náhledy
Závodní speciál Letov Š.8
Autor: archiv VZLÚ
Závodní speciál Letov Š.8 s prstencovým chladičem v roce 1923
Autor: public domain
Závodní speciál Letov Š.8 s prstencovým chladičem v roce 1923 (vyobrazení z dobového tisku)
Autor: public domain
Závodní speciál Letov Š.8 na III. mezinárodní letecké výstavě v Praze v červnu 1924. Vzadu vidíme stánek firmy Aero, v jehož středu je prototyp dvoumotorového bombardéru A.24. Vyobrazení z dobového tisku.
Autor: public domain
Závodní letoun Letov Š.8
Autor: public domain
Závodní speciál Avia B.H.7B
Autor: public domain
Závodní speciál Aero A.18B, rok 1924, vyobrazení z dobového tisku
Autor: public domain
Závodní speciál Aero A.18B, rok 1924, vyobrazení z dobového tisku
Autor: public domain
Aero A.18c byl speciál vyvinutý ze stíhačky A.18 pro rychlostní závody o Cenu prezidenta republiky (vlevo jeho pilot Josef Novák). Závodní stroj měl zkrácené rozpětí křídel a na nich situovaný speciální povrchový chladič pro snížení aerodynamického odporu (stíhačka A.18 měla samozřejmě chladič klasický a situovaný po stranách motoru).
Autor: archiv VHÚ Praha
Závodní speciál Aero A.18C a pilot Josef Novák
Autor: public domain
Závodní speciál Aero A.18C jako exponát kbelského muzea. Postaven byl v polovině 80. let v Leteckých opravnách Trenčín s částečným využitím do té doby dochovaných původních dílů.
Autor: Alan Wilson, CC BY-SA 2.0
Závodní speciál Avia B.H.21R
Autor: sbírka Václava Šorela