- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
měl jsem to potěšení cestovat s Regionovou tento týden alespoň 6 x na Vysočině. Uvědomte si, že Siemens Desiro by byl sice super, ale tohleto je kompromis na finanční možnosti ČD. Rozhodně lepší než 810 a předtím 131 (to je dnes nostalgie).
hanba za chybějící klimu, hluk je také vysoký
No už o tom tuším bylo před pár měsíci ve zprávách. Kde to nějaký vysoce postavený úředník nazval "převlečená mrtvola" S tímto názvem naprosto souhlasím. Osobně mám s tím vlakem bohaté zkušenosti a jedná se o tragédii. Hluk a vybrace jsou neúnosné. První verze motorů nebyly, zřejmě díky špatné převodovce, schopny ani vyjet mírné stoupání. Nebo nešly zavřít dveře, tím pádem se vlak nerozjel. Osobně jsem zastáncem Siemens Desiro, který je taky určen na regionální tratě a kde se daleko více hledí na komfort a bezpečnost cestujícího. Raději o polovinu méně vozů ale za to kvalitních. Nedokážu si představit jak tyhle vozy mají sloužit 30 let jako jejich předchůdci. Když jako nové je to hodně poruchové.
Převodovka je jedna z mála kvalitních věcí, které tam jsou. Problém je spíš uspořádání A'1+'1'1', případně parodie na řídicí systém od Lokelu.
U nás se jim říká Helenka, podle zpěvačky. Nová kastle, starej podvozek..
Auto je auto a na vlak se muzu leta tak vys...
Jako kdyby si nekdo nastudoval Amaterske radio z roku 90, ale co se Pendolina tyce to co je jakoze chloubou ceskych drah ve Velke Britanii jezdi jako lokalka
Jo? A odkud kam? Ony totiž v UK lokálky našeho typu vůbec totiž neexistují...a to co nazývají lokálkou v UK je u nás pomalu hlavní trať...
konječně ten interiér trochu vypadá. V některých vlacích má člověk pocit že by stačilo odmontovat sedačky a dovnitř můžou nacouvat tanky
Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou.Dr.Goebels.
Myslim ze tento fakt o soucasnem vedeni CD mluvi dostatecne.
Hlavne o jejich zamereni na zalaznilka
Jednoduché ovládání, přijatelná a chápatelná rychlost jak pro obsluhu tak i pro dispečéry. Škoda peněz za ty opravdvové Pinďolína!
Asi netušíte,co strojvedoucí Regionovy by měl znát.A je příznačné,že lidé se znalostí počítačů se daleko rychleji seznámí s ovládáním (ale i s údržbou a opravami) těchto "primitivních" vozidel.