náhledy
Americký úřad pro letectví schválil letoun Boeing 737 MAX v roce 2017. Toto rozhodnutí je nyní předmětem několika vyšetřování.
Autor: foto: Boeing, montáž: Pavel Kasík, Technet.cz
Dennis Muilenburg, šéf společnosti Boeing
Autor: Profimedia.cz
Piloty Ethiopian Air 302 zaplavilo v rychlém sledu několik varování a alarmů: varování před klesáním, varování před možným nebezpečným stoupáním, roztočila se trimovací kola, klepal se knipl a přístroje udávaly rozcházející se hodnoty.
Autor: montáž: Pavel Kasík, Technet.cz
Senzor úhlu náběhu (Angle of Attack, AoA)
Autor: Profimedia.cz
Buletin od společnosti Boeing pro Etiopské aerolinky z listopadu 2018, který „připomíná, že chybná data z AOA senzoru mohou vést řadě problémů“, odvolává se na existující manuál. Aerolinky měly buletin přiložit do manuálů, a to až do doby, než Boeing zveřejní další informace nebo vydá softwarovou záplatu.
Autor: ECAA.gov.et
Motor CFM LEAP-1B navržený pro Boeing 737 MAX
Autor: Profimedia.cz
Desítky letadel Boeing 737 MAX jsou zaparkované poblíž budov Boeingu v Seattlu, některá stojí i na parkovišti pro zaměstnance.
Autor: Profimedia.cz
Odstavené letouny 737 MAX na odstavné letištní ploše Boeingu v Seattlu
Autor: Reuters
Tarek Milleron protestuje před sídlem firmy Boeing v Chicagu (29. dubna 2019). V rukou drží fotografie dvou ze 189 obětí havárie letu EA302.
Autor: Profimedia.cz