Bristol Superfreighter 32 na reklamní fotografii osobního vozu Austin A55 Cambridge
Autor: Austin Motor Company
Bristol Freighter, první prototyp
Autor: Aerospace Bristol
Bristol Freighter dělá společnost letounu Bristol Brabazon. Velký dopravní Brabazon měl být luxusním strojem pro transatlantickou dopravu. Vyvíjet se začal přibližně ve stejné době jako rurální Freighter, ale jeho vývoj trval očekávatelně mnohem déle a žádný velký úspěch se nakonec nekonal. Vzlétl pouze jeden prototyp.
Autor: Aerospace Bristol
Reklama firmy Bristol v československém magazínu Letectví v roce 1947
Autor: public domain
Bristol Freighter, pilotní kabina
Autor: public domain
Bristol Freighter Mk.21P pákistánského letectva. Celkem bylo vyrobeno 30 kusů verze Mk.21P a jak již označení napovídá, písmeno P značí subverzi určenou pro Pákistán.
Autor: DGPR Pakistan Air Force
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva. Označení Mk.31M značí vojenskou („M“ jako „Military“) subverzi od verze Mk.31.
Autor: manhhai, CC BY 2.0
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva. Subverze Mk.31M byla nejpočetnější z typové řady Bristol Freighter. Z celkových 214 letounů Freighter bylo 103 kusů verze Mk.31 a z toho 63 kusů subverze Mk.31M.
Autor: tommy japan, CC BY 2.0
Letouny Bristol Freighter společnosti Silver City během testování pro službu tzv. vzdušného trajektu. Stejné společnosti patří i použité malé užitkové vozy.
Autor: Aerospace Bristol
Bristol Freighter společnosti Silver City
Autor: BAE Systems
Bristol Freighter. Vyobrazení z tiskového materiálu společnosti Silver City z roku 1956, který se týkal služby tzv. vzdušného trajektu.
Autor: Silver City
Bristol Superfreighter 32 společnosti Silver City
Autor: Joop van Bilsen / Anefo
Bristol Superfreighter 32. Vyobrazení z tiskového materiálu společnosti Silver City, který se týkal služby tzv. vzdušného trajektu.
Autor: Silver City
Bristol Superfreighter 32 převážel i brouky
Autor: Joop van Bilsen / Anefo
Bristol Superfreighter 32
Autor: Joop van Bilsen / Anefo
Bristol Freighter, ceník letecké společnosti Channel Air Bridge pro lety tzv. vzdušného trajektu, platný pro zimní sezónu 1956/57 (od 1. listopadu 1956 do 31. března 1957)
Autor: Channel Air Bridge
Vzdušný trajekt provozovala také irská letecká společnost Aer Lingus. Ta samozřejmě nelétala přes kanál La Manche, ale například mezi městy Dublin a Liverpool. Zkrátka létala přes Irské moře, což je u této společnosti očekávatelné.
Autor: Aer Lingus
Bývalý Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva, který po vyřazení ze služby v roce 1981 zakoupila společnost Atlantic Air Transport.
Autor: Eduard Marmet, CC BY-SA 3.0
Z celkem 214 letounů typové řady Bristol 170 Freighter bylo 20 kusů Superfreighter 32 přímo z výroby, další dva vznikly přestavbou z jiných verzí.
Autor: Richard Goring, CC BY-SA 2.0
Bristol Superfreighter 32 společnosti British United Air Ferries
Autor: Richard Goring, CC BY-SA 2.0
Bristol Superfreighter 32 společnosti British United Air Ferries
Autor: Ralf Manteufel, GFDL 1.2
Bristol Superfreighter 32 francouzské letecké společnosti Compagnie Air Transport (CAT)
Autor: Christian Volpati, GFDL 1.2
Letouny Bristol Freighter se používaly i k dopravě zvířat.
Autor: Dick Gilbert, CC BY 2.0
Bristol Freighter, který dostal pro angažování ve filmu The Rescue (šel do kin v roce 1988) severokorejské znaky a fiktivní zbarvení.
Autor: Gary Danvers Collection, CC BY-NC-SA 2.0
Bristol Freighter australské letecké společnosti Australian National Airways (ANA) během nakládání pomocí vysokozdvižného vozíku
Autor: public domain
Bristol Freighter novozélandského letectva. Freighter bylo možné nakládat přímo z nákladního automobilu. Stejně tak na nákladní automobil vykládat.
Autor: Crown Copyright, New Zealand Defence Force
Jako perličku můžeme uvést působení aut Škoda Trekka (škodovka vyráběná na Novém Zélandu) během války ve Vietnamu. Dopravní letouny RNZAF typu Bristol Freighter dopravily v červenci 1969 pět vozů do Jižního Vietnamu, kde sloužily při civilní nemocnici ve městě Quy Nhon novozélandskému zdravotnickému týmu. Kromě běžné dopravy byly občas použity ve funkci sanitky.
Autor: trekka.co.nz
Bristol Freighter novozélandského letectva. Na rozdíl od automobilů, které šly do letounu přes otevřenou příď, tak pro nakládání kočárků a medvědů se používaly boční dveře (i když u těch medvědů to nemuselo platit vždy, pokud by byl medvěd v kleci nebo velké bedně, šel by také přídí).
Autor: Air Force Museum of New Zealand
Bristol Freighter, zkoušky pro roli práškovacího letounu
Autor: Air Force Museum of New Zealand
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva (RNZAF, Royal New Zealand Air Force). RNZAF si pořídilo v letech 1951 až 1954 celkem 12 strojů Bristol Freighter, všechny verze Mk.31M. Ale prvním vojenským uživatelem strojů Freighter se stalo argentinské letectvo, které v letech 1946/47 zařadilo do služby 15 strojů verze Mk.IA.
Autor: Gary Danvers Collection, CC BY-NC-SA 2.0
Bristol Freighter novozélandského letectva a letouny C-130 Hercules (vpravo jeden solitér také RNZAF, vlevo řada strojů USAF)
Autor: Crown Copyright, New Zealand Defence Force
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva pži shozu materiálu na padákách
Autor: Crown Copyright, New Zealand Defence Force
Formace letounů Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva
Autor: Crown Copyright, New Zealand Defence Force
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva
Autor: Crown Copyright, New Zealand Defence Force
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva nad Singapurem
Autor: Crown Copyright, New Zealand Defence Force
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva
Autor: Air Force Museum of New Zealand
Bristol Freighter Mk.31M novozélandského letectva
Autor: Bob Davidson Collection