Tajné úkoly, konspirační místo, high security prostory, nepředstavitelnétechnologie, skvělé zajištění - nebo snad "obyčejná" tiskovákonference, představující úspěchy a ještě větší úspěchy koncernu,nové, inovované a ostatní produkty? Spíše to první - samozřejmě, to druhénebylo možné minout, ale podány byly všechny novinky ve stylu James Bonda.
Tajné konspirační místo se ukázalo být přímo u paty Karlova mostu,tajným v zadu společnost Hewlett Packard a hlavními aktéry jejich produktovýmanažeři alias experti v oborech agenti a spol. A k tomu zcela ve stylu JameseBonda také pár ne nepohledných žen.
"Akce" započala dramatickým představením konspirační akcezvané představení produktů HP. Žel hned na úvod zklamu ty, kteří čekajípřevratné novinky HP (OmniBook 5xx, atp.) v oblasti notebooků - zcela vestylu Jamese Bonda byly tyto na posledníchvíli odřeknuty. (Pokud lze věřit našim zdrojům, neměly by však býtprvní testovací kousky daleko od Čech - a potom doufejme i nedaleko našíredakce!:-)
Prodejní úspěchy notebookové divize
Škoda, že notebooky fyzicky chyběly - právě v mobilní branži udělalaHP ohromný skok vpřed, přinejmenším podle prezentovaných čísel: prodejeoproti stejnému čtvrtletí minulého roku vzrostly o více jak 100 procent(ano, dvojnásobek!). Bylo to také díky zavedení ojedinělé služby v rámciČR - servis u zákazníka na místě do druhého dne. K řadě Omnibook 6000zdarma, patřičný servisní balíček již zahrnutý v ceně. Výsledekspolupráce servisní a prodejní divize - ku prospěchu zákazníka.
Následovalo představení výsledků i z dalších oblastí - podle odhadů IDC sepodařilo po dlouhé době HP opět získat zpět vedení i ve scannerech. Samozřejměse také dostalo i na klasické oblasti jako jsou tiskárny a novější, avšakneméně úspěšné CD-R/RW produkty, v nichž HP zaujímá první místo předYamahou a houfem dalších.
Apak se již hrdinní agenti-adepti alias všichni zúčastnění novinářirozprchli po několikapatrové budově známé diskotéky, aby se obeznámili aosahali si představované produkty zblízka, plníce při tom úkoly vedoucí vzávěru ke stolu se (tajným, jak jinak:-) notebookem a zadání hesla - žel, náš tým dominovaný slečnamiz rozhlasu nezabodoval. Při plnění úkolů jsme byli zpravidla mezi prvními,pouze štěstí chybělo, abychom si odnesli pěkné suvenýry s logem HP (svetříky).
Mezi produkty na jednotlivých místech mne zaujaly především CD-RW modelyvčetně nejnovější kombi mechaniky CD-RW/DVD a špičkové 16ti rychlostnípřepisovačky. Ultrium pásky jsou sice také zajímavé svými výkony, nicménějaksi vzdálené potřebám běžného uživatele (rychlost zálohování až54GB/hodinu, kapacity až v řádu terabajtů).
Jmenuji se Jet, LaserJet...
Nové řady scannerů - od low-endů za pár tisíc ke koupení třeba vMakru až po špičkové s automatickým podavačem a snímáním i 3D objektůobohatily nabídku HP. Stejně tak nové modely tiskáren - opět, bohužel chybělocokoliv dostatečněmobilního, aby to stálo za podrobnější zmínku: takže alespoň novéDeskJety nyní podporují fototisk i v nižší cenové, zatímco LaserJety 1100budou nahrazeny malinko masívnějšími, ale o to výkonnějšími modely 12xx- místo 600 x 600 bodů na palec se tak můžeme těšit na čtyřnásobnérozlišení: 1200 x 1200 dpi.
Příjemným obědem a popovídáním si u skleničky nealka skončila jednaz méně tradičních konferencí, na které však nechybělo ani oznámenískutečně zajímavých novinek - pouze jaksi opomenuli notebooky. Snad příště?
Poznámka pod čarou: Fotografie jsou převzaty ze stránek HP - z novékampaně, která nyní běží v USA. Sice se přímo neváží ke konané akci,přesto se nám zdály vhodné jako ilustrace některých méně tradičních přístupůk realitě běžného dne a řemeslu prodeje a reklamy. :-)