Diskuse k článku

Nový Apple MacBook Pro v testu: výkon, krása a špičkové zpracování

Již přečtení titulku by mělo dát jasnou odpověď na to, jak se nový MacBook Pro povedl. Podívejte se na jeden z nejpovedenějších notebooků na trhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

MBPro

No hele xD mě žádný kryt nevrže, nic nedrnčí a ani se nepřehřívá xD testován byl asi nějaký vadný kus :P

0/0
29.7.2009 18:46

Milan

Klávesy Home a End se ruší

Mám akový dojem, že autor viděl tento stroj jen z obrázku. Kdyby si to ošahal, tak by věděl, že klávesy Home a End Apple nesnáší a nefungují. Takže v další řadě už na klávesnici nebudou.

0/0
22.4.2009 14:55

Honza

Nesmysl

Jako podle meho kdo nikdy nemel zadne docineni s macbookem , konkretne s timnovým co je od 2008 v prodeji a kritizuje ho - je bud trdlo co s tim neumi nebo uplnej imbecilni kripl... To je vecicka která toho uz v zakladu umi vic nez jen priblblý visty nebo xp. Nejsem ajtak abych hodnotil do hloubky, vse ma sve mochy ale konkretne novej apple macbook  13 je kompatibilni ze vsim co si vzpomenete, od xp , pres visty po nokie... Neni tam sebemci problem s prenosem dat, toreni prezentaci apodobne. Pravda je ze 36 tisic je ranec ale bud si kupce levneji - firmy ho u nas nab.za 29 coz jde nebo hold za luxus se plati.... ale kvalitu bych rozhodne nepodcenoval. caaaaoooooooooooo:-P!!

0/0
17.4.2009 23:49

Soap

Pche. Předražený šmejd.

Ten titulek by tomu odpovídal kdyby to stálo polovinu. Za tuhle cenu je to odfláknutý, předražený, nevýkonný šmejd s operačním systémem, jemuž náleží stejné vlastnosti.

0/0
30.12.2008 19:34

Honza

Re: Pche. Předražený šmejd.

Tak ses pekne vypovidal a muzes jit spat hloupe decko ;-)

0/0
30.12.2008 19:56

Soap

Re: Pche. Předražený šmejd.

Ahá, no má se mi snad líbit? Dotnu se toho a už je na tom flek.

Ovšem jedno se tomu musí nechat. Není to ledajaká bílá... tohle je Apple bílá... a to se vyplatí!!

0/0
30.12.2008 21:09

Honza

Re: Pche. Předražený šmejd.

Stale pises uplny nesmysli. Nepis o necem co ani nevlastnis !!!! Klavesnice a prostor kolem ni + externi kryt jsou vyrobeny z matneho kovu a zadny otisky na tom nejsou a proc? Protoze mam Macbooka ;-) Vecem kterym vubec nerozumis NEKOMENTUJ

0/0
30.12.2008 22:08

Honza

Re: Pche. Předražený šmejd.

Pardon za preklepy ktery rad delam ;-D

0/0
30.12.2008 22:09

qwwerty

Re: Pche. Předražený šmejd.

a to že u tohohle pŕíspěvku není diakritika je tím že v OS X není podpora CZ nebo co ..

další věc nesmyslY (kontrola CZ pravopisu taky nic ?)

s macbookem sem měl tu "čest" zacházet v Apple shopu (stejně jako s iTouch).. (s klasickym Applem sem se potkal u sestřenice která si ho musela koupit z důvodu že ji Apple zaměstnal) ... pokud člověk nemá 100% čistý ruce stačí aby se dotkl nějaká radoby pěkné vyleštěné plochy zůstavaj tam otisky prstu + samožrejmě spousta bordelu co poletuje okolo jako prach etc..

0/0
5.1.2009 15:29

Macek

Re: Pche. Předražený šmejd.

Říci o operačním systému MAC OS X že je to šmejd může jen opravdový hlupák, nebo člověk placený Mrtvosoftem jako Hulán...;-(

0/0
5.1.2009 19:53

latresca

Re: Pche. Předražený šmejd.

copak, pan ma neco proti windows vista? ;) enjoy...

http://www.apple.com/getamac/ads/

0/0
5.1.2009 21:09

mac

Re: Pche. Předražený šmejd.

Jo Hulan to je ultra lama

0/0
26.2.2009 21:46

Honza

Re: Pche. Předražený šmejd.

Kontrola pravopisu je normalne v OpenOffice na Macu stejne jako ve wordu na PC a ze pisi bez diakritiky je tim, ze v praci mame stroj ze zahranici u ktereho kdyz se pouzije diakritika zahlasi chybu a musi se soubor prepsat bez diakritiky. Dlae to deam proto, protoze se pripojuji s telefonem (ne Apple) na internet a stava se ze stranky nejsou dobre udelany a veskera diaktritika se rozsype a jeste ve finae to delam proto protoze veskere zalohy dat mam bez diakritiky a hl. to bez ty diakritiky VZDY VSE FUNGUJE a velke spolecnosti maji treba softy pri odesilani posty ktere odstrani diakritiku kvuli ma. kompatibilite ty TUKANE :-P

0/0
5.1.2009 22:15

val

Re: Pche. Předražený šmejd.

->honza - ty už radši vůbec nepracuj, trochu se ti to už v hlavičce motá.

0/0
11.3.2009 12:42

Mira

Re: Pche. Předražený šmejd.

v tom je to kouzlo kdyby to stalo polovinu tak to ma kazdej.... ale Mac je preci jen neco uzasnyho je to stroj na kterym vas prace bavi... neresite ze vam zkoncila licence u antiviru, ze se system sekne na 20sec, ze blue death screen... proste si zaplatie za vec ktera funguje ... jen staci otevrit a zacit pracovat... tod vse. Navic jsou tam detaily jako velikost design a mraky dalsich ktery chudaky jako je Soap jen zaskoci... je to jen zavist...

Ohledne otisku... ano u cerneho macbook to tak bylo neplati to vsak u noveho macbook a macbook pro ktery maji krasne tuhe hlinikove telo...

0/0
10.1.2009 11:27

Martin

Leštěný prd

MacBook Pro je typický leštěný prd, to se vezmou průměrné komponenty, zabalí do bílého nesmyslu, natiskne se na to správné logo, naleje několik milionů do marketingu a tupé stádo to pak kupuje jako divé.

Obdobný notebook se totiž dá zakoupit za 1/2-2/3 ceny, akorát nějaké to ovoce si k tomu musím dokoupit v supermarketu.

0/0
29.12.2008 13:37

Zaslepenec

Re: Leštěný prd

Jsou vánoce, konec roku... Zkuste se zastavit a zamyslet se, jestli náhodou nejste na omylu.

A k tomu logu: ano, jako dlouholetý spokojený uživatel vyhledávám výrobky ověřeného výrobce. Ano, výrobky s tímhle logem spolu skvěle spolupracují. Ano, roli hraje i dílenské zpracování a použité materiály. Ano, vyhovuje mi operační systém a funguje mi pod ním poměrně komplikovaná směs programů. A naposledy ano, uvědomuju si i to, že NB při jednání s partnery působí reprezentativně.

Cena: ano, asi bude o něco dražší (50% je nicméně blbost), ale můžete počítat s tím, že až ho budete za 1-4 roky prodávat, dostanete za něj jiné peníze než za srovnatelný stroj, třeba i slušné značky.

A ke značce úplně nakonec: nejde očekávat, že 100% výrobků budou špičkové kusy (i od applu jsem viděl pár zmetků), ale to, že se slušná značka musí starat o kvalitu svých strojů je jedna z mála možností, jak zmenšit pravděpodobnost špatného nákupu - ve srovnání třeba s masovou produkcí elektra pro hypermarkety.

0/0
29.12.2008 13:59

Luboš

Re: Leštěný prd

R^R^

0/0
21.1.2009 22:32

Pan Navratil

Re: Leštěný prd

Jo, na ty ceny ojetých macků se mrkněte na aukro. haha.

0/0
30.7.2009 11:39

Rosťa

Re: Leštěný prd

už po několikáté se zde všech, kdo napadjí cenu ptám, jaký obdobný notebook na půl, či dvě třetiny jeho ceny, se dá pořídit ? zatím jsem žádný nenašel. samozřejmě i odpovídající kvalitě....

snad TY martine, mi konečně poradíš..

0/0
29.12.2008 18:45

sid

Re: Leštěný prd

A argumentovat budeme zase cenami v USA, ze?

0/0
29.12.2008 19:06

Duc

Re: Leštěný prd

Souhlas R^ Rekneme ze bych za to tech 45tis. byl ochotny zaplatit. Ale proc bych mel platit za znacku kdyz muzu mit stejnou kvalitu za mnohem nizsi cenu... Krom toho nas externi vyucujici anglictiny jako jeden z prvnich stary MacBook Pro mel. Nejdriv do nej byl zamilovany a postupem casu byl rad kdyz to po nekolikate reklamaci strelil nekde na Aukru. Od ntb pres 50tis. bych teda cekal neco jineho...:-(

0/0
29.12.2008 23:14

..

Re: Leštěný prd

vzdyt nemusis platit za znacku, nuti te nekdo?

0/0
29.12.2008 23:42

Host

Re: Leštěný prd

Normalne se do diskusi nezapojuji, ale ted uz mi to neda. Jen na okraj, mam laptop od Applu uz pres 5 let a porad maka jak novej. Slovo virus vubec neznam, BSOD uz vubec ne a prace v OSX se s jakokouliv verzi Windows proste neda srovnat.

Netusim, kde se da koupit notebook stejne kvality za nizsi cenu. Asi urcite nebude kovovy, bude mit naprosto priserny design, nejmin 30 samolepek na klavesnici atd...

Ale nejak Vam, kritikum, uslo, ze jedna z nejpodstatnejsich veci u Applu je prece operacni system! Kdo nevyzkousel, nepochopi, kdo vyzkousel, k Voknum uz se nikdy nevrati.

A za znacku se plati u vseho, jenom ruzna cena. Nemuzete prece srovnavat smejdy od Asusu s touhle nadherou, to snad musite uznat sami.

Ale jo, v pohode. At si kazdy koupi to, co mu nejvic vyhovuje. Osobne si myslim, ze pracovat s Windows je opravdu za trest a nekteri lide si to proste zaslouzi.

0/0
19.6.2009 11:59

Pan Navratil

Re: Leštěný prd

No někdo fakt potřebuje ty obrovský masoxí ikonky atakdále.

0/0
30.7.2009 11:41

Dusan321

Re: Leštěný prd

A bylo by mozne tedy priklad nejakeho srovnatelneho notebooku za "1/2-2/3 ceny" ceny?

0/0
1.1.2009 12:51

fjo

Re: Leštěný prd

Marketing....??

...víš o čem mluvíš..??

Jo vlastně asi víš, protože jsi členem toho stáda, které je po světě nejrozšířenější....

Doporučil bych Ti shlédnout film podle skutečných událostí, podle skutečného vývoje...   Piráti ze Silicon Valey...   ani Jobs a ani Gates tam nejsou vykreslování jako svatoušci, ale už tam Gates říká, že je jedno, že Apple dělá lepší stroje, protože obchod o tom vůbec není..  je to o umění prodat. A tuto strategii Microsoft prosazoval doposud...

Takže vlastně nevím, o jakém stádu jsi to vlastně psal...  ten, kdo je úspěšný díky marketingu a v podstatě monopolnímu způsobu chování není Apple, ale Microsoft. A dělá to evidentně dobře, protože jeho ovečky jsou vzorně vychované... ;-D

0/0
8.1.2009 16:26

©_©

$_$

No abych pravdu rekl znam 50 lepsich zpusobu, jak utratit 47.000 ;-D;-DRv

0/0
28.12.2008 23:32

suarez

Re: $_$

Tolik zpusobu bych sice tak pozde nevymyslel, ale jinak souhlasim:-)

0/0
29.12.2008 1:17

Honza

Re: $_$

...no abych pravdu rekl, jsou chytrejsi lidi co si dokazi sehnat Apple mnohem levneji ;-)

Ti co neumi ovladat internet si ho hold poridi za tech 47.000 :-P Aspon se dostane spis mezi lidi co pracaji na Macu a nema ho kazdy jouda co potom do toho jeste cpe Windows.

0/0
29.12.2008 7:42

K.Z.

Re: $_$

No ja jsem si taky myslel ze jsem chytrejsi, kdybych vedel jake problemy budou pozdeji s reklamaci tak bych tolik nechytracil:-(

0/0
29.12.2008 10:49

Honza

Re: $_$

Mam takto nakepno vice veci a zatim se mi nestalo aby doslo k zavade. Je to hold o stesti a kdo neriskuje zaplati mnohem vice. Nevim jak ostatni vyrobci, ale kvalitni veci se obcas vytentujou po zarucni dobe a pak je jedno zda to je koupeny nekde z USA.

P.s. sice mam notebook NE ceskeho puvodu, ale s dokladem od firmy v CR s moznosti odpisu DPH, takze ta firma podleha min. jednolete zaruce.

0/0
29.12.2008 11:35

Cyp dva tri

Re: $_$

No pokud jsi nemyslel na vyřízení reklamace, tak to moc chytřejší nejsi. Koupit v améru noťas umí každý ňouma.Vsadím se, že jsi ho chtěl reklamovat v ČR

0/0
29.12.2008 23:06

Duc

Re: $_$

O problemech s reklamaci MacBooku Pro bych moh napsat clanek. Mam to od jednoho cloveka z jeho vlastnich ust (takze zadny znamy kamarada). Reklamace muze byt problem i v tom samem krame kde to clovek poridi :-/

0/0
29.12.2008 23:18

Cyp dva tri

Re: $_$

Je pravda, že u nás ve widlákově něco vyreklamovat je umění, ale jen co by kamenem dohodil je tu Rakousko a tam je přístup úplně jiný.

0/0
30.12.2008 0:57

:D

Re: $_$

;-D A proc by se s tim mel tahat az do Rakouska? Nebylo by lepsi to vzit hned na Peking?;-D;-D

0/0
30.12.2008 11:01

latresca

Re: $_$

tak tomu cloveku, od ktereho to mas, rekni, at si priste koupi k mac booku i apple care - celosvetova zaruka na 3 roky.

ja mam mac book pro, ktery jsem si koupil ve statech a s nim i apple care. po cca 18 mesicich jsem mel 5 vadnych pixelu a behem tydne mi vymenili display tady v madarsku bez mrknuti oka...

0/0
5.1.2009 21:07

B.A.D.Y.

*

kdyz uz vrazit balik do notasu, tak asi radsi thinkpad x300

0/0
28.12.2008 22:58

p

trochu 90 léta

Modré podsvětlení klávesnice... no možná dobré pro čínský vánoční stromeček

0/0
28.12.2008 21:30

kokrspanel

Re: trochu 90 léta

Naopak, to podsvícení je podle mě úžasná věc, díky které nemusím už jak blbec mít furt rozsvíceno, když jsem večer na kompu.

0/0
28.12.2008 21:44

haluz

Re: trochu 90 léta

Ja umim psat vsema deseti na klavesnici po pameti, takze je to pro me zbytecna machrovinka kterou nepotrebuju:-). Dnes se to tusim vyucuje na kazde prumerne SOS.;-)

0/0
28.12.2008 23:22

Mara

Re: trochu 90 léta

0/0
29.12.2008 0:45

Mara

Re: trochu 90 léta

Tipickej CECH. Radeji bude placat kraviny... Haluzaku, mas to napsany ve jmene, takze asi pekny IQ :-P Vsema deseti muzes klidne umet, ale problem je v tom, ze na klavesnici vyuzivas klavesove zkratky pocinaje uprava hlasitosti,jasu, dalsi pisnicka, prez kombinace klaves jako je vytvoreni nove slozky, vytvoreni nove zalozky v Mozile, kopirovani, zobrazeni plochy, atd. Taky se ty chytraku vyrabi velke kvantum notebooku ktere maji jinak rozmistene klavesy, takze ty klavesy nejsou na mistech na kterych jsi nauceny a take maji mutovane klavesy. Ty ani prosimte neumis vsema deseti a nebo te neustale bavi si davat kvuli par pismenkum obe ruce na klavesnici aby jsi po tme nasel relief na klavesach J a F, napsal par znaku a takhle to opakoval dokola? Nebo kdyz mas notebook v poloze kdy ani nemuzes pouzit deset prstu. TY JSI OPRAVDU TUKAN.

0/0
29.12.2008 1:05

suarez

Re: trochu 90 léta

Treba zapomnel na seroslepe uzivatele, kterym nestaci vyzarovane svetlo z monitoru ;-D;-D;-) jinak super hrubkiR^ takovy by nevyrobil ani haluz:-)

0/0
29.12.2008 1:13

Mara

Re: trochu 90 léta

Taky dobrej NICK R^ ;-D

JJ vidim uz v prvnim slove. Sorry za preklepy, ale nejdou opravit.

S vyzarovanim pouze od monitoru a nasledovnym hledanim klaves je tak dobry si odrovnat oci ;-)

0/0
29.12.2008 1:22

Mara

Re: trochu 90 léta

Ale takova baterka kdyby se davala k notebookum bez prosvetlene klavesnice ZDARMA ! 8-o Tyyy jo to by ty notasi sli na dracku ;-D

0/0
29.12.2008 1:24

Cyp dva tri

Re: trochu 90 léta

To já umím psát taky všema deseti, ale tahle vychytávka je fakt moc moc moc užitečná, ale pokud chceš jen prudit, nemá cenu se s tebou hádat.

0/0
29.12.2008 23:12

Honza

Re: trochu 90 léta

...napsal barvoslepej. Kdyby neco tak podsviceni neni modre ;-D

Jinac me par lidi presvedcovalo, ze nepotrebuji podsviceni klavesnice, ze udajne vidi od odlesku displaye klavesnici R^ ;-D Mozna to bylo tim ze si koupili sunt notas ktery to proste nema a jeste ho obhajovali. Podsviceni klavesnice je neocenitelne. U pristiho natosu to budu vyzadovat, ale Apple to bude mit :-)

0/0
28.12.2008 21:51

Cena

42 000...

I v cechach sou obchody, kde se da apple sehnat za slusne penize: http://www.kuptolevne.cz/notebooky/Macbook-pro-2.4-2G

0/0
28.12.2008 17:30

Honza

Re: 42 000...

Tak na tehlech strankach maj notasi tahany ze zahranici bez ceske klavesnice myslim. Rozhodne bych do toho nikdy nesel kdyz v CR muze clovek koupit cesky notebook za stejny penize. JInac kdo opravdu chce levny Apple, tak at zkusi Aukro ;-)

P.s. LACINA REKLAMA ktera se sem nehodi !

0/0
28.12.2008 21:53

Najdete na iDNES.cz