náhledy
Motorový vůz M120.417 ze sbírek Národního technického muzea provozují České dráhy. O vůz se starají zaměstnanci z šumperského depa.
Motorový vůz řady M120.2 klasického řešení s řídícími stanovišti na obou koncích vozu (výrobce: Tatra Kopřivnice). Za motoráčkem jsou dva přípojné vozy.
Autor: Technické muzeum Tatra
Nákladní motorový vůz řady M140.1 (výrobce: Tatra Kopřivnice, vyrobeny celkem tři kusy v roce 1928)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M120.3 (výrobce: Tatra Kopřivnice, letech 1928 až 1930 vyrobeno 27 kusů), vůz je osazen spřáhly tramvajového typu.
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M120.3, pohled otevřenými nástupními dveřmi do interiéru, pod věží vidíme motor.
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M120.3 s přípojnými vozy CDv
Autor: Technické muzeum Tatra
Úzkorozchodný motorový vůz řady M11.0 (výrobce: Tatra Kopřivnice, v letech 1928 až 1932 vyrobeno devět kusů)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M120.4 (výrobce: Tatra Kopřivnice, v letech 1930 až 1935 vyrobeno 89 kusů)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M120.4, jeden z posledních vyrobených exeplářů. Porovnáním s vozem na předchozím snímku vidíme, že vozy stejné řady se mohly mírně odlišovat. Zde se dokonce liší i tvarem půdorysu vozové skříně.
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M120.4
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M130.2 (výrobce: Tatra Kopřivnice, v letech 1933 až 1937 vyrobeno 63 kusů)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M130.3 (výrobce: Tatra Kopřivnice, v letech 1933 až 1946 vyrobeno 30 kusů)
Autor: Technické muzeum Tatra
Motorový vůz řady M130.3, prvních deset kusů této řady mělo věže se šikmými čelními stěnami.
Autor: Technické muzeum Tatra