Svatební foto Františka a Miroslavy Lehkých z roku 1927.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry, se svolením Jaroslava Páska
Místo dopadu F-Amydu na Huťské hoře bylo střeženo místním četnictvem.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Žádost o poskytnutí a zajištění zaměřovacích služeb pro letadla ČSA z ledna 1938.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Pohled na obsluhu goniometru, vlevo Karel Šoun, vpravo Václav Živsa.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Nádherný pohled na vnější prvky ovládání ocasních ploch letadla F-AMYD.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
V březnu 1936 František Lehký dosáhl hranice jednoho milionu nalétaných kilometrů. Foto ze slavnostního předání diplomu.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Jiný případ incidentu, kdy letadlo Air France vstoupilo do řízeného okrsku bez ohlášení. Příčinou byla závada na radiostanici, která vznikla v průběhu letu.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Rudolf Kadeřábek na pozici řídícího letového provozu sedí před obrazovkou sekundárního radaru AIL, polovina 80.let.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
První stránka výkazu činnosti gonia v Mariánských lázních, rok 1935.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Žádost o přidělení dalšího telegrafisty na letiště v Mariánských Lázních. V roce 1938 dosáhl počet telegrafistů v zaměřovací službě kritického stavu.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Výpis protokolu události ze 7. února 1936. Toho dne sloužil na zaměřovači telegrafista Jaromír Žďárský, který byl po přistání pilotem Čermákem inzultován.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Tragické místo po odvozu zbytků havarovaného letadla (dobové foto).
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Mezi lidmi, kteří navštívili místo tragédie, byla též manželka JUDr. Karla Flanderky- na snímku zcela vlevo.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Odbavovací plocha ruzyňského letiště opět ze dne 27. září 1937. Václav Živsa stojí zcela vlevo. Letadlo v pozadí je Lockheed Electra rumunské společnosti Lares, hvězdicový motor v popředí patří Fokkeru VII Československých státních aerolinií.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Širší pohled na pracoviště gonia, vlevo na zdi visí postupová tabule s očekávaným provozem, vpravo za Václavem Živsou, je stůl pro vynášení azimutů a stanovení fixů letadel.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Nákres odklonu letounu, který byl zveřejněn v deníku Die Zeit.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Pracovní stůl radiogoniometrické stanice Praha, na kterém obsluha vynášela polohu zaměřeného letadla.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Pomník obětem havárie F-Amydu (dobové foto).
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Pilot František Lehký.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry, se svolením Jaroslava Páska
Letový řád ČSA pro rok 1938
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Návštěva zaměřovače v Ruzyni, 8. červen 1937.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry
Navigátor Pierre Astruc.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry, se svolením Jaroslava Páska
JUDr. Karel Flanderka-jediný cestující osudného letu F-AMYD.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry, se svolením Jaroslava Páska
Václav Živsa.
Autor: Archiv autora Miroslava Jindry