- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeste meli ukazat 747 z projektu YAL1 kdy ma na cumaku pridelanou parabolu s laserem k sestrelovani ICBM. Projekt byl nakonec zrusen.
Jednou jsem takhle přiletěl do Marseille a kousek vedle stálo divné letadlo. 747, ale ve zvlàštních barvách. Byl to Ed Force One při turné Book of souls. Myslím, že by se v galerii taky dobře vyjímal....
S potěšením sleduji, že pan Pacner má nástupce - parádní čtení, pán bůh zaplať za takového NOVINÁŘE!!! V dnešní době takový článek působí jako pohlazení po duši a to nejsem žádný pámbičkář, to fakt ne.
Z dnešního pohledu je divné, že někdo přišel u čtyřmotorového letadla s požadavkem na snížení kapacity.
Pravděpodobně máte na mysli zkrácený Boeing 747 SP, důvod redukce je v galerii uveden. Při porovnání maximální vzletové hmotnosti a přepravní kapacity jiných čtyřmotorových dopravních letadel té doby vidíme, že i zkrácená 747 SP nad nimi vynikala. A pokud zůstaneme u typu 747, tak oproti 747-100 klesla maximální vzletová hmotnost 747 SP pouze o pět procent - krátký Boeing 747 SP mohl nést více paliva a jeho dolet pak byl někde mezi 747-100 a 747-200.
Boeing by měl s výrobou všech letadel skončit.
Krásná, fundovaně a vtipně komentovaná galerie. Děkuji pane Folprechte a drze se přiznávám, že jsem si dovolil Vaši galerii doporučit jako "vyprošťovák" na možnou intelektuální kocovinu z blábolu, který ke stejnému tématu vyprodukovala Vaše kolegyně Divinová.