a velice podrobný popis ale s jednou zásadní chybou. Podvozek nezkolaboval z důvody únavy materiálu ale šlo o takzvanou "intergranual corrosion" tedy druh vnitřní koroze materiálu která není na pohled viditelná a je těžce zjistitelná, alespoň tak tomu bylo v době události.

+3/0
doporučit
23.5.2019 10:44

T52o38m64á45š 17M23e92d76e21k 7417768492863

A kdyz uz bude ta kniha? Strasne se tesim!

+2/0
doporučit
23.5.2019 10:19

M52a60x 74D91e80v38a41i63n27e 6464450687839

--- utrpěla „pouze“ těžká zranění ----

Když si vezmu, co všechno je součástí těžkých zranění, tak bych to slovo "pouze" nepoužil ani v uvozovkách.

Být např. zohyzděný trupík do konce života, to je pro mnohé lepší ta smrt.

Každopádně díky za velmi dobře napsaný článek.

Zdar Max

+3/−6
doporučit
23.5.2019 9:52
Foto

J59i14ř32í 22D14v71o57ř11á32k 5465609760158

Problém je, že si nikdo nepředstavil při používání poměr startů, přístání na letové hodiny.

Trochu odbočím-

Třeba u "popelářských" vozů, BOM, se olej v motoru a převodovce nemění podle kilometrů, ale podle motohodin. Olej v zadní nápravě je podle kilometrů.( Nebo jednou za rok, dva, podle toho, co nastane dřív).

+1/0
doporučit
23.5.2019 17:37

V36ě42r35a 68D66r35e14s78s41l48e41r13o65v35á 9795228353908

Půdorys budovy, který připomíná rakev, je jistě jen náhodný :-)))

+1/0
doporučit
23.5.2019 15:41

K29a76r33e62l 87B53a98r36t14á90k 3859293232236

To muselo být hrozné.

+1/0
doporučit
23.5.2019 2:45

J25o74s11e98f 38R57i79c20h63t14e28r 9656905187483

Připomínáme “zapomenutou havárii”? Vždyť je to asi nejznámější havárie vrtulníku v dějinách letectví...

+2/−42
doporučit
23.5.2019 8:21

M46o77j88m96í55r 41V98r81t73o53c80h 2680393302232

Chtělo by to také sérii o lodních a železničních katastrofách. Ty mají i vyšší počty obětí.

+1/−25
doporučit
23.5.2019 8:36

H92e21r34b27e87r89t 33V80á83c76l21a19v23s28k44ý 4329615901872

Autorovi bych radil vystříhat se snahy dělat z tragédie krásnou literaturu, protože na to nemá dostatečný cit.

"Znetvořený" list vrtule je nonsens, vrtule není tvor. A kufr coby mlčenlivý svědek ... to je stěží kýč.

0/−1
doporučit
30.5.2019 0:47

P67e23t95r 31U67t81ě26k92a37l 9550568878

Tak - popisovat tu událost, co se odehrála v roce 1977 - to opravdu svědčí o aktuálnosti na pohotovosti našich médií.

0/−123
doporučit
23.5.2019 9:04

Najdete na iDNES.cz