Řada 386.0
Uvolněné číslo řady 386.0, které se původně plánovalo pro Mikáda, dostala odlehčená lokomotiva právě z Mikád 387.0 přímo vycházející. Šlo o snahu výrobce nabídnout lokomotivu podle původního zadání objednatele. Nová lokomotiva řady 386.0 však nakonec vznikla pouze v jediném exempláři, který logicky nesl číslo 386.001. Na první pohled si byly oba typy podobné jako vejce vejci.
Ovšem v roce 1938 se na lokomotivě 386.001 experimentálně objevilo aerodynamické opláštění, čímž se stala naší jedinou proudnicovou parní lokomotivou. Hmotnost obalových plechů i s příslušnou pomocnou kostrou pro jejich připevnění dosáhla přibližně 6.5 tuny, ale v souvislosti s tímto nárůstem hmotnosti neproběhla změna Kryšpínova kódu a stále platilo označení řady 386.0.
Více se této lokomotivě věnuje samostatný článek: Proudnicová lokomotiva ČSD oplývala elegancí, ale ne užitnou hodnotou.
Proudnicová parní lokomotiva 386.001