Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M72i21l91a85n 83Č29e53r76n45ý 5393579319472

Taky jste to, pánové, rozklikli kvůli těm letuškám nahoře bez a pak jste byli zklamaní, že ani na jedné fotce nic takového nebylo?;-)

+104/0
doporučit
30.9.2019 9:20

M39i20r10e85k 94D14o47r81n84a51k 4401782375731

"...oba „pánské lety“ se uskutečnili..." opravte si, at to tu nevypada jak na Premiu ;-)

+62/0
doporučit
30.9.2019 0:15

J58o71s79e17f 16H67l20i29n35o51m22a55z 3210734183948

Už je to takové: "My něco napíšeme a vy nám řeknete co máme opravit.

+60/0
doporučit
30.9.2019 7:10

J93o22s59e98f 69K42o98t31e14l68n34í38k 6167442539501

společnost ́Pan Američan ́ ;-D

+39/0
doporučit
30.9.2019 6:54

P25e13t45r 79M84a50r40š44á71l10e80k 9595522904909

A ty letušky nahoře bez jsou kde?

+33/0
doporučit
30.9.2019 10:24

V69í21t42ě44z83s24l24a10v 87B39o80c84h 6122985855896

Z Moskvy do Havany zase létal jiný obr – turbovrtulový Iljušin IL-114 „Rossia“

Ach jo....

+20/0
doporučit
30.9.2019 1:09
Foto

K29r17y68š15t95o69f 71M25a18l71i28n63k97a 3427273711603

Letušky měly šmrnc

+24/−1
doporučit
30.9.2019 3:04

P76e43t68r 93M11i18c65h10a87l 2450914551692

Na Technet je tam těch chyb na můj vkus nějak hodně, včetně té věcné s Iljušinem.

+17/0
doporučit
30.9.2019 3:54

M55a42r71e24k 90K40l45u32f84a 3738514704296

A ty letušky tedy byly NAHOŘE BEZ čeho? V článku je psáno, že oblečeny byly, jen to jejich oblečení bylo průhledné. Takže byly bez čeho? 8-o

+15/−1
doporučit
30.9.2019 7:58

G74a52b94r46i88e95l62a 23K51o31b51l31í34ž16k59o49v94á 2801360329624

No, pro Deltu a dalsi americke spolecnosti ted letusky delaji prevazne duchodkyne, az je jich cloveku lito. :-/

+15/−1
doporučit
30.9.2019 7:54

M12i72c31h35a28l 36M40i25l54l57e93r 9526402889892

k cenam letenek:

na zacatku 1969 jsem letel na navstevu k pribuznym na Novou Guineu a do Australie. Letenku na cast me cesty, jmenovite Singapore -Hong Kong - Port Moresby- Alotau (PNG) mi zarizovali v Australii a presilali k Cs. aeroliniim.

U tech jsem si zarizoval a platil letenku Atheny - Singapore (a zpet) s CSA, tehdy nove letadlo Iljusin Il-62, protoze vychazela neskonale levneji nez cela letenka placena ze Zapadu a se zapadnimi aerolinkami.

Finance na tuto cast letenky mi take poslal pribuzny ve forme "vanocniho darku", seku v britskych librach.

Poslal mi 70 tehdejsich GBP, ktere jsem v bance vymenil za Tuzexove bony a prodal blizkemu pribuznemu v obvyklem kurzu 5 kcs za kus. Ziskal jsem tak skoro 7000Kcs, z cehoz jsem zaplatil zminenou letenku s CSA, ktera stala -mam dojem- bud 5300 nebo 5600Kcs.

Jeste mi z toho zbyly penize na vlakovou jizdenku Praha- Viden (Luzkovy vuz 2. tridy), Viden - Benatky (Luzkovy vuz 2. tridy), Benatky- Zahreb - Sarajevo - Belehrad 2. trida a Belehrad - Atheny (Luzkovy vuz 2. tridy) koupene v Cedoku. Ten tehdy uctoval za vsechny jizdenky normalni ceskoslovenske ceny, nikoliv zapadni ceny v $ prevedene na Kcs. Proto byly vlakove jizdenky koupene v te dobe u Cedoku nesmirne levne.

V 1968 bylo take docasne velmi jednoduche dostat pas s vyjezdni dolozkou. Kdyz jsem mel v ruce povoleni "na 9 mesicu do vsech statu sveta", byl jsem z toho uplne na vetvi a samozrejme nemohl odolat, abych si pred cestou mimo Evropu neudelal mensi vylet po Evrope spojeny s navstevu pratel v Jugoslavii.

Proto jsem odletal s CSA az z Athen a ne z Prahy.

+12/0
doporučit
1.10.2019 8:22

V57á92c97l12a58v 16K42o89p50t71a 4694153382

Tu 144 byl srandovní stroj, byl celý podřízen propagandě a ne svému účelu. Před každým letem ho musel šéf inženýr prohlédnout a podepsat způsobilost k letu. Byl tak hlučný že se lidé na palubě dorozumívali pomocí tužky a papíru. Jak hlásili piloti , tak varovné kontrolky v kokpitu neustále svítili takže jim nikdo nevěnoval pozornost. S cestujícími létal jen asi půl roku (55 letů) a pak byl kvůli stálým technickým problémům vyřazen z provozu s cestujícími. Bylo to letadlo kterého jediný úkol byl předběhnout Concorde, což se mu asi o 2 měsíce podařilo.

+15/−2
doporučit
30.9.2019 8:56

J71a45k77u69b 43F95e22i50f32a24r 7639779366819

Asi nejvíce mě zaujalo to srovnání platu anglického dělníka s cenou rodinného vozu a letenkou. Co je dnes špatně?;-D

+9/0
doporučit
30.9.2019 16:42

K35a75m93i36l 81V74a69c58l47a87v37í30k 6134942400405

Dnes se snažíme do vzdálenějších destinací (nad 3 h. doby letu) vyhnout naší společnosti Smartwings a raději létáme konfortněji z Vídně, Drážďan či odjinud. To že pasažer nedostane v ceně letu během 4 h. letu ani kávu či menší jídlo za dost drahou letenku je divné.

+9/0
doporučit
30.9.2019 7:29

J56i66ř35í 85T81r22e26s82t95r 1924778168691

Alespoň jedno ilustrační foto by bylo zde:

.

https://cz.pinterest.com/pin/474215035748077025/?%24ios_deeplink_path=pinterest%3A%2F%2Fpin%2F474215035748077025&%24android_deeplink_path=pinterest%3A%2F%2Fpin%2F474215035748077025&amp_client_id=amp-SI6phkrUXl4VsaGuyNWX6w&utm_source=168&utm_medium=2160&current_page_url=https%3A%2F%2Fcz.pinterest.com%2Fwalidhajyahia%2Fdonec-avis-mundi%2F&install_id=7e2e1f1cf81445e78db47d9c2de98fb9&%24fallback_url=https%3A%2F%2Fcz.pinterest.com%2Fpin%2F474215035748077025%2F&_branch_match_id=707160385062950755

+5/0
doporučit
30.9.2019 12:15

P82e48t79r 79D59v63o73ř76á42k 7339628114856

Pohled do letounu IL 62 společnosti ČSA za letu.

Podle fotky to vypadá, že místa mezi sedačkami je královské.

+5/0
doporučit
30.9.2019 0:42

H40y80n16e74k 18Z54d91e83n77ě31k 4682569491934

Takže titulek o letuškách nahoře bez a v galerii ani jedna taková fotka, aneb jak podvést čtenáře. Na tomto serveru nic neobvyklého.

+4/0
doporučit
2.10.2019 9:32

M80i19c97h78a76l 80M40i28l53l81e32r 9256792759202

v clanku zmineny Vickers Viscount.

Letadlo Vickers VC 10 od stejne firmy bylo -jak se hodne rikalo - vzorem pro Iljusin Il-62. Oba letouny mely 4 motory montovane vzadu pri trupu. Pri me dole zminene ceste do Singapore bylo jedno z mezipristani v Kahire, kde jsme na plose letiste videli Vickers VC 10, patrici BOAC, pozdejsi British Airways. Spolucestujici mi to ukazal s poznamkou "tohle soveti okopirovali a my v tom letime". (kapitan naseho letadla pozdeji potvrdil)

CSA letala Praha - Atheny - Kahira - Bombaj - Singapore kazdy ctvrtek odpoledne, pristani v patek navecer a odlet o 2 hodiny pozdeji s cerstvou posadkou zpet, pristani doma v sobotu. Posadky mely cely tyden na rekreaci v Singapore, ubytovani v jednom levnem ale pohodlnem hotelu /motelu s prima bazenem.

CSA zacala zaletaval Il-62 pod dozorem sovetu nekdy v dubnu/ kvetnu 1968. Letadlo bylo pod sovetskymi insigniemi a v livreji Aeroflotu. Podle pravidel muselo mit komplet posadku Aeroflotu na kazdy let. Ceskoslovenske posadky se zaletaly velmi brzy, ale protoze soveti pro CSA jeste "nemeli" letadla na predani (Prazske Jaro melo se zpozdenou dodavkou hodne spolecneho!), musedlo se letat s letadlem Aeroflotu a sovetskou posadkou jeste v lednu 1969, kdy jsem byl na palube.

Soveti pobyvali v tom samem motelu. Vetsinou se obe posadky drzely oddelene, ale panovala mezi nimi profesionalni kolegialita.

V te dobe v Asii existovalo mnohem mene spojeni, ktera dnes letaji nekolikrat denne.

Letet ze Singapore do Hong Kongu na spojeni s Qantasem na Papuu Novou Guineu (2x tydne) znamenalo cekat v Singapore od patka vecera do nedele rano.

V te dobe bylo normalni, ze pro pasazery, kteri nemeli navazovaci spoj hned, musely obe zucastnene aerolinky zajistit ubytovani, stravu i prevoz z / na letiste k odletu.

Na 2 noci a 1 den jsem pobyval ve stejnem singapurskem motelu jako ceska a sovetska posadka. Kapitan pan Kostik mi rekl, ze jeho sovetsky kolega je slusny clovek, ktery se mu v srpnu 1968 tise osobne omluvil.

+3/0
doporučit
3.10.2019 7:06

J78i33ř11í 32N80o36v85o11t88n27ý 6685617776986

V r. 1970 byla průměrná mzda v průmyslu 1984,- Kčs. Zdroj: https://www.czso.cz/documents/10180/35067255/1100251539.pdf/afd4b303-aa1d-42f6-a1e8-8bab1b3f58ae?version=1.1

Rozhodně tehdy dělník už dávno nebral 900 Kčs, jak se uvádí v článku. Dělnická třída, jejíž avantgardou byla tehdy KSČ, byla placena v poměru k ostatním zaměstnancům výrazně lépe, než dnes.

+5/−7
doporučit
30.9.2019 10:48

J69o58z20e13f 24B79e95v32i34l83a33q14u98a 9625629911841

Pekný súhrn!R^

+2/0
doporučit
1.10.2019 7:54

J39a21n 17W67a52l45t55e26r 7239547337966

V zadní části letadla,velká míst nost na gangbang

+2/0
doporučit
30.9.2019 7:40

O88n59d22ř78e49j 53P22a73g14á75č 4615400813104

Pro autora: Nemelo by spis byt Velka Britanie? Urcite Skotsko, Wales a Severni Irsko zminovane letouny taky obletavaly.

Pokud letaly pouze po Anglii velmi se omlouvam.

+2/−1
doporučit
30.9.2019 9:40

V75l48a56d31i85m47i36r 34H82o31l65y 6917126151742

To byly časy, když se ještě v letadlech smělo kouřit.

+6/−13
doporučit
30.9.2019 9:54

I57v96a66n 51P98r37o93c73h91á30z22k18a 3791214355455

Kde je fotka s těmi nahoře bez??

+1/0
doporučit
15.10.2019 3:20

D54a36v69i44d 78S77r66b 9322463591611

a zde je taky chybička - "... společnost Pan Američan ..." !!!

+1/0
doporučit
30.9.2019 0:36

Premium

Tajemství zdraví je ukryto v mezilidských vztazích, tvrdí psycholog Ptáček

Jakým způsobem žijeme a přistupujeme ke svému okolí, máme vlastně z velké části předurčené. Ovlivnit nás může nejen...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Vémoly je mi líto. Bez něj bychom O2 arenu nevyprodali, říká šéf Oktagonu

Karlos Vémola a Attila Végh. První jmenovaný po dvou minutách padá v Oktagonu k zemi a píše tím další část příběhu,...

Najdete na iDNES.cz