- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No je to jaksi jejich profese, kdyby Vám v autoservisu nalili do ostřikovačů olej, tak taky nebudete mít radost.
kdoví kolik ke kolika podobným kolizím shodou náhod nedošlo...
(Opět) zajímavé čtení a moc pěkné fotky.
Díky za zajímavý článek, o této nehodě jsem vůbec neměla ponětí. Ráda jsem sledovala seriál o leteckých haváriích v televizi, hlavně jak se vyšetřovatelé dopracovávali k závěrům. Samozřejmě v originálních verzích člověk pochytí daleko více detailů. I já jsem si všimla několika hrubek a divné stylizace, ale kritizovat nehodlám, jelikož sama dělám gramatické chyby, nikdo není perfektní.
Cestující vypadly (do uličky)... Piloti octly...
...strašná gramatika.
Jestliže k srážce došlo v prosinci 1965 a ta 707čka byla dodána v dubnu 1964, jak mohla mít odkrouceno 13 000 hodin?
"Boeing 707 registrace N748TW, výrobního čísla 18387/286 byl TWA dodán 30. dubna 1964 a na svém kontě měl bez mála 13 000 hodin"
Poněvadž tam je chyba, podle databáze byl dodán 30.4.1962.
Já bych pana Jindru netýral, píše zde v podstatě bez výjimky skvělé články a ta čeština v nich není důležitá. Sice (pokud se nepletu) kdyby to psal třeba ve Wordu tak mu program sám chyby opraví, ale nemyslím si, že je to podstatné, podstatné jsou články samotné. Díky pane Jindro za Vaše psaní.....
Shodu podmětu s přísudkem wordovský slovník nejspíš neopraví.
S tím, že až na tuhle drobnost jsou články výborné, plně souhlasím.
Dobrý článek, neb nejsem hnidopich, zajímá mne obsah článku a nebýt zdejších diskutujících profesorů Češtiny , bych si záměny i za y nepovšimnul.
Výborný článek. Četl se jedním dechem.
Jen prosím opravte to množství chybných i/y.
To přistání o kopce by bylo v pohodě, kdyby tomu letadlu fungovala výškovka a mohlo s nízkým tahem motorů těsně před přistáním zvýšit úhel náběhu, podrovnat. Ale takhle, když bylo nutné pro zvednutí přídě zvýšit otáčky, to musel být docela horror. Všechna čest bývalému vojenskému pilotovi.