Messenger od Facebooku mění vzhled.

Messenger od Facebooku mění vzhled. | foto: Facebook

Messenger od Facebooku se mění. Má nové logo i funkce, ale nelíbí se všem

  • 52
Uživatele tento týden přivítalo nové logo komunikační aplikace Messenger. Naznačuje tím, že se pokračuje v ohlašovaném propojení s Instagramem a nejen s ním. Obě platformy provozuje Facebook, který chce, aby uživatelé měli co nejméně překážek, když kombinují využívání obou aplikací.

Na začátku tohoto týdne společnost Facebook oznámila, že provedla pár úprav v Messengeru. Uvedla to sice bombastickým titulkem, že budoucnost komunikace prostřednictvím zpráv (Messaging) právě přichází, ale ve výsledku jen změnila některé parametry aplikace. 

Změny mají symbolizovat především větší provázání s Instagramem. Došlo tak k praktickému naplnění slibu, který Facebook dal již v září. Nově je možné propojit komunikaci na obou platformách. Není to tedy automatické, ale uživatel si může vybrat, zda svou komunikaci na jedné platformě spojí s tou na druhé. 

Spolu s tím přichází i rozšíření možností, které lze v těchto komunikačních programech využívat. 

Jak vypadá spojení chatu Messenger a Instagramu na obou platformách.

„Přidáváme více než deset nových funkcí, abyste mohli zůstat v blízkosti svých přátel. Samolepky na selfie, emoji a selfie - a nový způsob reakce na konverzace. Funkce Sledujte společně vám umožní sledovat trendová videa s přáteli na IGTV během videohovoru. Zavádíme také režim Zmizení, kdy můžete nastavit, aby se zprávy automaticky smazaly poté, co se zobrazí,“ popisovali již v září Adam Mosseri a Stan Chudnovsky, vedoucí Instagramu a viceprezident Messengeru. 

Novinky se mají zavádět postupně nejdříve v Severní Americe a pak i do dalších států. Symbolem změny je i nové logo Meseengeru, které se částečně přebarvilo podle Instagramu, aby ukázalo provázanost. A jak to u podobných změn bývá, ne všem se líbí. Někomu vadí přidaná fialová a růžová barva, jinému se zdá, že logo hoří. 

Cílem Facebooku je nejen propojit Messenger s Instagramem, ale i s WhatsAppem a Facebookem. Na začátku září zkusil některým uživatelům nově zobrazit nabídku na sledování instagramových příběhů přímo v aplikaci Facebook.  V dubnu představená novinka vzájemné komunikace až 50 lidí v podobě Messenger Rooms se objevila i na Instagramu a WhatsAppu. 

Líbí se vám nové logo Messengeru?

celkem hlasů: 2225
Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 čtvrtek 22. října 2020. Anketa je uzavřena.