SEXU NA WEBU JE MÉNĚ - Z průzkumu Pensylvánské státní univerzity vyplynulo, že "sex" již není zdaleka tak vyhledávaným slovem na internetu jako v minulosti. Podle průzkumu je v současné době dotazů na webové stránky týkající se sexu či pornografie něco přes osm procent. V roce 1997 byla slova směřující k vyhledání explicitního obsahu téměř v 17 procentu případů.
Výzkum také dokázal obměnu skladby uživatelů internetu. V roce 1997, který je s letošním rokem porovnáván, byli uživatelé internetu tvořeni především ze studentů. V současné době je internet mnohem dostupnější a ve většině případů je využíván k jiným aktivitám, než hledání slov s obsahem "sex" v názvu.
BEZPEČNOSTNÍ DÍRA VE WINDOWS 2000 A NT - Slovenský programátorský tým objevil v operačních systémech Windows 2000 a Windows NT bezpečnostní díru, umožňující útočníkovi proniknutí do počítače a získání administrátorských práv. Chyba byla nahlášena týmem sdružujícím se pod serverem Anticracking.sk již 6. března, Microsoft se k ní však doposud nevyjádřil a tak byla chyba zveřejněna. Na stránkách Anticracking.sk je možné stáhnout zazipovaný soubor, který chybu spočívající v problému s funkcí Session Manager (smss.exe) napravuje.
ANTIUNIXOVÝ SERVER MICROSOFTU SÁM "JEDE" NA UNIXU - Jeden ze serverů Microsoftu, na kterém běží kampaň vyzývající uživatele k přechodu z Unixu na Windows 2000, sám běží na Unixu. Server hostující pod doménou wehavethewayout.com je provozován pod serverovým software Apache.
Po zveřejnění informací behem včerejšího dne, server již žádné unixové známky nevykazoval. Běžel pod Internet Information Server (IIS) 5.0.
VIRY - TOP10 V BŘEZNU - Podle serveru Kaspersky.com, patřícímu stejnojmennému výrobci antivirových programů, se jevil jako nejaktivnější v měsíci březnu červ Klez.E, který figuroval v téměř šedesáti procentech všech napadení počítačů. Klez následoval již několik měsíců úspěšně šířící se vir BadtransII. V první desítce nejaktivnějších virů se umístily ještě Trojan.PSW.Gip, Sircam, Zircon, Hybris, Tecata, Magistr, CodeRed či červ Gibe.
REKLAMA NA INTERNETU I NAVZDORY RECESI ROSTE - Statistika analytické firmy Forrester Research dokazuje, že zájem o internetovou reklamu stále roste. Průzkum byl proveden v Británii, kde reklama celkově (v tištěných i obrazových médiích) klesala. Výdaje v internetové reklamě se ovšem zvýšily o celých 28 procent na 174 miliónů USD. Celkový reklamní trh v Británii poklesl o 3,4 procenta. Největší výdaje za webovou reklamu pocházely z finančních institucí. Tyto výdaje ukrojily čtvrtinu trhu s internetovou reklamou. Po finančnících následují výrobci spotřebního zboží.