náhledy
Aero Ae-45S Super v letu.
Autor: Radek Folprecht
Praga E.210 v době, kdy už měla příďový podvozek a trojitou směrovku.
Autor: Sbírka Václava Šorela
Praga E-211
Autor: Sbírka VHÚ Praha
Aero Ae-45 v Leteckém muzeu ve Kbelích.
Autor: Radek Folprecht
Aero Ae-45 v Leteckém muzeu v Kunovicích.
Autor: Radek Folprecht
V armádě sloužily pětačtyřicítky pod typovým označením K-75.
Autor: Sbírka Václava Šorela
Trojice Ae-45S Super, prostřední stroj je připraven pro dodání zákazníkovi ze Švýcarska.
Autor: Sbírka Václava Šorela
Ze 142 vyrobených Ae-145 jich 107 odebral Aeroflot.
Autor: Sbírka VHÚ Praha
Prototyp XL-200 při motorové zkoušce
Autor: Archiv Aircraft Industries
L-200 z ověřovací desetikusové série, tento patřil Leteckému aerotaxovému oddílu ČSA.
Autor: Archiv Aircraft Industries
Montážní hala LETu Kunovice s rozestavěnými L-200D.
Autor: Archiv Aircraft Industries
Aero Ae-45S Super v barvách aerotaxového oddílu ČSA.
Autor: Archiv Českých aerolinií
LET L-200D Morava v barvách aerotaxového oddílu ČSA.
Autor: Archiv Českých aerolinií
LET L-200A Morava ve službách AZNP Mladá Boleslav. Dnes už málokdo ví, že boleslavská Škodovka měla po určitou dobu svoji leteckou dopravu.
Autor: Archiv Aeroklubu Mladá Boleslav
Aero Ae-45S Super s imatrikulací OK-KGB (prostě na něj vyšla, se sovětskou tajnou službou nemá samozřejmě nic společného). Tento letoun dnes létá v aeroklubu, kdysi patřil aerotaxovému oddílu ČSA (viz. dobová fotka v galerii).
Autor: Radek Folprecht
LET L-200A Morava, vzadu přistává Zlin Z-43.
Autor: Radek Folprecht
LET L-200A Morava krátce po startu, podvozek je již zatažen, vztlakové klapky jsou v poloze pro vzlet.
Autor: Radek Folprecht
Tato morava (OK-PLI, výr. č. 170723) byla vyrobena jako L-200A a později přestavěna na L-200D.
Autor: Radek Folprecht
LET L-200D Morava.
Autor: Radek Folprecht
Pohled do kabiny. Charakteristický volant ručního řízení je práce známého průmyslového designéra Otakara Diblíka.
Autor: Radek Folprecht