Microsoft uvedl, že výpadkem byli nejvíce zasaženi uživatelé v Indii, výpadek zřejmě zasáhl i jiné části světa.
Podle stránky DownDetector se s problémy potýkali po poledni 1. října našeho času především uživatelé v Evropě.
Podle Microsoftu byl problém v nedávné aktualizaci komponent, konkrétně v části, která přesměrovává požadavky uživatelů. Firma na Twitteru už v ranních hodinách ve čtvrtek 1. října našeho času uváděla, že aktualizaci stáhla a služba by měla postupně začít znovu všem uživatelům pracovat. Na svých stránkách pak píše, že služba byla obnovena pro většinu uživatelů.
“Naši technici problém uživatelů služeb Microsoft SharePoint a Microsoft Teams zcela vyřešili. Na úplném zprovoznění služeb Exchange intenzivně pracujeme a většina uživatelů již eviduje zlepšení služby,” uvedla Mirka Aleksieva, mluvčí společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko.
Uživatelé mohli, či mohou mít kvůli odstranění problémové aktualizace problémy s různými protokoly exchange online včetně služeb Outlooku pro stolní počítače a mobilní zařízení.
Aktualizace 19:45 - Doplnili jsme vyjádření tiskové mluvčí společnosti Microsoft.