Jednoduchý, rychlý a efektivní přístup ke včasným a relevantním informacím je základním kamenem nabídky společnosti Compaq v oboru technické svépomoci. Stránka technické podpory, dostupná v českém jazyce - www.compaq.cz/support - usnadňuje zákazníkům přístup orientovaný podle úkolu k široké škále nástrojů podpory. Mezi nástroje patří:
- Zeptejte se Compaqu: rychlé vyhledávání odpovědí na základě vhodně formulovaných otázek;
- Databáze společnosti Compaq Často kladené otázky (FAQs) pro technicky založené zákazníky;
- Upgrady softwaru a ovladačů určené k okamžitému přístupu k aktualizacím určitého softwaru a ovladačů;
- Diskusní fórum podpory zajišťující přístup do komunity zákazníků společnosti Compaq a techniků podpory.
- Knihovna technických údajů poskytující referenční materiály.
Poradenské služby
Součástí služeb společnosti Compaq je on-line registrace servisních požadavků pro všechny zákazníky. Požadavky se automaticky zobrazují na obrazovkách pracovníků střediska technické podpory Compaq, kteří se jim dále věnují. Zákazníci automaticky prostřednictvím elektronické pošty obdrží potvrzení o zařazení jejich požadavku. Následně se s nimi spojí pracovník střediska technické podpory. Zákazníci též mohou kontaktovat středisko technické podpory na telefonním čísle 02/61 108 158.
Předcházení problémům
Součástí strategie společnosti Compaq na předcházení problémům je sada komplexních nástrojů, které přináší na Internet revoluční, proaktivní přístup k poskytování služeb. Do této sady nástrojů patří:
- Compaq Insight Manager, který v reálném čase sděluje zákazníkům informaci o stavu systému. Využívá k tomu webové agenty nainstalované na jednotlivých zařízeních pro sběr dat;
- Compaq Active Update a Compaq Change Notification / Service Connection, které poskytují automatické upozornění a dodávku upgradu softwaru;
- Altiris eXpress a PC Transplant pro Compaq, které automatizují nasazení a správu PC softwaru po celou dobu životního cyklu. Tyto balíky nabízejí společně firmy Compaq a Altiris.
Společnost Compaq nabízí tyto nástroje jako integrované řešení hardware/software spolu s produkty společnosti Compaq a zpřístupňuje je ke stažení nebo k bezplatnému zkušebnímu použití. Chcete-li další informace o těchto produktech, navštivte prosím webové stránky společnosti Compaq zde.
Společnost Compaq má jedinečné kvalifikační předpoklady k dodávání takovýchto robustních elektronických služeb. Opírá se o rozsáhlé zkušenosti na poli kvalifikovaných služeb v prostředí mnoha dodavatelů a globálních sítí. Má rovněž pevný základ v oboru knowledge managementu a globální infrastruktury. Tyto zkušenosti, spolu se strategickým partnerstvím uzavřeným s vedoucími poskytovateli internetových servisních technologií, nabízí řešení elektronického poskytování služeb zaměřené na posílení loajality zákazníků.
Ceny a dostupnost
Většina nabízených služeb založených na Internetu je k dispozici okamžitě prostřednictvím Internetu v češtině; technický obsah je v angličtině. Compaq Services@clickspeed se zaměřuje na bezplatné řešení jednoduchých on-line dotazů nebo problémů v rámci záruční podpory společnosti Compaq.