O prvním počítači Macintosh jste se z ní nedozvěděli vůbec nic, každému však bylo po zhlédnutí minutového spotu jasné, že to bude „velká věc“. V „prime time“ byl přitom klip vysílán jen jednou, a to 22. ledna 1984 během Super Bowlu – tedy největší každoroční sportovní události v USA. U obrazovek byla v tu chvíli polovina Ameriky.
Ve skutečnosti se reklama v televizi ukázala ještě o pár týdnů dřív – v prosinci 1983 na lokální stanici KMVT v městečku Twin Falls ve státě Idaho před jednou hodinou ranní. Jen tak se mohla účastnit soutěží o reklamu roku a zároveň jen nenápadně prošumět éterem, aby neztratila moment překvapení na Super Bowlu.
Mimo televizní vysílání ji mohli diváci vidět několik týdnů v kinech, v reklamním bloku před začátkem filmu. Po odvysílání Super Bowlu však dědicové práv k románu 1984, na který reklamní spot poměrně jasně odkazuje, zaslali reklamní agentuře takzvaný „cease-and-desist letter“, tedy výzvu k ukončení protiprávního jednání. Ačkoli není jisté, zda to byl jediný důvod, na televizní obrazovky se pak již spot nevrátil.
Ostatně klip měl namále ještě před vysíláním, protože tehdejšímu vedení společnosti Apple se zdál příliš radikální a odvážný – ale Stevu Jobsovi se tvrzením „to je přesně to, co Apple potřebuje“ podařilo odpor zlomit.
Ve stínu výročí reklamy by ovšem nemělo zůstat výročí počítače Apple Macintosh. Jako jeden z prvních nabídl grafické uživatelské rozhraní, které dokázalo obsluhu a využití osobního počítače zpřístupnit veřejnosti. Velký důraz byl kladen i na vzhled, který se (a celkem úspěšně) snažil polidštit dřív průmyslově vypadající stroje.