Společnost
Pepsi Co. nedávno ve spolupráci s internetovým hudebním obchodem iTunes spustila
novou marketingovou kampaň. V každé třetí láhvi Pepsi je na víčku umístěn kód, který mohou uživatelé využít ke stažení hudby ze serveru iTunes.
A právě nedostatečné skrytý kód umožní komukoliv bez nutnosti koupě lahve a jejího otevření získat přístup ke skladbám na iTunes. Stačí jen naklonit láhev o cca 25 % a kód je čitelný. Je zajímavé, že se Pepsi nepoučila z podobné kauzy, která ji postihla již před lety, kde se také jednalo o soutěž s kódy pod víčky.
Zdroj: ZDNet
Související odkazy:
McDonald napodobuje Pepsi – dá miliardu skladeb přes iTunes
Emusic má nového majitele, přestane nabízet neomezené downloady
Americké hudební online shopy míří do Evropy
Apple bleskově lepí díry v iTunes pro Windows
Mercora bude prodávat hudbu přes P2P
Další konkurent iTunes: MusicMatch Downloads
Apple má průšvih - hudební obchod iTunes je možná nelegální
RealNetworks končí s katalogem MusicNet, Listen.com čeká soud
Legendárnímu serveru MP3.com hrozí zánik
Rhapsody nabídlo hudbu za 79 centů a zdvojnásobilo prodej