náhledy
Předvádění výsledků měření. Výstup je v grafické i číselné podobě.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Měřicí úsek se nachází v km 0,56 velkého testovacího okruhu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Čtečka RFID identifikuje vůz projíždějící úsekem.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Jeden z 16 instalovaných měřicích řezů (systém má 16 měřicích řezů a každý z řezů je osazený více čidly).
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Detail popisu čidla.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Skříň se sběrnicemi a průmyslovým počítačem. Signál k dispečerovi je z ní veden optickým kabelem.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Testované vlaky na velkém okruhu VUZ mohou dosahovat rychlost až 230 km/h.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Průmyslový počítač sleduje v reálném čase pomocí mnohakanálového monitorovacího systému signály ze všech čidel na měřeném úseku tratě, po průjezdu vlaku generuje protokol informující o hodnotách sledovaných parametrů všech vozidel které projely a v případě abnormalit tvaru kol o nich podrobně informuje.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Provozní ředitel zkušebnictví Miloš Klofanda předvádí údaje získané v prvních dnech testovacího provozu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Možná poškození kol. Zleva vidíte zploštění, vydrolení, nápeček. Poté následuje excentricita, ovalita a polygonizace.
Autor: VUŽ
Služeb zařízení IPK zanedlouho využije i výrobce nových jednotek pro Leo Express.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Panel kolejiště VUZ
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz