Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P97e47t59r 62F36e27i60g51l 5448603720182

Bylo by zajímavý udělat takový audit u všech typů strojů, které se používají pro komerční létání...asi bysme se divili ;-D

+51/−1
doporučit
8.7.2019 11:11

I73v68o 49S13v23o90b59o96d52a 9909122118

https://theprint.in/world/boeing-engineers-blame-cheap-indian-software-for-737-max-problems/256999/

Za problémy Boeingu je snaha šetřit za každou cenu, vyházeli zkušené softwarové inženýry a místo nich najali Indy za minimální mzdu... Doufám, že za to Boeing dostane pořádnou lekci

+45/−3
doporučit
8.7.2019 11:22

L44u49k91á74š 61K54m91e12n20t 5959347334680

To je zajímavé, kolik se tam najednou najde chyb, když se letoun začne skutečně prověřovat. A to se přitom výrobce doposud bil v prsa, jak je to úžasně bezpečné letadlo. Přitom je to jeden velký problém a reputaci má na dobro zničenou. Stále nechápu, proč aerolinky nejdou raději do Airbusu, kdy A320neo je modernější a má i o něco více místa uvnitř díky širšímu trupu.

+23/0
doporučit
8.7.2019 12:25

V73á90c85l63a62v 89S10v49o75b63o95d37a 3371559430810

najednou se nacházejí chyby, které tam jsou od začátku, zajímavé... asi předchozí prověrky nebyly moc v pořádku, že Rv

+30/−2
doporučit
8.7.2019 11:19

J26a52n 16W45a57l28t86e34r 7849887897686

To máte za dieselgate!!! To je ta věčná snaha ušetřit na lidech a materiálu za každou cenu.

+33/−3
doporučit
8.7.2019 11:47

A70l97e76š 44Z25e44l48i98n72k43a 3885110112617

doufám že se dockam že strany evropských regulátoru podobné tvrdého postihu jako americe úřady potopila Volkswagen. Tj. všechny stroje sešrotovat a vyplatit odškodné

+32/−4
doporučit
8.7.2019 11:14

J68o85s95e47f 34K98a57r30f92í52k 7272865206550

Docela by mě zajímalo, jak by dopadly jiné stroje, které by se podrobily tak hloubkové analýze jako nyní 737 Max.

Protože jak říká náš IT specialista. To že jste v programu nenašli chybu znamená jenom to, že jste nehledali dost důkladně;-D

+16/−1
doporučit
8.7.2019 13:26

M14a60x 77D73e98v41a77i76n85e 6604210927169

Boing si hodně pošramotil pověst.

A až se obyčejný americký pracující lid dozví, že 737 MAX nemá Filánž, tak s ním nikdo nebude chtít lítat a skončí v propadlišti dějin jako velké upozornění.

Zdar Max

+15/−1
doporučit
8.7.2019 11:27

G44u18s82t62a15v 43K95ř58í11ž 5382475645906

Uvědomme si celkovou situaci: letadla jsou nasmlouvaná a vyrábějí se, ale zákazníci je odmítají převzít a zaplatit, dokud nebudou zcela v pořádku. Výrobce nyní ani neví, do jaké míry již vyrobená letadla bude muset předělávat, protože se současně objevují další problémy... Další stojí na zemi a zákazníci požadují, aby je Boeing dal do pořádku. Navíc tato letadla měla každý den vydělávat peníze. Nevydělávají a zákazníci budou chtít vše uhradit. Ztráty naskakují každým dnem.

Boeing upřednostnil zisk před bezpečností cestujících a nyní se mu to hodně tvrdě vrací. Současný stav mu s velkou mírou škodolibosti lze jen přát.

+11/0
doporučit
8.7.2019 13:00
Foto

P20e50t14r 34Š26r38a33i92e94r 9213642252117

Dvě fatální havárie dost hrůza, ale aspoň tak, že se bezpečnost zase někam posune ...:-/ Není to v letectví zdaleka poprvé. 737 MAX bude poté asi nejbezpečnější letadlo. A nikoho jistě taky do budoucna nenapadne zlehčovat možné dopady důkladně neprověřených změn ...

+8/0
doporučit
8.7.2019 13:37

J69a82n 90V98á44c36l40a91v23í21k 3202886221539

Možná místo o "nejmodernějších" by se o 737 MAX mělo psát jako o "nejnovějších"?

+8/0
doporučit
8.7.2019 12:33

S24t95a13n32i40s19l18a30v 37N72o60v43o82t68n22ý 2493966279479

Nechápu jak tohle letadlo mohl někdo pustit do provozu když má takové problémy, ale v USA je možné vše. Doufám jen, že Boeing zaplatí všem pozůstalým pěkně mastné bolestné za smrt svých blízkých.

+11/−2
doporučit
8.7.2019 11:38

V13i73k23t67o11r 93Š20p33i97č96k39a 6928452144

Tohle letadlo že hojně skupovaly naše nízkonákladovky ? No v podstatě jako turista jste s Maxíkem letěl určitě a že má mušky masařky to se přece mezi lidi nesmělo dostat . Byli bychom naivní pokud bychom očekávali že tahle situace povede ke skutečnému krachu jednoho ze dvou reálně si konkurujících celosvětových výrobců ...

+6/0
doporučit
8.7.2019 11:51

J83o19s96e90f 88Š34o16l92t48e55s 8274488100523

Až to letadlo začne létat, bude koukám nejbezpečnější na světě.

+11/−5
doporučit
8.7.2019 11:02

T70o78m72a24s 92S51l19o79v10a37k 8117379297848

Co uz ked nemecki inzinieri z WW2 uz su po smrti, alebo dozivaju na Floride...

+6/−1
doporučit
8.7.2019 12:19

G19e33o96r79g 25K39o97m59b25e57r17e92c 9404191346671

Saudi Arabian Airlines uz odreklo zakazku u Boeingu za 5,9 miliard dolaru a skemraj/objednali 50 kousku u Airbusu. Problem je vsak v tom ze Airbus uz nestaci vyrabet tolik kolik je zadano.

+3/0
doporučit
8.7.2019 20:00

M50a62r93e66k 61N28o33v25o10t92n94ý 5141181686898

Každého věc, ale já už bych s tím neletěl :-/

+3/0
doporučit
8.7.2019 13:50

K60a14r31e82l 25J57a47r32o69š 1547215632253

Přesně tak. Nejmodernější 737MAX určitě není. Nejmodernější Boeing je 787. 737 je 50 let starý design, sice silně vylepšený, ale stáří 737 prostě už nezapře.

+3/−1
doporučit
8.7.2019 14:59

J16a10n 21C98e54p42e86k 1484436610

"Pokud by se ukázalo, že Boeing musí nějak významně upravit funkčnost systému autopilota, mohlo by to opět o něco oddálit uvedení Boeingů 737 MAX do provozu."

Zbytečná panika, Indové to za pár drobných naprogramují. :-)

+1/0
doporučit
9.7.2019 14:22

G33a90b10r81i79e32l 43M92a51r55c67e55l 6873190366194

"Jde o obtížnost manuálního vyvážení letadla, .."

Neni tento problem jednim z faktoru padu etiopskeho letadla? Pokud si dobre pamatuju z predbezne zpravy, tak se tam psalo o obtizich s rucnim trimovani.

+1/−1
doporučit
8.7.2019 11:38

J19o13z39e33f 22K50o64s17t18e98l81a95n58s74k81ý 8505272519966

Som zvedavý, ako si Boeing poradí s touto "kvadratúrou kruhu". Pretože systém MCAS je založený na tom, aby korigoval, resp. opravoval chybné pokyny pilotov pri manuálnom riadení, ktoré by mohli viesť k príliš nebezpečnému stúpaniu. Teda zmyslom MCAS je "kibicovať" pilotom do riadenia, pretože lietadlo nie je kvôli nešťastnej kombinácii konštrukcie starej 60 rokov a nových, väčších motorov, dobre vyvážené.

Ak by sa systém MCAS mal okamžite na pokyn pilotov deaktivovať, tak by výrazne stratil svoj význam. Skrátka s MCAS zle, ale bez neho ešte horšie.

Boeing by najlepšie urobil, keby tohto kočkopsa poslal na smetisko leteckých dejín a začal vyvíjať niečo novšie. To čo urobil, je ako dať najnovší, výkonný motor do veteránskeho auta a tento nesúlad riešiť nejakým softvérom.

+1/−2
doporučit
9.7.2019 20:49

V91i24l74é66m 10P36ř60í69h17o57d59a 2214119723457

Evropský regulátor? Větřím Airbus... ;-) Aby někoho nenapadla hloubková kontrola i jeho letadel...

0/−3
doporučit
8.7.2019 17:36

J33a83n 18N20o49v82á36k 1915739793494

Lidi je jak much. No a letecka doprava je nejbezpecnejsi. Tak nastupujte...

0/−8
doporučit
8.7.2019 12:17

J47a44n 75K73o26m38r46s21k43a 8932442458392

Už je v tom jenom politika a vzájemná řevnivost mezi EU (Airbus) a US (Boeing).

0/−20
doporučit
8.7.2019 12:51

Najdete na iDNES.cz