náhledy
Dřevěná konstrukce trupu dopravního dvouplošníku Avia BH-25 se začala stavět koncem října 1925.
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Trup Avie BH-25 během výroby v montážní hale podniku v Holečovicích
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Rozestavěný trup Avie BH-25
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Rozestavěná Avia BH-25
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Motorové lože Avie BH-25
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Rozestavěná Avia BH-25 s třířadovým motorem Lorraine Dietrich 12Cc o výkonu 330kW
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Rozestavěná dopravní Avia BH-25 na dvoře továrny, vlevo vidíme v obdobném stavu stíhačku Avia BH-21.
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Avia BH-25, trup s podvozkem
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Avia BH-25 s původní kapotáží motoru
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Cesta pražskými ulicemi mezi výrobním závodem a letištěm Kbely
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Kabina cestujících byla vybavena pěti sedačkami a byla samozřejmě uzavřená.
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Avia BH-25
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Avia BH-25
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Horní křídlo mělo menší rozpětí než spodní.
Autor: archiv Lubora Obendraufa
Prototyp letounu získal sympatickou registraci L-BABA.
Autor: archiv Lubora Obendraufa