Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J78i16ř48í 56P80o43k75o89r58n35ý 2102824867622

konečně názor odborníka, děkuji za vysvětlení.....

+87/−1
doporučit
6.5.2019 19:11

P36e56t72r 92Š44t22ě67c17h 3952141568483

viděl jsem video z nějakého testu evakuace velkého Airbusu, velmi krásné, písknutí a za chvíli byli všichni venku. A přesně jsem si říkal, jak by to vypadalo, kdyby řekli že prvních 30 co se dostanou ven dostanou bonus 10.000€ a trochu by se to příblížilo situaci když se bojuje na palubě o život, no a zjevně by měl být další bonus i za to když se dostane někdo ven se zavazadlem. Pak bych chtěl vidět, jak by to uvnitř probíhalo.

+95/−2
doporučit
6.5.2019 19:12

V92o86j32t71ě65c13h 21V79i51n32c67z62e 3110987949444

Když slyším a vidím toho tlustýho koko..... co si musel vzít kabát a zavazadlo a ještě si stěžuje na to, že jsou tam bezcitní lidé, páč mu nevrátili peníze za letenku... To bych ho jako novinář už nenatáčel, ale mlátil mu hlavou o zem. :-(

+64/0
doporučit
6.5.2019 22:35

P76e85t27r 19Š52t97ě17c56h 3122381728353

Jinak tu rychlost bych přičítal jednoduché úvaze, pokud mi na palubovce svítí požár a mám Fly-By-Wire, případně se mi ještě rovnou kouří z palubovky i ze sluchátek, tak by chtěl být dole co nejrychleji, protože bych čekal že to přestane fungovat velice rychle. A v ten moment se už můžete jen dívat vpřed. To je třeba důvod proč bych nemohl mít auto s brzdami by-wire.

+53/0
doporučit
6.5.2019 19:19

M55a71j19k44a 10Š42u50m87b67e85r68o96v71á 3175203131875

Díky Bohu za Technet, protože kromě něj už není nic, co by na iDNES ještě stálo za čtení. Díky za super článek, srozumitelný i takovému technickému jelitu, jako jsem já.

Jsem zvědavá na výsledky vyšetřování, resp. jaký problém letadlo mělo, že s ním piloti tak spěchali na zem. Jinak chování cestujících při evakuaci mi hlava nebere, spousta dalších lidí mohla možná žít.

+40/0
doporučit
6.5.2019 23:13

L19i91b44o26r 33P40l20a85č46e94k 2931782758681

Sedět v hořícím letadle a točit si to na mobil... :-/ Ten dotyčný by si to snad točil i kdyby stál před popravčí četou.

+46/−1
doporučit
6.5.2019 19:26

L36u39k85á34š 79H23o33f61m67a58n 1163764892276

Naprosto me fascinuje, ze v clanku se konstatuje, ze se o havarii v podstate nic nevi, ale z toho, co se uz vi, podle experta neni zatim zjevny zadny slendrian ze strany posadky nebo letistniho psrsonalu.

Ale zato polovina expertu v diskusi ma jasno, ze jde o rusky bordel...

+66/−6
doporučit
6.5.2019 19:20

E30v47a 45D86r13o67z91d46o38v18á 7319417975575

Každá katastrofa nebo tragédie se stane v důsledku více negativních faktorů dohromady.

+28/0
doporučit
6.5.2019 19:33

M63i46c55h19a90l 26Č41e66r85n82ý 3400895640570

Pilot Suchoje byl "slepý a hluchý", ty uvozovky a nadpis se mi nějak nezdají, vypadá to jako by byl slepý a hluchý ten pilot.

+41/−3
doporučit
6.5.2019 19:35

K33a84r19e56l 49M91o65k97r59ý 9160754179765

No jestli se to éro "rozpadalo" pilotovi pod rukama, tak je frajer, že s tím vůbec sedl a přežila aspoň půlka. Taky mohli zařvat všichni...

+33/−2
doporučit
6.5.2019 20:07

N89a11ď76a 12G47a24j74o97v31á 6130968841737

Nezemřela letuška, ale stevard. Bojoval marně s bloknutými dveřmi jednoho zzadního východu. Pilot byl opravdu slepý a hluchý, protože krom obou radiokomunikačních obvodů nefungovaly ani výškoměry, ani neznal rychlost letadla. Viz na příklad lenta.ru. Je tam super rozhovor s jedním leteckým expertem. Naznačil slabé schopnosti pilota i dispečerů a pořádně to natřel i samotnému letadlu. Nezapomněl ani na záchranné složky podle něj nebyly dost pohotové. Svoji roli sehrálo mnoho skutečností, které se tentokrát spojily ve zlém. Nakonec to ještě korunovala bezohlednost cestujících, kteří svými zavazadly a snahou dostat je ven zablokovali cestu k záchraně těm ze zadních pozic.

+22/0
doporučit
6.5.2019 20:50

V84l62a61d61i56m22í13r 44J22u53r98n74í90č16e91k 6641857487420

Pokud skutečně došlo k tomu, že neukáznění cestující se snažili zachránit své batožiny, tak to je ve svém důsledku zrůdné a stálo to zřejmě mnoho lidských životů! Nechci ze sebe dělat chytráka, ale možná by se konstruktéři letadel mohli zamyslet, jak tomu předejít třeba tím, že za určitých kritických situací se prostě otevření boxů s batožinou v letadlech centrálně zablokuje, a tak se jistě urychlí nouzové opuštění letadla.

+21/0
doporučit
6.5.2019 19:42

J83a49k51u65b 18B80r91i74n89e59r 6127812212701

Tenhle test se delal..prvnich par desitek lidi melo slibenych 250 liber..byl to masakr.Me tohle desi nejvic-bojovat o moznost dostat se ven i s detma..

+19/0
doporučit
6.5.2019 20:44

L75u17k12á46š 96M59o62u13č41k76a 9576776363566

Takze nyni si vzdy priplatim za sedadla vepredu... A samozrejme i za druhe prirucni zavazadlo, abych to ulicku zablokoval o par sekund dele.

+19/0
doporučit
6.5.2019 18:46

K18a82r42e44l 63Š64o10u33m42a96l 1524803638

Největší záhada je pro mě asi to, proč tak pospíchali na zem. Buď tam byl ještě nějaký další problém kromě zásahu blesku a vyřazené elektroniky nebo prostě neměli natrénováno létání bez přístrojů a prostě panikařili.

+16/0
doporučit
6.5.2019 21:25
Foto

J47i23ř84í 20D70v86o14ř25á97k 5885279880888

Tak konečně sofistikovaný názor odborníka.

Podobnému přistání se kdysi říkalo " letíšťní kobylka ".

Neznám příčinu podobného " fláknutí o zem ".

Možná měli piloti spoustu práce , aby s tím dokázali alspoň podobně praštit.

Ale práce dalších složek ,hasiči, ŘLP,.. je celkem " ruská" .

+62/−14
doporučit
6.5.2019 19:05

K78a79r17e74l 18Š40o53u45m66a16l 1264673278

Tak na těch záběrech zvenku jsem spolehlivě spočítal minimálně 8 zachráněných lidí s kabinovým zavazadlem. To je opravdu neuvěřitelný ... ;-€

+19/−1
doporučit
6.5.2019 21:12

P56e70t51r 74N15o93v26e94k 6252892562656

Jediné co opravdu může pomoci jsou odstrašující tresty pro pasažéry vynášející zavazadla kteří tímto zablokovali únikovou cestu, 10 let každému , muž či žena....

+22/−2
doporučit
7.5.2019 0:20

Z85u89z32a41n20a 92K25u55b74á84t29o26v66á 1876213366284

Technet opět nezklamal. Skvělý článek!

+15/0
doporučit
6.5.2019 23:24

P80e16t67r 51V53e39s42e72l33ý 6836332715923

Pokud letadlo nebylo schopno komunikace, na kterou dráhu přistanou, tak myslím, že to hasiči zvládli dobře.

+23/−4
doporučit
6.5.2019 19:53

V63á89c59l18a32v 49K31o14c55á22l 4112221510716

teď jsem si to ještě prohlížel a myslim, že bylo celkem buřt, kdy přijeli hasiči... kdo se nedostal do minuty ven, byl ztracenej... a na tom zadku to mělo dost možná pár lidí spočítaný ještě, než to zastavilo...

+10/0
doporučit
6.5.2019 21:01

M50a35r17t26i82n 88D76o44h83n87a23l 5427603888678

Neukázněnost a neohleduplnost u Rusů je jejich standardní chování (stejně jako řešení sporů boxem nebo basebalkou např. u dopravních nehod), takže to že vycházeli s kufry místo aby pomáhali ostatním mě vůbec neudivuje. Holt Rus náš bývalý vzor.

+11/−1
doporučit
7.5.2019 11:50
Foto

L86u19b90o82m81í30r 39J65a58n65o70t14a 5246344926665

R^super článek, perfektně napsaný jak se říká pro nás jednodušší polopatěR^ akorát zvtych videiii nevim lesti mám první postavit skleník, bebo vyměnit kotel;-( kdyby na idnesu zustal jenom technet, tak by vubec nicemu nevadiloR^ diky za super clanekV

+9/0
doporučit
7.5.2019 13:54

V39l11a66d91i47m25í66r 50S82y25n29e16k 2714939886883

Dotaz k tomu "...prvnímu pokusu o přistání, podrovnání ve větší výšce a Go-around" - pokud si přehraji z Flightradar trajektorii letu SU-1492 ze dne 5.5., tak přiblížení ve výšce 3000ft k ose dráhy spíše podrovnáním není. Zároveň manévr Go-around není na záznamu - přistání na dráhu bylo podle něho napoprvé. Jsou někde jiné "hodnověrnější" data odpovídající některým údajům v článku ??

+8/0
doporučit
6.5.2019 20:01

M42i45l68a13n 19Č38e69r51n20ý 5680581590217

Ty lidi s kuframa a za nima mrtví... to naprosto skvěle vystihuje ruskou povahu.

+21/−8
doporučit
7.5.2019 0:46

Najdete na iDNES.cz