Letoun Iljušin Il-18 v barvách ČSA. Na snímku Il-18 s registrací OK-OAC.
Autor: Keller L., Kolouch V. - Nehody dopravních letadel v Československu, díl 3.
Trosky letadla OK-PAF
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Detailní pohled na zásek v listu vrtule - stopa po nárazu do lan vedení vysokého napětí, který bezprostředně předcházel havárii.
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Pravá část výškovky havarovaného iljušinu s vychýlenou vyvažovací ploškou
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Vrtule havarovaného iljušinu
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Pohled do zadní části zcela zničeného trupu letadla.
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Bližší pohled na vyhořelý trup letadla.
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Letecký pohled na místo nehody u Casablanky. Dole jsou vidět stopy kontaktu s terénem: a - levé křídlo, b - záseky vrtule, c, d, e - podvozkové nohy
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Část křídla iljušinu se roztavila žárem při následném požáru.
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody
Zbytky přístrojů z pilotní kabiny poničené požárem.
Autor: L. Keller, V. Kolouch: Nehody dopravních letadel v Československu, díl 3.
Podvozek havarovaného letadla ČSA po nehodě u Casablanky v roce 1961
Autor: L. Keller, V. Kolouch: Nehody dopravních letadel v Československu, díl 3.
Letecký pohled na trosky letadla ČSA po nehodě u Casablanky v roce 1961
Autor: L. Keller, V. Kolouch: Nehody dopravních letadel v Československu, díl 3.
Okolí letiště v Casablance: modře letiště Cazes - Anfa, červeně místo nehody, fialově základna Nouasseur. Zeleně letiště Rabat - Sale, kde měl let 511 původně přistát. Žlutě další záložní letiště v Meknesu.
Autor: maps.google.com
Pravděpodobná trasa letu 511 těsně před havárií: po příletu ze směru od Rabatu letadlo prolétlo nad dráhou a levou zatáčkou nalétlo znovu na druhý pokus, který skončil tragédií.
Autor: Národní archiv, fond ÚCL - letecké nehody