náhledy
První prototyp L-610 létal nejprve se zkušební imatrikulací OK-130, pro pařížský aerosalon v roce 1989 dostal imatrikulaci OK-TZB, po návratu domů změněno zpět na OK-130.
Autor: Petr Popelář
Pátý prototyp (třetí letový) Let L-610 měl zkušební imatrikulaci OK-134, pro moskevský aerosalon v roce 1992 dostal OK-VZC, později při zkušebním provozu u letectva Armády ČR nosil trupové číslo 0005.
Autor: archiv VZLÚ
Pátý prototyp (třetí letový) Let L-610 s vojenským označením s trupovým číslem 0005
Autor: Steve Ryle, CC BY-SA 4.0
Pátý prototyp (třetí letový) Let L-610 s vojenským označením s trupovým číslem 0005
Autor: Petr Popelář
Pátý prototyp (třetí letový) Let L-610 s vojenským označením s trupovým číslem 0005
Autor: Archiv O. Pelčáka
Pátý prototyp (třetí letový) Let L-610 s vojenským označením s trupovým číslem 0005. Při startu na letecký den do Anglie bylo letiště v Kunovicích po záplavách do poloviny dráhy pod vodou. Velitelem letounu byl tenkrát Oldřich Pelčák.
Autor: Archiv O. Pelčáka
Pátý prototyp (třetí letový) Let L-610 s vojenským označením s trupovým číslem 0005
Autor: Eric Bannwarth, CC BY-NC-SA 2.0
První prototyp verze L-610G s americkými motory
Autor: Eric Bannwarth, CC BY-NC-SA 2.0
První prototyp verze L-610G s americkými motory
Autor: Petr Popelář - archív