Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M16i88l73a85n 82Č93e36r12n16ý 5603849649882

Taky jste to, pánové, rozklikli kvůli těm letuškám nahoře bez a pak jste byli zklamaní, že ani na jedné fotce nic takového nebylo?;-)

+104/0
doporučit
30.9.2019 9:20

M32i97r40e61k 45D36o60r91n41a57k 4701612125131

"...oba „pánské lety“ se uskutečnili..." opravte si, at to tu nevypada jak na Premiu ;-)

+62/0
doporučit
30.9.2019 0:15

J43o32s55e11f 32H31l71i48n53o92m30a50z 3570214443628

Už je to takové: "My něco napíšeme a vy nám řeknete co máme opravit.

+60/0
doporučit
30.9.2019 7:10

J20o52s21e14f 17K45o63t78e67l68n83í79k 6737412139331

společnost ́Pan Američan ́ ;-D

+39/0
doporučit
30.9.2019 6:54

P79e90t92r 79M59a58r62š43á26l83e54k 9465412934779

A ty letušky nahoře bez jsou kde?

+33/0
doporučit
30.9.2019 10:24

V49í57t77ě46z28s50l97a95v 97B67o76c42h 6622475915736

Z Moskvy do Havany zase létal jiný obr – turbovrtulový Iljušin IL-114 „Rossia“

Ach jo....

+20/0
doporučit
30.9.2019 1:09
Foto

K22r89y95š69t66o28f 64M13a60l88i77n86k32a 3907273471733

Letušky měly šmrnc

+24/−1
doporučit
30.9.2019 3:04

P89e44t31r 95M93i84c82h81a93l 2940214821252

Na Technet je tam těch chyb na můj vkus nějak hodně, včetně té věcné s Iljušinem.

+17/0
doporučit
30.9.2019 3:54

M98a94r33e20k 41K56l44u33f21a 3308924744856

A ty letušky tedy byly NAHOŘE BEZ čeho? V článku je psáno, že oblečeny byly, jen to jejich oblečení bylo průhledné. Takže byly bez čeho? 8-o

+15/−1
doporučit
30.9.2019 7:58

G38a72b20r72i16e50l38a 68K72o13b69l77í28ž15k23o87v71á 2331520299454

No, pro Deltu a dalsi americke spolecnosti ted letusky delaji prevazne duchodkyne, az je jich cloveku lito. :-/

+15/−1
doporučit
30.9.2019 7:54

M89i81c62h22a58l 69M13i49l78l23e38r 9306182559202

k cenam letenek:

na zacatku 1969 jsem letel na navstevu k pribuznym na Novou Guineu a do Australie. Letenku na cast me cesty, jmenovite Singapore -Hong Kong - Port Moresby- Alotau (PNG) mi zarizovali v Australii a presilali k Cs. aeroliniim.

U tech jsem si zarizoval a platil letenku Atheny - Singapore (a zpet) s CSA, tehdy nove letadlo Iljusin Il-62, protoze vychazela neskonale levneji nez cela letenka placena ze Zapadu a se zapadnimi aerolinkami.

Finance na tuto cast letenky mi take poslal pribuzny ve forme "vanocniho darku", seku v britskych librach.

Poslal mi 70 tehdejsich GBP, ktere jsem v bance vymenil za Tuzexove bony a prodal blizkemu pribuznemu v obvyklem kurzu 5 kcs za kus. Ziskal jsem tak skoro 7000Kcs, z cehoz jsem zaplatil zminenou letenku s CSA, ktera stala -mam dojem- bud 5300 nebo 5600Kcs.

Jeste mi z toho zbyly penize na vlakovou jizdenku Praha- Viden (Luzkovy vuz 2. tridy), Viden - Benatky (Luzkovy vuz 2. tridy), Benatky- Zahreb - Sarajevo - Belehrad 2. trida a Belehrad - Atheny (Luzkovy vuz 2. tridy) koupene v Cedoku. Ten tehdy uctoval za vsechny jizdenky normalni ceskoslovenske ceny, nikoliv zapadni ceny v $ prevedene na Kcs. Proto byly vlakove jizdenky koupene v te dobe u Cedoku nesmirne levne.

V 1968 bylo take docasne velmi jednoduche dostat pas s vyjezdni dolozkou. Kdyz jsem mel v ruce povoleni "na 9 mesicu do vsech statu sveta", byl jsem z toho uplne na vetvi a samozrejme nemohl odolat, abych si pred cestou mimo Evropu neudelal mensi vylet po Evrope spojeny s navstevu pratel v Jugoslavii.

Proto jsem odletal s CSA az z Athen a ne z Prahy.

+11/0
doporučit
1.10.2019 8:22

V70á30c87l70a53v 56K36o91p63t41a 4234513302

Tu 144 byl srandovní stroj, byl celý podřízen propagandě a ne svému účelu. Před každým letem ho musel šéf inženýr prohlédnout a podepsat způsobilost k letu. Byl tak hlučný že se lidé na palubě dorozumívali pomocí tužky a papíru. Jak hlásili piloti , tak varovné kontrolky v kokpitu neustále svítili takže jim nikdo nevěnoval pozornost. S cestujícími létal jen asi půl roku (55 letů) a pak byl kvůli stálým technickým problémům vyřazen z provozu s cestujícími. Bylo to letadlo kterého jediný úkol byl předběhnout Concorde, což se mu asi o 2 měsíce podařilo.

+15/−2
doporučit
30.9.2019 8:56

J45a48k96u49b 55F49e48i89f56a59r 7569799356299

Asi nejvíce mě zaujalo to srovnání platu anglického dělníka s cenou rodinného vozu a letenkou. Co je dnes špatně?;-D

+9/0
doporučit
30.9.2019 16:42

K92a88m40i56l 20V58a12c26l51a45v80í74k 6874622880985

Dnes se snažíme do vzdálenějších destinací (nad 3 h. doby letu) vyhnout naší společnosti Smartwings a raději létáme konfortněji z Vídně, Drážďan či odjinud. To že pasažer nedostane v ceně letu během 4 h. letu ani kávu či menší jídlo za dost drahou letenku je divné.

+9/0
doporučit
30.9.2019 7:29

J80i45ř28í 81T13r40e26s88t74r 1674178298241

Alespoň jedno ilustrační foto by bylo zde:

.

https://cz.pinterest.com/pin/474215035748077025/?%24ios_deeplink_path=pinterest%3A%2F%2Fpin%2F474215035748077025&%24android_deeplink_path=pinterest%3A%2F%2Fpin%2F474215035748077025&amp_client_id=amp-SI6phkrUXl4VsaGuyNWX6w&utm_source=168&utm_medium=2160&current_page_url=https%3A%2F%2Fcz.pinterest.com%2Fwalidhajyahia%2Fdonec-avis-mundi%2F&install_id=7e2e1f1cf81445e78db47d9c2de98fb9&%24fallback_url=https%3A%2F%2Fcz.pinterest.com%2Fpin%2F474215035748077025%2F&_branch_match_id=707160385062950755

+5/0
doporučit
30.9.2019 12:15

P69e40t90r 27D36v42o13ř32á84k 7129918284286

Pohled do letounu IL 62 společnosti ČSA za letu.

Podle fotky to vypadá, že místa mezi sedačkami je královské.

+5/0
doporučit
30.9.2019 0:42

H96y61n67e79k 60Z84d11e57n78ě21k 4602539251624

Takže titulek o letuškách nahoře bez a v galerii ani jedna taková fotka, aneb jak podvést čtenáře. Na tomto serveru nic neobvyklého.

+4/0
doporučit
2.10.2019 9:32

J72i51ř81í 52N51o81v12o80t14n89ý 6575617306856

V r. 1970 byla průměrná mzda v průmyslu 1984,- Kčs. Zdroj: https://www.czso.cz/documents/10180/35067255/1100251539.pdf/afd4b303-aa1d-42f6-a1e8-8bab1b3f58ae?version=1.1

Rozhodně tehdy dělník už dávno nebral 900 Kčs, jak se uvádí v článku. Dělnická třída, jejíž avantgardou byla tehdy KSČ, byla placena v poměru k ostatním zaměstnancům výrazně lépe, než dnes.

+5/−7
doporučit
30.9.2019 10:48

M75i94c43h36a63l 84M42i64l30l94e16r 9316282659902

v clanku zmineny Vickers Viscount.

Letadlo Vickers VC 10 od stejne firmy bylo -jak se hodne rikalo - vzorem pro Iljusin Il-62. Oba letouny mely 4 motory montovane vzadu pri trupu. Pri me dole zminene ceste do Singapore bylo jedno z mezipristani v Kahire, kde jsme na plose letiste videli Vickers VC 10, patrici BOAC, pozdejsi British Airways. Spolucestujici mi to ukazal s poznamkou "tohle soveti okopirovali a my v tom letime". (kapitan naseho letadla pozdeji potvrdil)

CSA letala Praha - Atheny - Kahira - Bombaj - Singapore kazdy ctvrtek odpoledne, pristani v patek navecer a odlet o 2 hodiny pozdeji s cerstvou posadkou zpet, pristani doma v sobotu. Posadky mely cely tyden na rekreaci v Singapore, ubytovani v jednom levnem ale pohodlnem hotelu /motelu s prima bazenem.

CSA zacala zaletaval Il-62 pod dozorem sovetu nekdy v dubnu/ kvetnu 1968. Letadlo bylo pod sovetskymi insigniemi a v livreji Aeroflotu. Podle pravidel muselo mit komplet posadku Aeroflotu na kazdy let. Ceskoslovenske posadky se zaletaly velmi brzy, ale protoze soveti pro CSA jeste "nemeli" letadla na predani (Prazske Jaro melo se zpozdenou dodavkou hodne spolecneho!), musedlo se letat s letadlem Aeroflotu a sovetskou posadkou jeste v lednu 1969, kdy jsem byl na palube.

Soveti pobyvali v tom samem motelu. Vetsinou se obe posadky drzely oddelene, ale panovala mezi nimi profesionalni kolegialita.

V te dobe v Asii existovalo mnohem mene spojeni, ktera dnes letaji nekolikrat denne.

Letet ze Singapore do Hong Kongu na spojeni s Qantasem na Papuu Novou Guineu (2x tydne) znamenalo cekat v Singapore od patka vecera do nedele rano.

V te dobe bylo normalni, ze pro pasazery, kteri nemeli navazovaci spoj hned, musely obe zucastnene aerolinky zajistit ubytovani, stravu i prevoz z / na letiste k odletu.

Na 2 noci a 1 den jsem pobyval ve stejnem singapurskem motelu jako ceska a sovetska posadka. Kapitan pan Kostik mi rekl, ze jeho sovetsky kolega je slusny clovek, ktery se mu v srpnu 1968 tise osobne omluvil.

+2/0
doporučit
3.10.2019 7:06

J29o40z73e21f 78B40e80v12i59l49a45q25u26a 9565779321981

Pekný súhrn!R^

+2/0
doporučit
1.10.2019 7:54

J64a24n 80W82a77l33t89e40r 7299177317866

V zadní části letadla,velká míst nost na gangbang

+2/0
doporučit
30.9.2019 7:40

O46n30d62ř45e89j 84P59a82g49á50č 4555940923824

Pro autora: Nemelo by spis byt Velka Britanie? Urcite Skotsko, Wales a Severni Irsko zminovane letouny taky obletavaly.

Pokud letaly pouze po Anglii velmi se omlouvam.

+2/−1
doporučit
30.9.2019 9:40

V85l27a68d26i17m51i72r 16H65o14l84y 6177516161832

To byly časy, když se ještě v letadlech smělo kouřit.

+6/−13
doporučit
30.9.2019 9:54

I79v58a32n 58P25r23o29c81h79á36z71k28a 3481594235685

Kde je fotka s těmi nahoře bez??

+1/0
doporučit
15.10.2019 3:20

D84a89v93i47d 71S71r12b 9102783231401

a zde je taky chybička - "... společnost Pan Američan ..." !!!

+1/0
doporučit
30.9.2019 0:36

Premium

Náš kluk umí. Otec talentu Hložka o plánech i batůžku za padesát tisíc

Minulý týden ho v tramvaji načapal revizor: „Lístek, prosím.“ Adam Hložek, sedmnáctiletá fotbalová raketa, zčervenal....

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Premium

Chci chlapa, co má větší koule než ego, říká svobodná matka Nikol Štíbrová

Před pár dny oslavila třiatřicítku a cítí se šťastná a spokojená. Nebylo to ale zadarmo – moderátorka a hvězda...

Najdete na iDNES.cz